Goedemorgen... Lin dus een kort nachtje ook voor je Dhani ging slapen rond kwart voor 2..3 uur was ie weer van de party..tien voor half 4 weer slapen...half 8 was ie weer wakker.. Het nadeel nu is is dat hij gaat zitten op zn knietjes in zn bedje..hij lukt hem nog niet om te gaan staan met zn slaapzak..maar probleem is dat hij dan niet meer gaat liggen en wacht net zolang tot je hem weer neerlegt..hij is maar aan het rossen tegen de spijlen dan de hele tijd Zou eigenlijk naar mn oud collegaatjes gaan maar Dhani ligt nu alweer op bed..heb ze dus maar afgebeld..ga volgende week maar ff.. Lin nu kan ze best op dr buik liggen hoor, ze is toch stevig in dr nek ..maar kan me wel voorstellen dat je schrok hoor.. Hihi dus toch maar wel loopstoel..is ook zo leuk ze zit er leuk in he..leuke foto's weer
goedemorgen Cyenna mooie cijfertjes weer! Leuke foto van Evi op de fiets, ik wil ook een fiets stoeltje Tijn 10maanden en lois 9 maanden gefeliciteerd Dhani en lois kleine nachtbrakers jullie moeten papa en mama wel laten slapen hoor Hier een zeer vermoeide mama, gijs heeft nog steeds koorts ! De nacht van zondag op maandag hebben wij hem uit pure wanhoop te slaap gelegd in de wandelwagen met mama er naast op de bank en maar heen en weer wiegen . Gisteravond begon de pret weer om 23.00 uur uiteindelijk sliep hij in z'n bedje om 1.00 uur en heeft mama mogen slapen tot 6.30 uur want vandaag blijft papa thuis. Maar het sloopt je wel hoor niet slapen en dan overdag ook nog constant aandacht moeten en rondlopen om hem maar te sussen. het is zo zielig want hij heeft er echt heel veel last van. Hij huilt anders nooit en nou bijna constant echt zielig
Senna zielig dan he als je hem zo achter moet laten Heb iets nieuws met mn banner..maar ineens is de pagina heel traag..weet neit of dat bij jullie ook zo is..zo niet dan komt het vast doro mn banner..
Sonnie jij creatieveling hihi Je banner verdwijnt! Taatje beterschap hoor! Ik weet hoe vermoeiend het is Suus bedankt voor je Ecard!
Bij mij is de pagina niet traag Wat gaaf dat je banner nu omslaat ! Zal daar toch niet door komen ? Son, als je volgende week gaat dan kunnen we weer een poging doen om af te spreken Nog even dan gaat ie echt staan met slaapzak en al in bed, das inderdaad ff lastig want dan blijven ze dat proberen Ik moet Loïs soms wel 7 keer terugleggen lees : neerleggen ! Ze trekt nu ook vaak aan de gordijnen Lin wat een gave race kar ! En Iman zit er helemaal happy in, echt leuk 8) Wat zielig dat Gijs nog zo ziekjes is. Voor jullie ook slopend he pfff, ik hoop dat het snel weer beter gaat !
Hier ook niet traag! Gijs probeert ook te gaan staan maar die slimmerd begrijpt niet dat hij zijn handen ergens aan vast moet houden om omhoog tekomen haha. Maar als hij dat door heeft hebben we er hier ook een die zich omtrekt en gaat staan.
arme taatje en gijs! veel beterschap! Son je banner is cool het is vandaag ook niet echt weer om op pad te gaan dat scheelt je weer een nat pak! Lin te gek die race car Iman zit er goed in! Evi kon er ook nog niet in stappen hoor de eerste dagen/ week maar op een gegeven moment hebben ze t door en zijn ze niet meer te houden , he Son?! ha ha Dhani en Evi gingen achter elkaar aan in de race mobielen op de meeting! misschien wordt Iman ook wel een buikslaper! wow tijn 10 maanden alweer! gaat echt hard! en Lois ook gefeli met de 9 maandjes! jeejte Dhani is een beetje uit zn ritme nog steeds! duurde bij evi ook even na de oorontsteking! misschien is zo`n save sleep ding geval ook wel wat voor dhani... dan kunnen ze niet meer gaan staan in bed volgens mij... ik heb antm niet meer gehaald! om 21:15 ging bij mij t lampie uit! ha ha za. maar de herhaling kijken! gister middag m ingegroeide teennagel eruit laten halen met verdoving.... ben blij dat ie eruit is maar echt prettig voelt het nu niet..... vandaag krijgen we de uitslag van Evi haar bloedtest! na 10:30 wordt ik terug gebeld... ja leuk kan ik dus de heeeele dag ervoor thuis blijven! hopelijk bellen ze snel!
