Ik neem ook weer ff een kijkie hier Ons manneke heeft nu 4 tandjes! Onze pc is ready alleen nog ff ophalen! En dan nog internet maar dat duurd helaas wel weer ff! Knuffies van hier!
Goedemiddag! jullie hebben niet veel gepost sinds gisteravond! Miekie tijn is al bijna weer jarig he! schiet al mooi op! Verder shop ze allemaal! Hier geen nieuws lkkr vrij vandaag en morgen ook!
Haaaaai ik ben weer terug! Ik heb 2 grote doorzichtige dozen gekocht voor het speelgoed van Iman. Gelijk alles ingeruimd en wat is het nu lekker opgeruimd. Bij kruidvat een pyama van superbaby gekocht en ook 2 rompertjes ervan! Gekke meiden met jullie telegramstijl hihi Iman heeft ook eczeem in haar gezichtje op haar wangen en bij haar oor, maar sinds ze de nieuwe voeding heeft is het zacht aan het worden en weg aan het trekken! Senna, heerlijk vrij! Hier is het zo'n lekker weer, ik heb de ramen openstaan, mijn man zegt: heb je de zomer in in je hoofd hihi... De slaapkamer en woonkamer vanochtend gepoetst en Iman's kamer ook. Wasjes gedraaid, dus lekker bezig geweest. Morgen weer naar de fysio, ga ik smorgens al naar mijn moeder, lekker wandelen.
Zo weer afgewerkt..... Yanouck is een beetje verkouden geworden. Flinke snotte bellen. Ze heeft vanmiddag haar bedje ook een beetje nat gemaakt van de kweil en snotte bellen. Dus straks nog maar ff verschonen...... nu ga ik ff eten heb namelijk honger.
Was het zo'n lekker weer dan bij jou Lin ? Wij liepen in de regen in de stad Vriend van me was hier op visite want hij gaat morgen 4 weken naar Australie. Ik heb hier ook net ff opgeruimd, skischoenen enzo naar de zolder en alle wassen zijn eindelijk weggewerkt nu 8) Hebben ze die superbaby dingen weer nieuw bij het Kruidvat nu ? Want ik heb ze een tijdje niet gezien. Lekker vrij Senna en Keejb : snel internet scoren he ! Loïs heeft vandaag voor het eerst iets anders dan melk willen drinken ! Beetje Roosvicee ging er in want ik heb een soort sport drink bidon gekocht van Nuby en die wil ze wel. Alle andere drinkbekers moest madam niet haha
Hier was het heerlijk Lin... Ja het heeft voordelen om in het zuiden te wonen Geen idee of dat nieuw was bij kruidvat Lin... Er lagen ook nog winnie the pooh pyamatjes in het rek en die zijn ook alweer een paar weken oud. Maar ik vond ze zooo leuk... Iman heeft zoveel pyamatjes hihi... Zijn jullie gaan stemmen? Ik ga nu even!
hey dames... ik moet echt weer vaker reageren.. maja ik ben er zo lang uitgeweest.. ben niets meer gewend... noa heeft ontzettende uitslag op dr billen.. ze heeft hele zure poep en ze doet t wel 7x per dag... denk dat er weer een tandje aankomt... en Linda heeft een fabulous banner voor me gemaakt.. helmaal mooi kga morgen denk ik nog ff langs de kruidvat.. kheb eergister rompertjes en pyamtjes bij de trekpleistrer gekocht... maar pyamatjes heb je nooit genoeg... en alles wordt te klein..
Hoi meiden, Valentino; ik hoop niet dat het die nare dingen zijn en dat je er weer snel vanaf bent. Ivan zit heel graag in de emmer, hij heeft maar 3x in het badje gelegen. hihihi. Lin; heerlijk he de Ikea, ze hebben bijna overal oplossingen voor...... Miran; hoop dat het gezellig was bij je vriendin. Lin; was de visite gezellig? Ons weekendje is geboekt en wij gaan lekker een lang weekend in een luxe kinderbungalow in Domburg. Heb er helemaal zin in en misschien gaan er ook vrienden mee. (die van Sylvie, geboren in december).... Dikke kuzzzz
Lekker hoor Roos! Er even tussenuit! Sarah, bij kruidvat hebben ze ook leuke pyamatjes van winnie the pooh! SHOPPUH hihi... En je moet vaker langskomen, je hebt weer internet maar ik merk er niets van
Leuk vooruitzicht Roos! Alvast veel plezier en lekker genieten! Mooie banner Sarah! En LIn weer lekker geshopt! Stuur je ook wat van dat mooie weer hierheen? T was hier alleen maar regen. Wat goed van Lois dat ze het nu wel drinkt! Yanouck beterschap met de verkoudheid! Hey Keejbie, eindelijk een pc. Hopelijk heb je gauw internet! Son, wat heb je allemaal gekocht vandaag! Heb je lekker geshopt in Amsterdam?
