Morgen komt een vriendin van mij op visite..zo gezellig..heb haar al maanden niet gezien..ze is een paar maanden in Nieuw Zeeland en nog een paar landen geweest..Ze heeft Dhani voor het laatst gezien toen hij twee maanden was..dus die zal haar ogen wel uitkijken morgen
Ben weer wakker heb ff gedoucht dus dat helpt wel, begin nu ook keelpijn te krijgen grrr. En ik voel me al klote ach ja. Sam heeft maar een half uurtje geslapen. Ga vandaag stroop op d'r brood doen eens kijken of ze dat wel wil. En daarna nog maar eens naar bedje.
aaahhh Lindaaa wat sneu zeg voor Lois! echt zielig dat ze zich dan ook zo krabt! hopelijk gaan de plekjes snel dicht! en als jij oorbelletjes bij Lois wel laten zetten moet je dat gewoon doen! ik hou ook niet van die grote knoppen bij babies maar die kleintjes zoals bij Noa vind ik super! en arme Noa zo aan de race! zielig is dat he als t open gaat! misschien een tand die in de weg zit? Son ff heerlijk wezen shopppen! leuk zeg! Dhani weer helemaal opgeknapt? Mr Q kan echt al goed mamamamama zeggen en leuk een eerste tandje! onder? Lin ik ben zo benieuwd hoe het met Iman gaat? drinkt ze goed haar flesjes nu? en hoe is t met de krampen? balen dat ze niet doorslaapt maar volgens mij is er bijna op dit moment geen enkele beeb hier bij de mei juni juli mama`s die dat doet of wel? evi niet in elk geval... zucht Ha ha leuke foto van Yanouk! Ik heb gister gewerkt tot laat en vanacht moet ik ook weer aan de bak zie Evi dan bijna 3 dagen niet en zondag moet ik ook al werken! bah. ik ga met dit mooie weer lekker ff m ramen open gooien en keihar John legend draaien en ff opruimen! m buren zijn toch niet thuis en evi is al naar de crech dus heb ik nog heel even voor mezelf.... 14:00 heb ik een oudergesprek op m werk en om 18:00 begint m nachtdienst tot morgen 10:00! ga dus ook maar makkelijk eten.... heerlijk die zon! wordt er helemaal happy van! xx
heb trouwens van die Sokslofjes gekocht voor Dhani bij H&M..echt super handig..hij staat nu veel makkelijker omdat hij niet wegglijd op de vloer dus vind het ook een stukje veiliger..Vanmorgen ging hij van de bank naar de tafel..is niet zo'n grote afstand hoor maar toch..
Ach ja er zijn natuurlijk miljoen dingen die 10x erger zijn. Maar af en toe ff zeuren is ook wel lekker. O ff snel naar sam die is aan de luidspreker kabels aan het trekken.
YEAAAHHH>> mr Q zijn eerste tandje.... Zal vanavond thuis het filmpje even bekijken... Leuk die filmpjes.. ga toch eens proberen of ik dat ook kan... Sonnie.. vervelend he dat shoppen... He getsie cindy.. je wordt toch niet ziek..
Lekker toch mad ff tijd voor jezelf Oja en Mad met Dhani gaat het weer goed..af en toe zit hij nog wel aan zn ene oortje(die ook het pijnlijkst was)..antibiotica schiet nu ook op..dus dat kuurtje is bijna afgelopen..zal hij wel jammer vinden hij vind het volgens mij wel lekker..als je al met het spuitje aankomt doet ie zn mond al open hihi.. Is Evi ook alweer helemaal beter? Idd zijn er maar weinig beebs hier die doorslapen op het moment..zou het niet gewoon weer een sprongetje zijn.. Gisteren heeft dhani tot acht uur doorgeslapen..en vanmorgen kwam hij om vijf uur..fles gegeven en toen weer verder geslapen tot kwart voor acht..
Ik ga de honden ff uitlaten en daarna broodje eten met Dhani.. Kom vanmiddag wel weer ff checken hier Ik begin gelukkig al wat minder verslaafd te worden
ha ha ha minder verslaafd Son fijn dat t met Dhani beter gaat, met Evi gaat alles super op dit moment! ze begint zelfs al minder snotterig te worden! zou door t voorjaar kunnen komen! Ik werk met moeilijk opvoedbare kids van 12-18 die niet meer thuis kunnen wonen voorlopig/ of helmaal niet meer, dan stromen ze door naar een kamer training centrum bijvoorbeeld. leuk werk maar wel pittig! pfff heb nog steeds niets uitgevoerd.,... ga NU m pc uitzetten! tot morgen x
Minder verslaafd zegt ze haha de ontkenners zijn juist het ergst Son Mijn moeder is hier nu en ik kon lekker even mijn verhaal kwijt aan haar. Alleen over die oorbellen kreeg ik ook weer een sneer, dat het ordi en zielig is Pfff ... zelf mocht ik ze ook pas toen ik 14 was geloof ik mijn moeder vindt het vreselijk en heeft zelf ook geen gaatjes :x Vanmiddag gaan we ook lekker een stuk lopen, het is echt super weer ! Hydrocortison ken ik wel, ik heb zelf klasse 4 en Valentino heeft dan de lichtste denk ik, das klasse 1. Ik ga morgen ff de huisarts bellen en dan verwijzing vragen voor de dermatoloog want ik denk dat Loïs ook een zalfje moet. Zij heeft zich ook zo druk gemaakt gisteravond en toen is het natuurlijk gaan jeuken. Bij Valentino was het ook weer roder door het drukmaken toch ? Ik vind het zo zielig voor ze omdat ik zelf weet hoe naar het is om jeuk en eczeem te hebben, dat gun je niemand en al helemaal je kleintje niet. Is wel een goed idee van die slofjes van Dhani, ik ga gelijk ff kijken bij H&M vanmiddag ! Wat zwaar moet dat zijn die nachtdiensten, ik ben nu ook nieuwsgierig Mad, wat voor werk doe je ? Zijn de kabels nog heel Cindy ?