Lin, wel gek dat je geen zalf hebt gekregen... Zelfs ik heb zalf gekregen voor de eczeem van Iman... En Iman heeft echt een lichte vorm! Hier is het geen takkeweer, maar ook geen zomer Zondag zou het hier 17 graden kunnen worden Dus jullie zijn allemaal uitgenodigd Rot van vannacht Lin... Maar ja hier was t ook weer feest
Dat is op zich niet gek want de arts heeft een tijdje geleden alleen ff naar Loïs gekeken omdat ik dat vroeg. Het is mijn dermatoloog en ik moet eerst een verwijzing van de huisarts hebben om haar ook in het ziekenhuis te krijgen. Haar eczeem is pas zo erg geworden doordat ze zo hysterisch was eergisteravond. Ik ga maandag naar de HA en dan krijg ik wel een verwijsbrief en dan kan ze naar een dermatoloog. Zou wel handig zijn als ze dan naar de mijne kan want dan kunnen we steeds samen op consult. Ja, zondag wordt het echt mooi weer he ! Wat hebben die meiden toch van ons met dat slapen of beter gezegd : niet slapen ....
ola chica`s! ik kom uit de nachtdienst en heb de hele dag nu voor mezelf! heel leuk! maar ik mis Evi gelukkig komt ze om 16:00 terug! ze is in Leiden bij de oppas tante! dus kan haar ook niet ff snel halen! gelukkig dat de vlekjes bij mr Q indrogen! gaat snel dan opeens he? veel hebben gister dus lekker gefietst of zijn verdwaald. wij hebben ook ff gefietst was heerlijk! wij hebben 3 PJ`s geloof ik Evi eet alles ik denk zelfs dat ze een potje voor 12 maanden zou eten! maar dat doen we niet! evi eet ook veel met de pot mee als t groente is etc Nou ja geen zalf voor Lois? vaag! je kunt haar wel insmeren met vaseline lanette dat werkt ook goed tegen het schrale! hier ook rot weer moet zo naar de dokter m ingegroeide teennagel (die er uit is gehaald) laten controleren! ik moet ook hoog nodig nieuwe slofjes/ schoentjes kopen voor Evi.... welke maat hebben jullie beebs? evi heeft grote voetjes volgens mij heeft ze 19/20 maar daarentegen is ze ook lang natuurlijk! Roos have Fun! lekker weekend weg! t zou mooi weer worden, we duimen voor je! Tinus werkse! o ja .... hans heeft vanmorgen de magnetron sterelisator op de over functie gezet! hele ding gesmolten! moet ff een nieuwe gaan kopen! grrrrr en aangezien we geen prenetal in de buurt hebben! grrrr dan maar naar de Hema ik ga rennen doeiiiiii x
Hahahaha Mad, mannen Iman heeft 15/16 in de schoenen en ze heeft wel 8 paar schoentjes Allemaal met zachte zool, dat wel. Ik ben even n flesje aan t doen en dan gaan we nd dietiste!
