Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Slaap lekker saraah & Miran

Wij hebben net ff geshopt bij ikea.. ga luca zn kamer een mini metamorfose geven :D

Haha tijn begint dus al echt echt te babbelen leuk hoor!

Veel plezier alvast Roos!
    Son nog wat gekocht?
    Yanouck beterschap!
    Lin blijf erbij dat lois supersnel is.. echt abnormaal ;)

Oh iman dus ook zo knuffelig! luca doet dat ook helemaal tegen je aan en verstoppen :D

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Linda..wij hebben dat ook sinds anderhalve week.
    Gillen en krijsen as hij naar bed gaat, schijnt met scheidings- en verlatingsangst te maken te hebben. Wij haalden hem er ook eerst uit, maar laten hem nu liggen. Het stopt vanzelf... als we Valentin eruit halen wordt het zeker een drama... de laatste twee dagen is het al een stuk minder....

Yanouck beterschap...

Keejbee eindelijk pc.. nu snel internet en mee kletsen....

Senna.. leuk.. wat hebbie gekocht ?

Leuk he Miekie.. die eerste woordjes...

Roos heerlijk hoor een weekendje weg.. ik wil ook !

De zalf slaat gelukkig goed aan bij Valentino.. je ziet de plekjes nu al wegtrekken... hopelijk valt het mee... Wij hebbe gisteren Valentino high five geleerd.. prachtig vindt hij het. Nu zit hij steeds met zijn handje in de lucht en te roepen.. als je dan high five geeft gaat hij heel hard lachen....gekke jongen...

Wij hebben vandaag ook weer geshopt...
    Twee hele leuke polootjes van Esprit.. en een wit Esprit broekje voor de zomer....en kadootjes voor de kleine van mijn zussie...
    Zij is maandag 12 maart uitgerekend... dus kan elk moment gebeuren...
    Heerlijk...

3. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    goeiesmorgens lady's Ik ben echt super moe gister gwerkt daarna nog cursus tot 22.00uur. En toen Sam die toch weer wat aan het hoesten is en dan haar fiepje kwijt is dus wel stuk of 6x eruit. En mannetje lief maar door slapen dus ben behoorlijk chagie. Die werkdagen zijn best vermoeiend vindt ik van 8.30 tot 17.30. Hebben jullie dat ook dat je dan zo moe bent?

Sam wilde eergister ook niet slapen echt krijsen, dus ik probeer vol te houden, ga dan wel een paar keer kijken maar na een uur was het nog steeds hetzelfde. dus toch maar ff eruit. na een half uurtje weer terug en weer krijsen uiteindelijk viel ze dus om 22.00 in slaap. En werk ze gister met een dik ook wakker. Ik denk van al dat huilen of zo..

4. Niet meer actief

Ja cindy ik vind het soms ook behoorlijk vermoeiend. En het is natuurlijk helemaal vermoeiend als je er s'nachts ook nog uit moet. Gelukkig ondanks haar verkoudheid slaapt Yanouck wel lekker door. Maar ja ze was vanmorgen al vroeg wakker en nu begint ze toch weer moe te worden. Dus ga haar nog maar ff op bed leggen. Kan ik ook nog ff wat doen.

5. Niet meer actief

Heb nog ff een foto van Yanouck in mijn album gezet.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha Tinus Yanouck lijkt wel een directeurtje op die foto... Ze kijkt zo serieus met de handen in elkaar! Leuk hoor!

Hier ook weer een rotnacht.
    Om 4 uur kwam ze weer voor een fles en erna weer een paar keer voor de speen. Toen ze eindelijk sliep was ik klaarwakker :(

7. Niet meer actief

Ja dat is wel erg ja lin....

Ga straks ff naar de nieuwe supermarkt hier. Ze hadden een paar leuke aanbiedingen. Dus ff kijken... haha.... Ga dus ff mijn schoenen aan doen en yanouck goed inpakken en dan gaan we ff.

Tot straks allemaal

8. sweetangel100

Tot straks Tinus!

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goeiemorgen !

Wat een gave foto van Yanouck inderdaad haha ze kijkt heel gewichtig en dan met die gevouwen handen erbij 8)

Gisteravond hadden we echt crisis hier pfff ik heb bijna nooit bonje met mijn vriend maar gisteren dus wel over dat inslapen. Hij wilde haar een kwartier laten janken en dat heb ik dus boos als ik was gedaan in de hoop dat ie dan zou ophouden erover. Na 5 minuten werd ze zo hysterisch dat ik ben gaan kijken. Had ze die eczeemplekken op haar borst uit nijd helemaal opengekrabt haar hele romper en pyjama zaten onder het bloed. Dus ik huilen en in paniek joh. Schreeuwen tegen mijn vriend deed ik zo van : heb je nou je zin. Door mijn gehuil en geschreeuw werd Loïsje nog hysterischer. Dus alles kleertjes uitgedaan en ze had echt op haar borst hele stukken vel weggekrabt, zo verschrikkelijk zielig. Alles goed ingesmeerd en schone kleertjes aanegdaan en toen nog een half uur op schoot gehad. Wat was ik boos. Hij was ook geschrokken en ik hoop dat ie nu nooit meer zeurt over laten huilen en dat ze ons uittest. Grrrr :evil:
    Heb er gewoon niet van kunnen slapen en vanmorgen was ik nog steeds een beetje pissed op hem. Nix aan.

