Oh, wat leuk Tinus! Dus ook nog even lekker gefietst! Gelukkig zijn de vlekjes weer weg. Hoeveel pyama's heeft Iman nou al? Ben wel benieuwd, hihi. T wordt vh weekend wel lekker weer, hoerA!
Ja suus als ik weer ga mag je me de weg uitleggen..want ik ben er echt niet gekomen hihi.. Hoezo mag Mr Q niet meer dan? heb ik iets gemist Jij bent ook lekker sportief he miekie Gaat het nog steeds goed met afvallen? Mazzel Lin dat je dan bij Zeeman had geshopt Leuk Tinus je man tegemoet fietsen en dat ze zo gaat gillen als ze papa ziet Hier ook 8 maanden potjes..in het begin mocht ik blij wezen als hij de helft op at..maar nu hij er aan gewend is gaat het goed..maar we proberen hem eigenlijk altijd wel met de pot mee te laten eten..behalve als we iets aparts eten..
Ik heb hier eigenlijk maar twee pyamaatjes..is beetje te weinig..tenminste op zich red ik het wel..was toch om de dag..maar een verschoningkie is wel lekker en handig
gefeliciteerd met Q zijn tandje! h&m heeft hele leuke dingen voor babies he heb vandaag nog maar is een leuke outfitje voor de lente gekocht wit broekje met een licht blauw truitje. civan word 3 mei een jaar, heeft iemand nog leuke tips?ik ben voor kadotjes voor zijn verjaardag aan het rond kijken maar ik weet nog niet wat xxx
Haha wilde ik ook vragen Och arme Loïs.. hoe is het nu? Hopelijk zijn de plekjes al wat minder. Ahh leuk filmpje weer van Vien! Mooie meissie! Vandaag had Cyenna dus ook weer heel weinig geslapen.. 3 kwartier... Nu ligt ze sinds half 7 op bed en slaapt ze ook.. Zo nog ff fles geven.. Hopelijk slaapt ze vannacht ook gewoon Son en Tinus dus heerlijk gefietst! Ik ga ook van het weekend! Leuk!
Ohja hier gaan de 8 maanden potjes nu goed! En het mee-eten met ons ook trouwens. Behalve dat ze sommige dingen echt niet moet Bloemkool bijvoorbeeld.. weet nog wel dat toen ze kleiner was dit nog wel at haha. Maar ja.. Ga dr maar ff wakker maken en fles geven... Doeii
Ik had ook al oorbellen toen ik 2 maandjes was.. ik vind het bij meisjes juist leuk staan... helemaal niet aso. In andere culturen is het heel normaal.. dus gewoon doen als je het leuk vindt. Suus ik vind de filmpjes echt super... wat een zangtalent...hihih... Ik zou ze vast opgeven voor Idols.... Ik ben jaloers op de fietsers van vandaag... Hoe is het met lois der opengekrabte plekjes... Heb jij nog geen zalf voor haar ? Hopelijk waren het gewoon tijdelijke vlekjes bij Yanouck.. Ik heb die sokslofjes ook voor Valentino.. alleen heeft hij ze maar heel eventjes aan.. en gaat ze dan meteen uittrekken...hihih... Sokken houdt hij zowiezo niet aan.. of er moeten schoenen overheen. Daarom droeg hij in de winter ook steeds maillots.. Nou Linda... jij koopt hier volgens mij echt het meest..hihih... Lekker he.. die stinkpoep...
Hier waren de 8 maanden potjes ook niet echt favoriet... zeker die van Olvarit gaan wel ineens een heel stuk grover.. Ben ook andere merken gaan uitproberen omdat hij zo'n moeite had... en die vindt hij veel lekkerder... Zo is hij dol op de kruidvatpotjes.. en die fijnproevertjes van nestle..geloof ik...
Quinten vindt olvarit ook niet echt lekker..hij heeft liever kruidvatpotjes en bebirix....hij eet olvarit wel, maar niet van harte...ik maak ze op en daarna weer gewoon vh kruidvat
Jaaaaa. ik heb hem weer terug.. dank je Suus... Meneertje ligt al vanaf 21 uur in diepe coma.. hopelijk blijft het zo. Maar mag niet klagen, dit is pas mijn 2 de echt gebroken nach.
Bebirix hb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd... ga ik ook maar eens doen dan.... Civan is ook een leuk mannetje... Aparte naam ook...
Thanx.. Ik heb trouwens weer twee nieuwe foto's in mijn album geplaatst... een alleen en een met zijn grote neef Gino van 4 jaar. Het wordt voor ons nu spannend.. mijn zusje is 12 maart uitgerekend.. dus kan elke moment bevallen...hihih... heerlijk ! Lekker kroelen....
Goedemorgen! Hoeveel pyama's Iman heeft hihi... Uhm 6 of 7 geloof ik hahaha... Maar deze waren al de 'opvolgers', maat 74, is haar nog veel te groot... Gister ging ik gtst kijken en the ghostwhisperer en toen ben ik al in slaap gevallen Maar goed ook, want vannacht om 3 uur was het weer tijd en om 7 uur vanmorgen meldde mevrouw zich weer Hoe zijn jullie nachten gegaan? Mamaantje spannend zeg, leuk dalijk weer zo'n kleintje! Dan zie je hoe vreselijk groot Valentino al is ... En leuke foto's! Iman moet vandaag naar de dietiste om 11:15 uur... Ik lees toevallig de brief van hun nog eens na, ik moet de verwijzing van de arts meenemen... Over een uurtje maar even bellen naar de huisarts haha.
Hoi Meiden, hier gelukkig (ik klop het af) nog steeds geen gebroken nachten. Vanochtend kwam ie wel a; heel even om 5 uur maar ging snel weer slapen, hoefde mijn bed niet eens uit. Nu hoor ik hem weer. Ik ga hem snel halen en naar het KDV brenegen dan kan ik rustig de spullen inpakken en vanmidag lekker weg. kom straks nog wel even snel langs. KUZZZZZZZZZZZ
veel plezier roos. Geniet er maar lekker van. Yanouck had vanmorgen weer van de vlekjes. Maar ze knalt soms met het hoofd tegen het bedje aan en doet soms heel raar in bed. Dus denk dat het daar van komt. Maar ik ga werken. doei doei
Roos heeeeel veel plezier dit weekend ! Wat raar Tinus van die vlekjes, zou het dan van het hoofd stoten zijn of ligt ze tegen de spijlen aan ? Oh ja Suus, ik zette gistermiddag Vien dr voordracht aan en Loïs kroop zowat in het beeldscherm, ze vond Vien erg interressant Wat een takkeweer vandaag zeg bahhh, ist bij jou weer mooi zeker Lin ? Ik heb 5 pyjama's trouwens Gisteravond ging ze vrij makkelijk slapen, ik heb even 10 minuutjes bij haar bed gezeten en hand op dr buik gelegd en dat ging goed. Toen werd ze om 12 uur wakker en we zijn tot half 2 bezig geweest haar weer in slaap te krijgen Mevrouw wilde spelen. Toen kwam ze alweer om 6.15 Fles gegeven en bij ons in bed genomen en daarna heeft ze nog een half uurtje geslapen. Son, ik heb uiteindelijk niets besteld hoor, goed he ! Mamaantje ik heb nog geen zalfje, ik mocht van mijn dermatoloog wat hormoonzalf van mij erop smeren maar die vind ik te zwaar. Ik smeer nu Bepanthen en de wonden gaan wel wat dicht.