Dames jullie wonen gewoon allemaal verkeerd... Ik woon dan wel in een uithoek van Nederland maar heb wel vaker mooi weer dan de rest van Nederland
Tijn heeft zich weer even flink laten horen op de verjaardag, haha. Hij was lekker uitbundig aan het schreeuwen op zijn manier. Toen hij zn drinkfles liet vallen zei hij, O,o! Net als de Teletubbies, haha. Dat was wel even lachen. En vanavond bij het verschonen zei hij BAH. Grappig hoor.
Ja grappig he. Ik zal meneertje zo even de fles geven en dan lekker boven in bed tv kijken; de afvallers komt er weer op. Kan mn vriend mooi beneden voetbal kijken.
Haha Tijn die bah en ohoh zegt Leuk hoor ! Hier alleen nog mama en papa en als ik klap eens in je handjes zing dan doet ze dat ook. Ook gaat ze Elmo een kusje geven als ik dat zeg. En zwaaien doet ze nu. Roos lekker joh weekendje weg. We hebben sinds Loïs terug is van oma problemen met naar bed brengen. Ze krijst moord en brand en wil niet slapen in de avond. Hebben jullie dat ook weleens en wat doen jullie dan ? Ik haal haar gelijk uit bed en probeer haar rustig te krijgen, mijn vriend wil haar laten krijsen. We zijn het er dus niet over eens
Nou Lin ik moet eerlijk zeggen dat als Iman krijst als ik haar in bed leg er echt iets is... Of ze is nog niet moe, heeft nog honger, wil nog een droge broek... Alleen laatst toen ze ziek geweest was wilde ze niet meer slapen zonder dat ik haar in slaap wiegde... Toen heb ik haar toch een keer laten krijsen, om dat patroon even te doorbreken... Misschien kun je eens bij oma vragen hoe zij haar naar bed deed, welk ritueel of zo. Als ik Iman laat krijsen zonder reden raakt ze zo overstuur dat er niets meer met haar te beginnen is. Leuk hoor dat Lois elmo kusjes geeft op commando... Iman komt wel vaak knuffelen... Dan kruipt ze helemaal 'in' me... Met haar gezichtje in mijn nek
Aah zo in je kruipen dat Cyenna ook soms, maar meestal is ze dan moe hihi. Lief he! Vervelend van Loïs.. Ik zou haar er ook gelijk uithalen, vooral als ze zo krijst. Maar net wat Lin zegt, als ze het nu elke avond doet... dan weet ze het natuurlijk ook wel.. huilen dus ik word er uit gehaald... Moeilijk dan he *knuffel* Vanmiddag bij m'n vriendin was gezellig , nog ff naar de Etos geweest daar en zo'n pak Nutrilon met dat speeltje gekocht Moest toch nog een nieuw pak hebben, dus dat was mooi meegenomen. Morgen en vrijdag weer werken... Morgenavond niet gelukkig, volgende week weer wel.. Saraah leuke banner trouwens! Ik ga zo maar eens slapen! Trusten!
heey.. ja noa doet dat ook zo in je knurften, maar ook meestal als ze moe is... ze is wel begonnen met kruipen zo lief... maar dan moetje haar wel met een speelgoedje lokken, anders doet ze het niet ... hihihi en ik weet nog dat loïs aan het dansen was.. noa heeft het overgenomen van haar, want noa dans nu ook de heledag.. al is het maar een deuntje van de reclame .. gelijk gaat ze dansen hahaha ! echt lief.. oh ja miran.. dat wilde ik ook nog kopen, maja 't was alleen in standaard, en noa krijgt omneo.. dus ja laat maar,ik koop zelf wel zo'n stapel ding.. maar ik ga ook nu lekker mn bed in.. noa is morgen weer vroeg wakker... xxx..