Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Het klinkt erg maar ik ben zo blij dat hij zaterdag gaat logeren bij mn zusje..de afgelopen dagen waren zo vermoeiend..daar weten een aantal van jullie natuurlijk alles van ;) ..

2. Niet meer actief

hey Senna..harde werkster ;)

Oja is ook slim om dat als wasmand te gebruiken :)

3. Niet meer actief

:) hamertje tik..wordt een hard tikje dan want hij is echt klaar wakker zeg maar ;)

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Klinkt helemaal niet erg, is lekker joh ff avondje/nachtje voor jullie zelf !
    Maar dan moeten jullie natuurlijk wel netjes gaan slapen ;)

5. Niet meer actief

Ja is ook zo..is ook lekker..heb er ook echt ff zin in..zit er aan te denken om te vragen of hij vrijdagavond al mag komen..maar moet ik nog ff over nadenken hoor hihi..dan zit ik nl twee nachten zonder hem

6. Niet meer actief

Oh Lin wij zijn zo braaf..gaan keurig slapen :p

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Normaal gesproken is het nu Mamaantje tijd ? Hallooo waar ben je Mamaantjeeee ?

8. Niet meer actief

Is dat zo? haha nooit opgelet..maar idd nu je het zegt..als ik 's morgens hier kom is de laatste tekst meestal van mamaantje

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik vind het altijd moeilijk maar ook wel ff lekker als ze uit logeren gaat, ik heb ook al een paar keer nachtje extra gedaan :oops: De mensen die oppassen vinden het nog leuk ook 8)
    Als je het land niet uitgaat kun je er toch zo naartoe als er iets is ;)

10. Niet meer actief

ja das waar..ben er zo natuurlijk..heb nog paar dagen om erover na te denken :)

11. Niet meer actief

Loïs gefeliciteerd met je 9 maandjes :)

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jaaaaaaa thanx Son ! Je bent de allereerste :whistle:

Heb net ff Benthe gekeken nog een keer, wat een mooi mini meisje is het toch :p

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Moeten we niet eens gaan pitten nu Son :-k

14. Niet meer actief

Ja mooi is ze he..en ze lijkt al zo groot..

15. Niet meer actief

ja eigenlijk wel..maar er zit er hier nog 1 hyper te doen :confused: dus kan wel naar bed gaan..maar of mn lamellen er dan nog hangen is de vraag :rolleyes:

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Haha is ie nou nog steeds zo actief #-o

Ik ga weer een poging tot slapen doen want om 7 uur ist hier weer feest !

Trusten en zeg ff tegen Dhani dat het nu ECHT slaaptijd is :baby:

Doeggg

17. Niet meer actief

Welterusten! ;)

Ga er hier nog een fles ingooien en dan voor de zoveelste keer kijken of ie wil slapen..

18. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Ohh tijn alweer 10 maanden gaat ook snel!

Cyenna mooie cijfers

Lin goed kun je skieen man!

Cindy succes bij cb morgen! ben benieuwd naar de cijfers!

Dus iman gaat ook skeurn! ben benieuwd!

En toen wist ik het niet meer :S

Son jammer van de badkamer!

We hebben een hele mooie massieve vloer gezien, maar we kwamen op 2100,- vinden we eig wel veel geld! aangezien we de badkamer ook nog moeten doen...

Dus ik denk dat het laminaat wat op echt hout lijkt wordt!

Met luc gaat het goed.. was alleen ineens ontzettend over de toeren.. hij was aan het drammen en ik was druk moest bijna werken en hem nog weg brengen.. dus ik heb een beetje kattig gereageerd.. zo van stel je niet aan je huilt om niets..

Ooh hij was over de toeren.. en handjes uitsteken omdat ie wou dat ik hem vast hield.. en toen moest ik hem bij de oppas achter laten :(
    oooh voelde me vanavond wel ff kut.. hij was echt overstuur... niets voor hem!

Wat zijn jullie btw snel met posten! ;)

slaap lekker alvast!
    Ja snap helemaal dat je ze ff een nachtje weg brengt heerlijk!
    Moet eerlijk bekennen dat luca in zn leven nog maar 1 keer een nachtje uit logeren geweest is.. :oops:

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goedemorgennn !

Tot hoelaat heb je nou gewerkt Senna ? Wat rot dat je weg moest bij de oppas terwijl Luca van slag was :(

Sonnie, is Dhani lekker gaan slapen of ? Loïs werd nog 3 keer wakker en pas vanaf 2 uur sliep ze door tot half 8 vanmorgen. Ik denk dat ze pijn had van een tandje ofzo maar ik zie nog niets. Ze heeft er nog steeds maar 3.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

ANTM, zou Jade dan gaan winnen?
    Ik ben echt benieuwd... Volgende week de finale!

Vannacht ging ik naar het toilet en ging ik even bij Iman kijken, lag ze op haar buik te slapen :confused:
    Ik schrok wel even, maar heb haar toch maar laten liggen, je kan het toch niet tegenhouden!

Sonnie, wat een nachtbraker, die Dhani hahaha
    Is hij nog lekker gaan slapen?

Senna, wat rot dat je hem overstuur achter moest laten :( Dan zou ik me ook heel rot voelen!

Linnn, dus jij ook maar een kort nachtje met Loisje?

En Senna, schaam je niet, Iman is nog nooit uit gaan logeren en gaat voorlopig ook niet uitlogeren haha...

Vanmorgen foto's gemaakt in de race-kar.
    Het lopen snapt ze niets van, af en toe duwt ze t karretje per ongeluk een stukje achteruit. :)
    Maar de knopjes, stuur met toeter en liedjes die vind ze maar al te leuk!
    Ik zal ze straks op de pc zetten dan kan ik jullie spammen ;)
    O ja Sonnie, ik ben/was dat ja hihi... Maar ja ik vind het ook zoooo leuk :oops:

Share This Page