Nog wat vergeten; Wat leuk Mamaantje dat je zus nu zwanger is!! Miranda succes op je werk!! En dat kwijlen komt idd door het ontwikkelen van de speekselklieren, rond de 3 maanden. Sonnie, leuk dat je zusje weer terug komt. Veel plezier!!
Haha dankjewel dames.. Het was werkelijk precies zoals het ALTIJD mis zou gaan bij mij haha. Eerst gingen we lekker er naartoe wandelen. Dat vond mam's jongetje nog heerlijk! Toen gingen we ons omkleden, ook daarbij moestie erg lachen. En ik natuurlijk nog harder om hem te zien in zijn zwembroekie echt zo lief!!!! Nou hup wij het water in. En meneertje was wat verlegen En daarna zette die um op het huilen haha. Arm kind, en mama maar vertellen hoe lekker het water is!! Nou daar lag die dan in me armen te SLAPEN. Ons kindje is echt niet goedwijs haha! (Op een vrolijke manier dan he!!) De zwemjuffie kwam kijken en die vond het ook erg grappig. Volgende week misschien beter hihi. Ben benieuwd. Ken nu in ieder geval 10x gaan
Zooo hee jullie gaan wel door he met berichtjes plaatsen ... heb echt veel bijgelezen Hier gaat het eindelijk wat beter met dat kl*te eczeem, na wekenlang medicijnen en zalfjes en wekelijks ziekenhiuis bezoekjes ziet mijn huid er weer iets normaler uit. Ik heb nog wel veel jeuk maar het wordt minder. Vorige week heb ik Loïs zelfs 3 dagen naar oma moeten laten brengen omdat ik gewoon zelf niet meer voor haar kon zorgen. Haar oppakken deed pijn, ik kon haar niet meer lekker knuffelen en ik sliep niet meer van de jeuk waardoor ik overdag doodmoe was en overdag slaapt Loïs dus bijna niet. Ik vond het heel erg maar heb wel 2 dagen bijna 16 uur geslapen dus was wel ff nodig. Ik was zoooo blij dat ze weer terug was het weekend en toen was haar papa er natuurlijk ook om me te helpen. Deze week ben ik overdag weer alleen met haar en het gaat veel beter nu. In het ziekenhuis hebben ze ook kinderopvang dus als ik erheen moet dan is Loïs in goede handen. Ik heb alle fotoos bekeken van jullie kindjes en wat zijn ze allemaal leuk en mega groot geworden ! Hoop dat het verder met iedereen goed is ik ga me weer even inlezen wie wie ook alweer was Ik las dat een paar kindjes ziek waren of naar het ziekenhuis moesten ... ik hoop dat dat nu weer beter gaat ! Enne Miekie, ik heb weer die leuke linkjes bekeken en ben ook alweer aan het bestellen 8) Slapen jullie kindjes ook zo weinig overdag ? Loïs slaapt hooguit een half uurtje en dat 2x per dag. Ze gaat wel om 19.00 naar bed en slaapt dan door tot een uur of 7,8 de volgende ochtend. Loïs kan zich nu omdraaien naar dr buik maar terugrollen kan ze nog niet en dan wordt ze woest ! Schreeuwen dat ze dan doet ! En ze kwijlt ook enorm, mijn kleding is soms gewoon doorweekt
wat een leuke knuffel miekie!! heb je dat hangkonijn ? en superfoto sonnie Hier ook eentje die weinig slaapt :S haha helaas gister heeft ie het hele stadhuis bij mekaar gekrijst, ging een bouwverguning aanvragen, vondt ie geloof ik niet gezellig :s
Haha nee Senna, is ook niet gezellig al die zakkelijke papiertjes En Linda wat fijn dat het nu dan een btje weggaat Lijkt me echt erg als je zoveel pijn/jeuk hebt dat je je eigen ukkie even uit logeren moet sturen. Maarja heb je wel ff bij kunnen tanken
Hallooo, Linda, leuk weer even van je te horen! Gelukkig gaat het nu wat beter met je! En wat ben jij nu aan het bestellen?? Nieuwsgierigggg! Ja Senna, ik heb dat hangkonijn in ouderwets bruinrib. Heb vandaag Freddie de vlinder van Lamaze-speelgoed gekregen, dies echt leuk!! Tijn vindt m ook leuk, ha ha! Wat lief Keejbie dat ie ging slapen!! Succes voor de volgende x! Ik ga maar weer s even stofzuigen...
