Dat is inderdaad een heftig nachtje geweest Mamaantje, sterkte vandaag op je werk. Zo zielig he als je gewoon niet weet wat er aan de hand is Wel fijn dat de zalf goed werkt bij Valentino, wat voor zalf heb je gekregen van de dokter ? Fijn dat Gijs weer beter is ! Cindy, ben je al een beetje wakker inmiddels of zit je nog steeds te staren
zo daar ben ik weer. Heb meteen toen we terug kwamen de hond ff uitgebreid uitgelaten. En yanouck ligt nu nog lekker te slapen in de kinderwagen. Dus heb haar nog lekker in de gang staan. Zo straks ff mijn was ophangen. En dan in huis de logeer kamer maar eens opruimen. Wat allemaal een rotnachten. Hopelijk worden de kleintjes snel weer beter. En houden ze jullie niet meer wakker. Cindy niet in slaap vallen he. Heb je de groeten nog gedaan gister aan claudia en daniele van mij.....
Die zalf heet geloof ik hydrocortison of zo... de lichtste vorm.. Vanochtend was het wel weer aardig rood... maar hij heeft zich ook zo druk gemaakt... Nee het valt dan niet mee om gewoon te gaan werken, mijn man moest er vanochtend om 5 uur uit.. die heeft vanaf 2 uur amper geslapen. Dus die zal helemaal wel verrot zijn. Nou Cindy.. jij hebt anders ook een lekker nachtje gehad... Gelukkig is Gijs weer opgeknapt
Halloootje..kom ik ook weer is ff langs.. Mamaantje vervelend die plekjes bij valentino..hopelijk helpt de zalf.. Is op zich wel goed spul..tenminste toen ik zwanger was had ik plekjes onder mn oog en kreeg ook die zalf..hele lichte vorm omdat ik zwanger was en binnen no time was het weg Lin wat voor boxen heb je gekocht bij Ikea? Ik heb vorige week zo'n doorzichtige gekocht..kleurtje lime..zijn echt super handig en leuk Lin kan me voorstellen dat je zo reageerde hoor..als ze echt krijzen is er meestal wel iets aan de hand..tenminste hier is dat wel het geval.. Zielig hoor voor Loïs..gaat het nu wat beter met dr plekjes? Ennuhh gaaf joh oorbelletjes bij d'r..Wil anders wel met je mee hoor..doen we het volgende week ofzo..misschien wil dhani haar handje wel vasthouden Leuk foto van Yannouck.. Wat leuk dat Tijn dat al zegt..en wat een boeffie in zn bedje met zn beertjes hihi.. Ja en wat hadden jullie verder nog geschreven..geen idee meer..
Ja valt niet mee... en ik bel net mijn moeder om te vragen hoe het gaat... EN JULLIE RADEN HET AL... hij is om kwart voor 9 gaan slapen en ligt nu nog in een diepe slaap....Wij zijn moe... en meneertje haalt zijn nachtje in...hihih...AAAAHHH ik heb niks te klagen.. dit is pas de 2de keer dat ons dit overkomt zo'n rot nacht...
oja Saraah leuk banner Leuk Roos dat jullie weekendje weg geboekt hebben..wel gezellig als jullie vrienden meegaan.. Alvast veel plezier!
Hee Linda.. jij had toen zo'n mooie banner voor Valentino gemaakt... Nou wil ik die eigenlijk weer gaan gebruiken... maar krijg hem er niet meer op. Ik moet denk ik weer een nieuwe link hebben. Heb jij de banner nog ?
Arme lois en noa... zielig hoor en Valentino ook niet helemaal zichzelf... knuff aan alle kindjes hier groot nieuws: 1e tandje is door JAAAAAAAAA linksonder krijg het alleen niet op de foto, want hij houdt dan zijn mond stijf dicht grrr en een filmpje maar weer eens... deze keer een filmpje waarop mr Q aan het oefenen is om mama te gaan zeggen tegen zijn lieve lieve lieve mammie ( hey dat ben ik ) http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... ing231.flv
gisteren flink geshopt..te erg gewoon eigenlijk..merendeel is ook eigenlijk voor het wat mooiere weer, maar goed.. De Sting en Superstar waren denken ik wel blij met me en Espirit was blij met mn zusje..Oja en HM natuurlijk niet vergeten he..maar die zijn denk ik altijd wel blij met me We hadden nog wel weer iets doms hoor..we waren zo aan het kleppen in de trein dat we vergaten over te stappen op duivendrecht..dus we waren op Station Rai beland..toen maar metro gepakt naar CS..oeps foutje haha..Eerst maar ff onzelfs getrakteerd op mc donalds..zo erg om half11 al aan de hamburgers en 's middags ook nog maar ff verder gegeten bij de Mac Af en toe een flinke plensbui..maar dan verplicht weer een winkel in he Na Amsterdam zijn we ook nog naar Almere centrum gegaan..daar nog ff schoenen gekocht.. Dhani heeft zich prima vermaakt met zn opa de hele dag..dus dat was ook allemaal goed gegaan..
oh je ging lekker zonder dhani shoppen son....dat zijn de beste shopstrooptochten... geen kids en geen mannen mee
Ja lekker zonder dhani en gezellig met mn zusje..dat werkt het beste Alhoewel met Steef kan ik ook altijd lekker shoppen..hij vind altijd zoveel dingen leuk voor me en krijg ik het ook
mn vader was trouwens wel helemaal uitgevloerd gisteravodn vertelde hij..hij zei dhani is nu zo snel en pakt alles wat los en vast zit..je blijft achter hem aan lopen...(hihi ja oppassen is niet zo eenvoudig meer)
Wauw Mr Q 's eerste tandje Tja onze kleintjes worden steeds sneller hihi. Gijs snapt nog steeds niet hoe hij zich op kan trekken maar probeert wel te gaan staan hihi.
Denk dat ik straks ff lekker ga fietsen..is zulk mooi weer..zonnetje schijnt zo lekker 8) zijn jullie nou allemaal?