Goeiemorgen! Veel geschreven nog gisteravond hihi. Gave foto's van Iman! Lekker in de loopstoel! Wat een nachten hadden jullie weer . Hier uitgeslapen vanmorgen tot 9 uur. Pff wat een rotweer.. wilde vandaag gaan fietsen enzo, maar zal niets worden Gaaf zo je banner Son! Knuffel voor Gijs!
Lekker uitslapen Miran.. Nog nooit gehad een ingegroeide teennagel..maar kan me er iets bij voorstellen dat het pijn doet..beter dat hij nu verwijderd is..hopelijk is de pijn nu ook snel minder.. Ja Lin volgende week nieuwe afspreekpoging
Ieuwww dat klinkt echt pijnlijk van die teennagel ... heb het ook nog nooit gehad en even afkloppen ook maar. Ze hebben toch niet je hele nagel er nu afgehaald Mad ? Uitslapen tot 9 wat een luxe Wat een takkeweer inderdaad, ik wilde ff naar de Hema want ze hebben stapelvoordeel ofzoiets maarre met deze regen
Ja ze kunnen wel je hele nagel er af halen, hebben ze bij ook een keer moeten doen! Ik had mijn teen gestoten daardoor zat mijn nagel los die moest er dus af. En daarna kwam er een nieuwe nagel voor terug alleen die groeide naar binnen ipv naar buiten uiteindelijk bij de podoloog de volgende nagel omhoog laten wippen door stukjes onder mijn nagel te laten plaatsen. Maar ik weet niet of ze dat altijd hoeven te doen bij een ingegroeide teennagel die kunnen ze ook een stuk los halen en een halve nagel laten zitten ofzoiets. Snappen jullie het nog hihi (vast het slaapgebrek).
goedemorgen iedereen! sonnie dankjewel, ja civan zijn haartjes zijn al goed gegroeit , vorige week zijn zijn haartjes voor het eerst geknipt , dat vond hij niet echt leuk
ze hebben een reepje van de zijkant afgehaald nu moet alles weer normaal gaan groeien! de kinderarts heeft net terug gebeld... ze hebben niets schokkends gevonden gelukkig! wel vinden ze het nog niet verstandig om aan andere voeding te gaan beginnen.... de test is niet 100% betrouwbaar en ookal zou ze kleine beetjes koemelk verdragen zoals smeerkaas en boter dan nog is het niet zo dat ze tegen een hele fles kan... tja en nu weten we nog niets.... tot juni moeten we de Nutramigen blijven geven en dan overstappen op ' gewone' melk en dan maar kijken wat haar lijfje doet! evi kon ook slecht tegen de Pepti voeding (hier zitten ook nog steeds koemelkeiwitten in!) en dat zegt ook weer dat ze t dus slecht verdraagd etc. nu gewoon zo doorgaan eigenlijk voorlopig en in juni zie ik t wel weer! ze gaat dan ook al richting een jaar natuurlijk! nog gevraagd hoe het dan zit met het slechte drinken... van de 2 flessen laat ze bijna een halve staan... daarvoor moet ik bij het CB zijn... oplepelen etc. als t er maar in gaat pfffff
Wat irritant dat je nou eigenlijk nog niet veel meer weet, Mad .... Wel fijn dat ze niets groots hebben gevonden maarja wat moet je er nu verder mee Kan me voorstellen dat je een pfffff moment hebt !