Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ga nog ff stofzuigen en dan kijken of yanouck al wakker is. Moet nog ff kip halen en mijn jaar opgave ophalen bij mijn oude werkgever.

2. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    waar heb je hier voor gewerkt tinus, en waar werk je nu eigenlijk?

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh, gewicht stond verkeerd hihi, 3 en 2 omgedraaid :p, maar nu staat ie goed.

Aaah Quinten niet in een rokje? :)

Jaa, ik weet eigenlijk ook niet wat ik met al die kleren moet... idd straks als we voor een tweede gaan en mochten we zwanger raken en het is een jongen... dan heb je er ook niets meer aan... :)
    Heb echt een superleuk mexx pakje.. denk dat ik die op Marktplaats zet. Kan ik weer nieuwe kleertjes voor Cyenna van kopen :)

4. Niet meer actief

ik stuur je ff een pbtje... cindy

5. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hier geen H&M boekje :(

leuk alle cijfers onder de banners!

evi verveeld zich een beetje vandaag :rolleyes: kunnen ook niet naar buiten natuurlijk....

ze zit nu in de loopstoel en heb er een paar rozijnen gegeven :p geweldig! evi is echt een eter en geen flessen kind..... gister heeft ze cous cous gegeten! t ging dr niet snel genoeg... ha ha ha t maakt ook niet uit hoe groot de stukjes zijn.... met 1 tand verslind ze alles :D :D :D

6. Niet meer actief

Kunnen ze al rozijntjes eten dan? hihi wat grappig..wist ik niet..
    Dhani net zo hoor..hij eet alles wat los en vast zit..zelfs de hondenbotjes :rolleyes: ..maar flesjes ho maar..

Wat grappig de cijfertjes onderaan je onderschrift..misschien ga ik dat ook wel doen..

Misschien komt ie nog Mad..volgens mij krijg je dat alleen als je wel is online besteld..maar miekie had hem van de week al en ik kreeg hem vandaag pas..

7. Niet meer actief

Staat er bij jullie allemaal op het menu vandaag?

Hier eten we Broccolie met aardappeltjes..biefstukje voor ons en tartaartje voor dhani..champignonnetjes..paprikaatje en uitjes..en dan nog een heerlijk sausie erover.. :D

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou ik heb de catalogus van H&M ook nog niet, maar mijn moeder wel en ik ben blij dat er geen babykleren in staan :)
    Ik had wel een leuk zomerjasje gespot ;)

Iman heeft net zo'n vispotje gehad en het stonk zooo, maar zij vond het heerlijk :confused:
    Ze is echt een makkelijke eter, lust bijna alles!

Wij eten vis uit de oven die niet stinkt :) , gebakken aardappeltjes en ik weet nog niet welke groenten!

9. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Het is rustig vandaag ondanks dat pokke weer. Sam heeft net haar avondmaal weer op. en nog wat fruit dat over was.
    Rozijntjes wist ook niet dat dat al kon, Denk dat ze dan gaat kokken. We zullen het eens proberen.

10. Niet meer actief

Goh cindy bij jou ook pokke weer hier ook... haha

11. Niet meer actief

Zo dames heb net nasi gegeten en dan ff de afwas opruimen en dan nog ff lekker sporten....

Misschien tot later...

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik geef de kleertjes weg aan de werkster van mijn moeder ze is poolse en geeft dat dan weer aan familie in Polen, ze is er altijd heel erg blij mee. En ze is nu zelf zwanger dus ze hoopt op een meisje met al dat roze dat ze steeds krijgt :)
    De merkkleding bewaar ik voor mijn schoonzus, voor als ze een meisje krijgt, ze is 5 aug dit jaar uitgerekend.

Mijn vriend was vroeg thuis vanmiddag en dus zijn we toch maar even door de regen gegaan met zijn 3-en met een grote paraplu. Bij de Hema weer leuke truitjes en broekjes gekocht voor Loïs en wat andere prullen. En een kadootje voor mijn moeder omdat ze die 5 dagen op Loïs heeft gepast.

Wij wilden lasagna eten maar zitten aan de chips en nu hebben we geen honger meer :confused: Loïs heeft stoofpotje op.

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    haha chips als avondmaal...gekkerds!

voor de nutrilon 2 standaard gebruikers: deze week : GRATIS stapelblokken en Goede Nacht 200 ml t.w.v. € 4.39 bij Nutrilon 2 Standaard
    Nutrilon 2 Standaard
    900 gr 9.75

14. Niet meer actief

Ik ben ook te moe en te lam om te gaan sporten. Ik ga nu ff opruimen en dan maar ff lekker bank hangen. Morgen weer werken....

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik zie trouwens nooit friso in de aanbieding...gemeen :(

16. sweetangel100

Suuuuuus waarom ben je niet op msn?
    HEHEHEHEHE hahaha

Iman net lekker gedouched en nu ligt ze in bed.
    Sinds dat ik die nieuwe voeding gebruik is haar huid in haar gezichtje ook veel minder ruw. Al met al alleen maar vooruitgang dus :D
    We zijn alweer aan het 2e pak bezig en nog geen vergoeding :(
    Ik dien alle rekeningen gewoon achteraf in ;)

Ik bewaar de kleertjes die ik leuk vind, en de kleertjes die afgewassen of minder leuk zijn die doe ik een zak voor familie in Marokko.
    Hun zijn er weer blij mee.

Vanavond zal wel een pc-avondje worden want manlief wil voetbal kijken en morgen ook... Pffff

17. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    dezelfde aanbieding trouwens deze week ook bij dirx drogist voor 9.45 euro :)
    en bij dirx ook similac een heel blik voor 3.99 ipv 7.49 euro
    dat scheelt pas zeg jeetje...maar is geen friso :(

18. sweetangel100

En suus ben je overal aan het loeren waar de friso niet in de aanbieding is ;)
    Ik heb nog een pak friso extra staan, dat mag je hebben, gratis en voor niks.
    Dat is pas een aanbieding!

19. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Hallo lieverds,

hier alles super. Ik lees ook een beetje dat het bij jullie ook steeds beter gaat. Gelukkig maar.
    Ivan heeft sins gister tandje 5 en sinds vandaag tandje 6. Gelukkig heeft hij er absoluut geen last van.
    Nog 1 dagje werken en dan anderhalve week vakantie. Gaan dit weekend waarschijnlijk lekker weg.
    Vrijdag is het zoontje van kennissen/vrienden geboren Nigel. Het precieze weet ik niet maar er hing een zakje buiten zijn buik en er zat een gaatje in zijn dunne darm dus is hij gelijk die avond nog geopereerd in het VU ziekenhuis.
    Had ook 2 stomaatjes. Gelukkig was ie bijna gelijk weer stabiel en gaat het voor zover ik nu weet hartstikke goed.
    Met Ivan gaat alles echt super. Ik heb echt niks te klagen al doe ik dat wel is hoor......

Hele dikke kuzzzz voor jullie allemaal.

20. sweetangel100

Jeetje Roos, dat is ook wat... Gelukkig is hij stabiel!
    Fijn dat bij jullie alles zo goed gaat!
    Knuff terug!

Share This Page