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goood meuning....

goh lin... balen
    ik ben er ook 3 x uitgeweest..
    om noa te verschonen.. die poepzak
    maar t was echt zielig.. vanochtend had ze zelfs bloed.. :(

ik ga vanmiddag ff lekker naar de kruidvat..
    en kmoet weer ff aan de luiers..
    misschien ga ik ook ff naar prenatal speelgoed halen.. ze is toe aan wat nieuws denk ik hehe

leuke foto van yanouk, tinus :D haha ze lijkt zo echt volwassen...

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    wow lin.. wat ERG.. arme lois// :(
    ik begrijp goed dat je kwaad was... ja hij zal ook wel geschrokken zijn, en hoe gaat t nu met lois haar pijnlijke vlekjes?
    bah.. helemaal niet leuk..

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat leuk trouwens dat Noa danst :)
    Maar had ze nou bloed bij dr poep ? Is dat omdat ze zoveel poept of komt het echt in de luier mee ?
    Ik vind Noa echt een pracht meiske ! Die oorbelletjes staan haar ook zo leuk en ik wil het eigenlijk ook snel doen bij Loïs omdat ze het nu nog niet beseft. Ik durf alleen zelf niet met haar te gaan naar de juwelier want ik ben bang dat ik van me stokkie ga daar haha
    Ben dus erg aan het twijfelen erover.

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    niet bij haar poep, maar bij haar billetjes, omdat het zo geschaafd was... :S

je kan ook samen met iemand gaan en dat jij wegkijkt... ja ik d8 beter nu dan over een paar jaar.. hier herrinert ze zich niet van...en ze zit er niet aan, en is t gewoon een gedeelte van haar...

mensen hebben er vaak problemen mee.. maja dat boeit me niet.. in suriname enzo vragen ze in t ziekenhuis of ze gaatjes mogen prikken... daar doet ook niemand er raar over...

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik snap het, dr billen zijn dus beetje stuk van de zure poep :cry:

Ja, ik merk ook dat mensen raar doen over gaatjes prikken, ze kijken gek als ik zeg dat ik het nu wil doen. Sommigen vinden het zelfs aso staan zeggen ze :confused: Of erger nog : ze vinden het verminking ... Daarom twijfel ik ook een beetje maar ik vind het gewoon mooi en heel schattig staan. En ik hang er geen mega ringen in, ik wil gewoon van die kleine knopjes zoals bij Noa.

15. sweetangel100

Jeetje Lin wat erg... :(
    Kan me voorstellen dat je pissed bent/was...
    Arme Lois...

En Noa nog al aan de poeperij... Zielig hoor!

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja precies...
    aso.. wat een onzin..
    mensen vinden dat kindjes zelf moeten beslissen, maar als noa 5 is en ze wilt gaatjes wordt t een drama.. elk meisje wilt oorbellen... dus waarom w8en.. over 4 jaar is t opeens wel goed... zo oppervlakkig..

17. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Sam net lekker in badje gedaan, en ze ligt nu lekker te slapen ze wordt altijd zo rozig van het badje.

Ga zo denk ik ook maar ff wat doen of zo, ben eigenlijk te moe dat ik maar suffig voor me uit zit te staren. Het is hier wel lekker weer met een zonnetje. Misschien vanmiddag ff fietsen.

18. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ach arme lois... toen ik het zat te lezen kreeg ik gewoon kippenvel.
    Arm klein ding... misschien toch jeuk...

Wij hebben ook een rot nacht achter de rug...
    Valentino werd vanacht om 2 uur krijsend wakker... na troosten en even met hem gezeten te hebben ging hij toch weer slapen.
    Om 3 uur weer krijsen, niet normaal meer.. dus maar een flesje diksap gegeven... en even met hem gaan zitten. Daarna geprobeerd of hij bij ons wilde slapen maar dat werd hem ook niet. Na wat protesteren ging hij uiteindelijk weer slapen. Om 4 uur was het weer raak...
    Uiteindelijk om 6 uur eruit gegaan... hij was helemaal over zijn toeren...
    Wilde niets.... alleen maar huilen en krijsen...

Ik baalde wel want ik moest vandaag gaan werken.
    Dus moest me toch gaan douchen en aankleden.
    Valentino maar met speelgoed in zijn bedje gezet...maar hij bleef krijsen.
    Toen ik bijna klaar was, werd het ineens stil.. hij was in slaap gevallen.
    Maar ik moest hem toch aankleden, want hij moest naar mijn moeder.
    Nou daar aangekomen....was het weer over..
    Hij kon weer lachen.. en het huilen is opgehouden.

We hebben nog wel even in zijn mondje gekeken... en hij heeft behoorlijke bobbels bij zijn hoektanden... Ik denk dat het toch daar mee te maken heeft... of misschien buikkrampen... Konden ze maar praten.
    Zo ik ben het weer kwijt... is weer een lang verhaal geworden..hihih...
    Sorry :(

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje Lin wat zal jij geschrokken zijn is nu alles weer goed bij Loïs? en tja mannen die zijn heel snel van het valt wel mee hoor (ik heb er ook zo een) :evil:

Saraah zielig hoor die kapote billetjes!

Gijs is gelukkig weer beter :D nachten zijn nog een beetje onrustig maar hij moet gewoon weer even terug in ritme komen. Maar ik ben zo blij dat het weer beter gaat 8)

20. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Nou pff mamaatje dus jij hebt ook een zware nacht gehad en dat zeker als je moet werken das balen. Ik ben vandaag gelukkig vrij.

Share This Page