Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoer? noem jij mijn kind een hoer? hihi...gelukkig schijnt dat bij jongens stoer te zijn en bij meiden niet zeggen ze he? -) mrgreen:

Wie zegt dat...?

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Miekie had niet helemaal goed getypt, zie vroeige pagina, hihi oeps.

Zo, ik ga weer even flink poetsen, tot later!

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O en idd wat een schatje is Vien!
    Echt lief!

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik kan hier geen geluid op de pc aanzetten.... #-o
    Ik kijk vanavond wel naar de filmpjes..

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mamaantje bedoelde jij het paarse bannertje? die had ik in mijn bucket staan, maar toen je die andere had dacht ik eigenlijk stiekem dat je hem niet meer ging gebruiken, maar heb m dus verwijderd sorry! maar als je hem mailt kan ik hem zo weer een nieuwe code geven... :)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

Is toch een gezegde: als een jongen met 10 meisjes gaat is hij stoer als een meisje met 10 jongens gaat is ze een hoer... dat werd vroeger tenminste vaak gezegd voor de grap dan!

8. Niet meer actief

Yanouck is al weer wakker. Ik pak haar uit het bedje en ze heeft op haar voorhoofd kleine rode vlekjes. Geen bultjes. Maar alleen vlekjes.....

Zal het wel ff in de gaten houden. Zou niet weten wat het zou kunnen zijn.... En de huisarts is alleen maar s'morgens te bereiken en toen had ze nog niks....?!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hm idd even in de gaten houden tinus... zou ook niet weten wat dat zou kunnen zijn

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou het ook niet weten tinus gewoon in de gaten houden en als ze verders geen klachten heeft zou ik me niet al te druk maken.

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hey, Sam heeft gelukkig tot 15.30 geslapen en ik ook. Voel me nog steeds hetzelfde, Denk dat ik griep ga krijgen ofzo spierpijn en super sloom. Denk dat als mijn mannetje thuis komt ik weer meteen mijn bedje in duik.

12. Niet meer actief

Boe!

haha miekie met dr hoer.. ;)

Jeetje miran balen dat je met dit weer meot werken..idd kan je fietsen :( en het weekend wordt het weer minder geloof ik..in ieder geval regen :(

En Lin heb je de slofjes nog gekocht? Hebben ze ze ook in het roze dan? die van dhani zijn blauw..

Ik en mn zusje hadden ook al jong gaatjes...ik vind het persoonlijk wel super lief staan..maar ik vind wel dat je bescheiden knopjes moet nemen en niet van die overdreven oorbelletjes..Als dhani een meisje was geweest had ik het rond deze leeftijd laten doen..maar ja dat is ie niet dus heb ik pech :p Heb trouwens ook wel is jongetjes gezien van nog geen jaar met 1 oorbelletje..dat vind ik pas walgelijk..blech..

Gaaf filmpje van Vien..ze kijkt zo schattig en lief..is ze natuurlijk ook maar op het filmpje zie je het ook ;)

Suus ik was net verdwaald in buiten..Uiteindelijk kwam ik uit bij het tunneltje bij Ranzijn..en toen wist ik het weer..Ik zocht de kinderboerderij..die niet gevonden..maar wel Prenatal :D
    Was echt lekker weer om te fietsen..heerlijk gewoon..heb alleen beetje pijnlijke kont hihi..heb voor het eerst gefietst met de buggy op de fiets..is ff wennen maar gaat prima..

13. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Geven jullie je beebs al 8 maanden potjes? Sam wil ze niet veel te grof, ik vindt het ook zo'n verschil 6 maanden nog glad en dan in een keer stukken erin.
    Maar we moesten van het cb wel 8 maanden geven en dan maar meer pureren, want daar zitten meer voedingsstoffen in.

