Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Getsie enge verhalen over die nagels..krijg er helemaal de kriebels van :(

Balen dat je nu eigenlijk nog niks meer weet Mad..

Nee niet echt weer om naar de hema te gaan he..

Moet er zo toch echt ff doorheen..honden moeten uitgelaten worden..die staan al weer te springen om naar buiten te gaan..vinden het geweldig regen :rolleyes: Ze zullen ook wel weer ff het water induiken..

2. Niet meer actief

Kreeg net post van het CJIB..verassend wie er weer te snel heeft gereden..MOI :oops:
    Volgens mij is het van die keer toen we minimeeting hadden bij Roos..dat was volgens mij 10 februari..maar boete valt dit keer mee..reed maar 9 km te hard..is 17 euro..dus valt mee..
    Mn hoogste boete tot nu toe is 392 euro ongeveer :oops:

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Sonnie toch! Je rijdt toch niet te hard hihi

Ik ben er tot nu toe nog goed van afgekomen!

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Maar goed dat ik je dan laatst had gewaarschuwd voor die 6 flitspalen in Alphen :)

Gave bannner trouwens weer !

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoor net van mijn mannetje dat de temperatuur bij gijs onveranderd is maar dat hij wel een stuk levendiger is! :D 't is al iets toch

6. Niet meer actief

Daar was ik ook erg blij om Lin ;)

Gelukkig taatje dat Gijs wat levendiger is!

7. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Zo wij hebben ook weer nieuwe cijfers, ze blijft wel een beetje bij jullie kids geloof ik. 7740 en 67.5 cm. Maar ze deed het helemaal in verhouding. Ze zeiden ondanks dat ze zo ziek is geweest doet ze het heel goed. En dat ze al kon zwaaien vonden ze ook heel leuk dat is normaal bij 11 maanden zei ze. Nu mogen we pas weer 22 mei, kon ook wel op 1 mei maar dan moet Sam ook al weer voor controle voor haar hartje. Ik vond het anders zo veel worden voor haar op een dag en ziekenhuis met onderzoek van een uur. en prikjes.

8. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Mooie cijfertjes hoor, ik denk wel de ze een van de kleinste is ;)

9. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    We hebben ook nog ff geshopt bij prenatal, stoer zomerjasje 2 broekjes 1 shirtje.

10. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    o en die gijsje met de koorts, gelukkig dat er nu weer wat meer leven in zit.

lois 9 maanden gefeliciteerd

tijn 10 maanden gefeliciteerd

Ik heb ook een loopstoeltje voor Sam maar ze kan met haar voetjes niet aan de grond, dus hangt ze er in te trappen.

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    fijn dat alles zo goed ging met Sam :) en nog ff lekker geshopt ook leuk! en cool dat ze al kan zwaaien!

zag in het prental boekje trouwens allemaal leuke dingen staan :p maar helaas is de prental weg bij ons.... moet dus nu echt een stukkie ervoor rijden!

gelukkig is je boete niet zo hoog Son... ik heb van de zomer hoogzwanger ook nog een boete gehad... was vergeten 10 cent! in de parkeer automaat te doen :oops: bij die parkeer plaats is t altijd 10 cent maar als je dus niet betaald zoals ik deed met m zwangerschaps dementie dan kos het 60 euro!

schuift bij jullie beebs ook iedere keer het boxkleed helemaal weg? evi ligt dan op t hout en de hele box is meteen een bende waardoor ze er weer uit wil :( ik ben op zoek naar zo`n dik plastic box kleed... maar kan niet slagen...

12. Niet meer actief

Mooie cijfertjes ook van Sam :D

Oei duur grapje dan he Mad :(
    Hier ook dat het boxkleed steeds wegschuift..

Ga zo maar is ff boodschappen doen..ziet er niet naar uit dat het stopt met regenen en moet toch eten komen :p Dus dan nu maar ff...

13. Niet meer actief

Miekie hier vandaag ook het HM boekje binnengehad..heb al leuke dingen gezien..maar dit keer voor mezelf :D

14. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Vindt het heel leuk om te zien, de cb cijfertjes onder de banners.

DUS OPROEPJE VOOR IEDEREEN, DE CIJFERS IN JE ONDERSCHRIFT.

vindt het gewoon grappig om te zien dat er zo veel verschil tussen zit.

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zo staat er in hoor Cindy :)
    En Sam weer goedgekeurd bij het CB ;)

Oei oei Son, een bekeuring :p Hoe hard reed je dan toen je zo'n hoge boete kreeg?
    En succes in de regen hihi. Ik blijf maar binnen vandaag.

Mad, sterkte met je teen... Klinkt niet lekker nee al die verhalen..

Pff weet niet meer wat jullie allemaal hebben gekletst :p

Cyenna slaapt nu.. en vanmorgen alle te kleine kleertjes opgeruimd...
    Bewaren jullie die allemaal? Of doen jullie ze weg?

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hai

ik doe ze weg. bij vien heb ik er een aantal bewaard, maar uh ik zie Q niet in een rokje :D + ook al zit er maar 4 jaar tussen, bij een heleboel dingen die ik toen echt megacool vond had ik na het uitpakken van de doos echt zoiets van hmmm WHY ;) haha

17. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ik heb ook alles nog bewaard, weet eigenlijk ook niet waarom. kan er geen afscheid van nemen denk ik. Maar mijn vriend zei wel als dit zo door gaat tot aan d'r 14e moeten we denk ik wel verhuizen.

18. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    hey die cyenna, is sam voorbij gegaan ze gingen zo mooi gelijk op hihi. heb je pokon in d'r eten gedaan?

19. Niet meer actief

Als het goed is heb ik het er nu ook in staan.

20. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    goed idee van jou Cindy! het is wel leuk om te zien hoe zwaar en hoe lang de kleintjes zijn en hoe ze groeien hihi

Share This Page