Ja, het was ook echt rot om haar even 'weg te doen' Keejbie maar inderdaad ik ben nu weer wat fitter en dan voel je je sowieso alweer beter. Miekie, ik had van een vriendin al de paarse Lamaze hippo gekregen toen Loïs net geboren was. Ze was er gelijk al weg van, ik denk door de kleuren en omdat 2 van zijn pootjes ritselen ... en ... ik heb nu de dolfijn besteld maar ik wil eigenlijk ook de muziek octopus ook nog, of die leuke vissen aan elkaar pffff En die andere site met die rib konijnen twijfel ik nog over maar ik denk ook dat ik voor zo'n roze hangbeest ga Het eerste rompertje met de Loïs-tekst erop is alweer te klein dus ik moet ook weer naar de site van de rainbowbabies Ik zal nog ff proberen een recente foto van mijn meiske te plaatsen maar ik zit altijd te vechten met het kleiner maken van de plaatjes
haha was ook wel schattig. Hmmm kreeg der net een smsje. Weten jullie nog toen ik in het ziekenhuis lag dat Channie jullie op de hoogte hield voor mij? Ze is nu zelf ook 30 weekjes zwanger en ligt in het ziekenhuis. Haar baarmoedermond is al verweekt wat normaal met 38 wk gebeurd. Gelukkig issie nog niet helemaal verweekt en moet het dus echt gaan stoppen (harde buiken enz) want anders krijgt ze straks ontsluiting en dat is niet best Voel me der best rot om, maak me wel een beetje zorgen om der en der kleine meis Gelukkig houd ze me op de hoogte!
Hey Linda..gelukkig dat het weer beter met je gaat Suus weet neit hoeveel foto's er precies in je album kunnen..maar ik heb twee pagina's en kan geen foto's meer plaatsen Vanmiddag is mn zussie weer veilig geland..ze had dhani twee weken niet gezien en het eerste wat ze zei: wat is zn haar al lang haha..hij heeft nu ook een kleine kuif.. Dhani vond het helemaal geweldig op Schiphol..kwam ogen tekort..al die mensen haha.. Nu ligt dhani in bed..net fles gehad..lig helemaal niet meer op schema vandaag haha..maar ja moet kunne he.. Ga ff het eten maken..kom vanavond weer ff verder beppen
Oh ik hoop dat de beeb nog ff blijft zitten dan bij Channie... Nou vandaag naar m'n werk geweest. Ben zo'n 3 uurtjes weggeweest en alles was wel ok gegaan met m'n moeder en Cyenna. Behalve dat ze nogal had gehuild . Denk dat nog nawerkingen van de prikken zijn, want gister deed ze precies hetzelfde bij mij. Ze ging ook wel gewoon lachen naar m'n moeder, dus daar lag het niet aan Want Cyenna zal er toch aan moeten wennen als ik echt weer aan het werk ga over 2 weekjes En fijn Linda dat het wat beter gaat met je! Nou ik ga mn bedje maar eens opzoeken, tis al weer laat zie ik Trusten!
Morguh ladies.. Jeetje Keejbie..hopelijk blijft de beeb nog ff zitten bij channie..hou ons op de hoogte he : Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan Miranda met je meissie en oma Spannend hoor straks weer werken..lijkt me ook wel moeilijk
Thanx suus..ik snap je.. Heb trouwens dat stukje verwijder..leek me eigenlijk toch niet zo slim om dat hier neer te zetten..had laatst al wat bij familie gezet erover..maar achteraf denk ik toch niet handig..
Hmm dus hebben we weer iets gemist Ja tuurlijk hou ik jullie ff op de hoogte. Ik heb ff der nummer gehad van het ziekenhuis dus dan ken ik der ff bellen
maar stel dat het kindje nu zou komen is het toch wel levensvatbaar?? Erg he..ben niet meer zwanger en ben alles al weer vergeten hoe het zat