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Je was dan echt superdichtbij de kinderboerderij Son... echt heel erg in de buurt.. en vlakbij mij :D hihi

maar volgende keer moet je het van tevoren zeggen dan leg ik je uit hoe je moet fietsen... of nou ja dat kan je al, maar hoe je erheen moet fietsen..DE WEG ERNAARTOE enzo dussssssssss

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    hier precies hetzelfde probleem hij wil het niet eten, ik ben daarom nu echt overgestapt op zelf koken. :D

Gijs weigerd ook brood te eten ik ben er nu even meegestopt en begin over 2 weken weer. Hij kreeg er echt een aversie tegen hij begon al te gillen en met zijn handen te duwen en zijn mond stijf dicht te houden. Misschien over 2 weken meer succes. :(

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hier eet Tijn meestal met de pot mee.
    Behalve als we gebakken aardappels, spagheti, soep of wat dan ook eten natuurlijk.
    Ook hij is niet weg van die 8maanden potjes.
    Ik geef nog wel de 6 maandenpotjes.
    Zit echt enorm veel verschil in.

Jee Cindy, hopelijk word je niet ziek en anders beterschap!

Tinus, wat gek die vlekjes?
    Heb je haar iets anders laten eten of drinken vandaag? Ik weet t ook niet hoor.

Lekker Son ook al gefietst.
    Handig met zo'n buggy op de fiets!
    Hier ook spierpijn in mn kont.
    Dat komt omdat ik vanmorgen al een uur had gesport en daarna een half uur gefietst.

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O Son, ik dacht dat het heel mooi weer zou worden dit weekend en alleen morgenvroeg nog wat buien.
    Strax maar ff weerbericht checken.
    Ik hoop iig dat we echt lekker weer krijgen.
    Ben wel toe aan wat zon!
    Ik denk iedereen wel.

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh vergeet ik helemaal te zeggen nog...hier eet Q 8 maanden potjes(speciaal voor jou de tekst gewijzigd lin2 :D )

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo iedereen...

Als ik dat zo lees is iedereen aan het kwakkelen met de nachten :(
    Nou ja, ik voel me in elk geval niet meer alleen :)
    Vannacht zal ik aan jullie denken ;)

Uhm wat las ik nog?

hoerA voor Q zijn tandje! :D
    Met de nadruk op A hihi

Oorbelletjes, ik heb altijd gezegd ja dat doe ik al met 8 weken enz... Maar toen Iman er uiteindelijk was wilde ik het toch niet, en nu wacht ik ook totdat ze er zelf om vraagt.

Suus leuke filmpjes van de kids weer!

Son en Miekie lekker gefietst
    Miran lekker gewerkt? :(

Lin, hoe is het met de plekjes van Lois?
    Blijft ze er wel vanaf?

Mamaantje bedoel je die rood met blauwe banner of iets? Die laatste? Die heb ik nog wel voor je ;)

Gelukkig dat het beter gaat met Gijs :)
    En hoe is het nu met Yanouck haar plekjes?

Zo sokslofjes had je bij H&M ook in roze/rood met een appeltje erop :)
    Als ze echt zo handig zijn ga ik ze misschien ook alvast kopen... ( KOPEN KOPEN KOPEN hihi )

Vanmiddag even naar de zeeman gegaan te voet met Iman bij mijn moeder in het dorp.
    2 rompertjes gekocht en 2 pyamatjes.
    Kom ik terug bij mijn moeder ging Iman poepen, nou echt tot onder haar oksel :confused:
    Geen diarree, maar gewoon zoveel :confused:
    En het stonk, zelfs de honden gingen ervoor op de loop hihi
    Dus alles zat onder de poep, dus zat Iman om 15 uur al in een veel te grote pyama (maat 74 :) ) met een nieuwe romper eronder :)

20. Niet meer actief

Ja haar vlekjes waren zo juist weer weg. Dus denk dat het komt dat ze zich te druk heeft gemaakt in bed.

Yanouck eet ook al 8 maanden potjes die eet ze trouwens al vanaf 7,5 maand. Zij heeft er nooit geen moeite mee gehad. Maar ze eet vaker met de pot mee dan dat ze een potje krijgt.

Heb net Johan te gemoet gefietst. Die was vandaag op de fiets naar zijn werk gegaan. En hij belde toen hij weer weg ging. Dus ben ik toen ook op de fiets gestapt. En we kwamen elkaar halverwege tegen. Yanouck helemaal blij en gillen dat ze papa zag..

Deel Deze Pagina