Halloo. aah lin dat was dan wel een hele gebroken nacht Hopelijk slaapt ze vanmiddag ff zodat je wat tijd voor jezelf hebt! (of ook het bed in duikt!) Mad hier ook 19/20! Luc was vorige x bij cb ook 72,5 cm. Hier 6 en 8 maanden door elkaar.. maar meestal krijgt hij nog 6 maanden. Veel plezier op vakantie Roos! Suc6 zo bij dieetiste lin! Fijn dat Q weer bijna beter is! is indd snel gegaan! Son hier ook maar 2 pyama's , maar meestal heeft ie romper met lange mouwen aan en dan in de slaapzaak.. (daar heb ik er wel 4/5 van) Ooh ik voel me eig best kloten! We hebben hier wat beleefd gister... We gingen naar vrienden, die hebben net een baby'tje, heel leuk en gezellig, totdat luca een stukje brood kreeg (korst) en daar in stikte! Hij zat naast me en maakte ineens een heel raar geluid, ik hem meteen oppakken en toen zag ik dat hij naar adem aan het happen was.. dus ik op zn rugje kloppen, en hij stikte gewoon haast! dus ik zei het gaat er niet uit! Iedereen stondt er op dat moment al om heen en ik zag gewoon de paniek in zn ogen hij kreeg geen adem meer, dus ik met mijn vinger in zijn keel om te kijken of ik het eruit kon pakken.. maar het was en hele dikke prop en zat veel te diep! Hij kreeg nog steeds geen adem, Ik was al helemaal hysterisch en riep doe iets hij stikt! Mn vriend heeft hem snel gepakt en tegen zich aan gedrukt en toen de heimlich greep bij hem gedaan.. nou toen kwam het er wel uit.. Hij schreeuwen, en wij zaten gewoon spierwit op de bank. hij verslikt zich wel vaker.. maar dit was echt erg. het duurde gewoon zo lang voordat het eruit kwam, en ik wist gewoon niet wat ik moest doen! Werdt compleet hysterisch. Dus van mij krijgt hij echt niets meer waar hij zich in kan verslikken.. mag de cb roepen dat hij dat allemaal zelf mag hebben.. maar dacht het dus niet meer! Was gewoon bijna mn mannetje kwijt In de auto janken en later thuis janken.. (kon dat niet meteen.. was gewoon zo erg geschrokken) Met als gevolg dat de mascara in mn oog kwam en ik nu met een superdik oog rond loop.. maar dat geeft niets ben allang blij dat het goed is afgelopen! Voel me wel ontzettend schuldig omdat ik hem dat broodje heb gegeven..
Balen weer van je gebroken nacht lin met Loïs..en weer vroeg op ook Hihi toch niks gekocht..was het nog gezellig gisteravond? Lin suc6 bij de dietiste met iman.. Mamaantje leuke foto's van Valentino..leuk shirte..H&M he hihi..Dhani heeft hem ook.. Mad..wel lekker even een dagje voor jezelf..maar kan me wel voorstellen dat je dr mist...dus ook lekker gefietst gisteren.. Hihi en de sterilisator in de oven..nou eigenlijk mag ik neit lachen want ik heb een keer hetzelfde gedaan..toen was dhani twee dagen oud .. Roos heel veel plezier..geniet er van..GAan jullie vrienden nog mee?
Oja Mad dhani heeft nu maatje 18..maar begint krapjes te worden..dus volgende schoentjes koop ik in maat 19..van die sokslofjes heb ik maat 20/21..die zijn iets te ruim maar niet veel..
Senna@ zo dat is even schrikken meid! gelukkig is goed gekomen. Je moet altijd rustig blijven. Ik zeg dat nu wel maar ik ben echt altijd hysterisch. Ik heb ook vaak dat Yassir zich verslikt. Laatste keer was bij me moeder. Ik was helemaal in paniek en begon kei hard MAMA! te schreeuwen! Door mijn reactie schrok Yassir en werd de situatie alleen maar erger. Gelukkig was me moeder erbij en die heeft korstje uit yassirs mondje gehaald. Cb zegt wel vaker dingen die niet kloppen met je gevoel en ervaring. Ieder kind is anders en jij kent je kind het beste!. Doe wat je gevoel zegt. Veel succes ps dikke oog gaat wel binnen paar dgn weer weg.
Jeetje das schrikken Senna... Kan me voorstellen dat je helemaal overstuur was. Ik schrik me af en toe ook rot als meneertje ineens zit te stikken... ik heb het ook een keer meegemaakt dat hij geen adem kreeg.. nou schrok me dood... Ja Sonnie.. H&M is hier ook favoriet.. koop daar best wel veel.. Dat rood witte shirt staat hem echt leuk.... Lin balen zeg.. met ie gebroken nachten van Lois... Wij hebben gelukkig weer een normale Valentino nacht gehad... Hij ging om 21 uur naar bed.. en werd om 8 uur wakker. Ik weet eigenlijk niet precies wat voor maat Valentino heeft... denk rond de 18/19 hij heeft nu nikes aan 19,5 en maat 20 en die zijn nog wel een stukje te groot.. Maar ja.. anders krijg ik ze helemaal niet aan. Mijn kind haat schoenen..
Mad@ ik heb 2 wkn geleden Yassirs voetje laten opmeten. Yassir heeft maatje 18. Ik denk nu dat het wel maatje 19 is. Hoelang is Evi? Yassir is 70 cm.
Jeetje Senna wat schrikken Ik geef ook geen broodkorstjes, want laatst had ik het ook met Cyenna, niet zo erg als bij Luca, maar wel ook verslikken. Cyenna was vanmorgen rond kwart over 5 ff wakker en ze was toen verkouden , dus met Luuf ingesmeerd en toen heeft ze nog geslapen tot kwart over 8 zei m'n schoonmoeder. Haha en die sterilisator... Ik had er een keer geen water in gedaan Alle flesjes gesmolten haha. Roos veel plezier! Mad, kan me voorstellen dat je Evi mist. Kan zij Evi niet terugbrengen hihi.
hey miran..werkse he Hier is dhani alleen 1 x bijna gestikt in een bruin brood korstje..wit gaat altijd prima..dus voro mij alleen nog maar wit ahh cyenna verkouden Wel lekker dat ze daarna weer heeft doorgeslapen.. Hier trouwens een goede nacht gehad..we mochten slapen tot half 8
hebben jullie trouwens nog Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken? Jeetje wat een vent he die buschauffeur..vond die homo wel aardig en hij deed het ook gewoon allemaal he in het huishouden..en die kinderen dan pff..tenminste dat ene grietje met die lange haren.. En hoe hij tegen zn vrouw deed aan het einde..met HOu je mond! tssst belachelijk gewoon..
Hello... Ik heb alleen het begin gezien van jouw vrouw mjn vrouw, toen ben ik in slaap gevallen Senna wat zul je geschrokken zijn Kan me voorstellen dat je overstuur was! Kom net terug van de dietiste. De voeding wordt vergoedt EN thuisbezorgd. DAt is pas luxe hihi... Ik heb gewoon gezegd dat ik tussen de 2 pakken al geprovoceerd had en dat de klachten na 2 flesjes al terug waren... Is helemaal niet waar, maar goed. Verder mag ik geen vis meer geven (Iman had idd krampjes na de vis van laatst) en mag ze pas brood als ze ouder is dan 10 maanden. Voor de rest gelden niet veel van die 'algemene' regels voor mij, omdat Iman al vol op de bijvoeding zat toen ze KMA kreeg. Ik moet gewoon goed in de gaten houden als ze ergens op reageert en nieuwe dingen (voor zover er nog nieuwe dingen zijn) minimaal 3 dagen achter elkaar geven om te zien of er reacties komen. O ja, t komt de laatste tijd steeds vaker voor dat kinderen geen KMA vanaf de geboorte hebben maar opbouwen. Dat had ik ook nog ffkes gevraagd
wow echt goed Lin dat je het thuis bezorgd krijgt wij krijgen helemaal niets meer vergoed omdat de test te weinig uit heeft gewezen wil de arts dat we tot mei/ juni doorgaan met deze voeding maar omdat er te weinig bewijs op dit moment is van KMA krijgen we het niet vergoed.... ik kan het nog bij onze huisarts proberen.... weet t ook niet meer... heb nog 5 blikken en voorlopig doen we daar lang mee want ze drinkt nog maar 2 flessen per dag! oke de meeste beebs hebben dus dezelfde maat schoentjes Evi is 72.5 cm lang Hanan. Jeeetje Senna ik zou me ook flink een hoedje zijn geschrokken zeg gelukkig kon je man de heimlich greep en is t goed gekomen! vaak als je rustig blijft in dat soort situaties hou je je hoofd koel en handel je beter... maar ik denk dat ik ook echt in paniek zou raken! jeetje Miran om kwart over 5 al weer wakker? pfff wordt steeds vroeger... ik heb net een doos truffles gekocht en zit die nu op te eten! oooooh echt erg! bij de dokter was alles goed met m teen, er komt nog wondvocht uit maar het geneest snel zei de dokter! hoop t maar want ik hou van slippertjes in de zomer! ik duik ff m bedje in voor 2 uurtjes! m ogen branden een beetje! doeiiiii