Lin wat ontzettend luxe dat Imans voeding thuis wordt bezorgd. hihi heerlijk. Senna, wat moet jij onzettend geschrokken zijn. Ik zou in zo'n situatie ook niet weten wat ik moet doen Getver. Son, onze vrienden gaan inderdaad nog steeds mee. Oh ja Ivan heeft er weer een vriendinnetje bij en wel IMKE, ze is afgelopen woensdag geboren. Lieve lieve meiden tot maandag en niet teveel tikken he! geen vervelende dingen meemaken en hopelijk lekkere doorslaap nachten... Dikke kus van ons drietjes.
ja stom he .. normaal blijf ik heel rustig.. maar nu ging het om je eigen .. dat is toch anders! Heb nog ehbo ook.. maar ik dacht geen seconde aan de heimlich kun je nagaan! En het was niet verslikken zoals hij "normaal" weleens doet en je het stukje er ook zo uit kan halen, het zat helemaal achterin (kon met mijn middelvinger het net voelen zo ver) en het was echt een prop wat hardstikke vast zat. Truffles zijn lekker he ik mag niets meer ben dikker geworden.. moet nu echt gaan uitkijken anders kan ik straks mn broeken niet meer aan.. Lin fijn dat je het vergoedt krijgt! En ook nog thuis bezorgt beters! Mamaantje wat een leuk setje heeft valentino aan! wat een kereltje he Miran werkse! moet om 17.30 weer! pffffff son kijk nooit jouw vrouw mijn vrouw! Heeeel af en toe al ik er langs zap.. maar meestal ben ik als ik niet hoef te werken op donderdag avond aan het shoppen Hanan , ja ik riep ook om mijn vriend echt zo van doe iets! ik wist het gewoon helemaal niet meer! Ohh als ik alleen met hem was geweest Ja ik wacht nog maar ff met lange vingers, korsten etc! Roos leuke naam! ook gefelici! Nog een keer veel plezier gewenst! en ook geen rare dingen mee gaan maken he !
roos gefeliciteerd, leuke naam Imke! nogmaals veel plezier! Senna wat doe jij voor werk? en als je om 17:30 begint tot hoe laat moet je dan werken? werk je veel uur in de week? x
Roos gefeliciteerd met Ivan's nieuwe vriendinnetje En natuurlijk nogmaals fijne vakantie! Senna werk ze! Mad, Senna werkt bij een taxicentrale Heb je nog wat kunnen slapen? Waaaaaaaaaaaaaaaaaar is iedereeeeeeeeeeeeen?
Zooo ik ben er ook nog, lekker weekend! Gefeliciteerd Roos met Imke! En fijn weekend! Hier alles goed. Cyenna ligt alweer ff op bed. Ze is dus verkouden, maar lijkt er niet veel last van te hebben. Vanavond zat ze zo weer heerlijk te schaterlachen Senna werk ze ook!
Hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr Moet tot 2.00 vannacht! Maar heb een zeeer oog ! Luca wordt eenkenning niet normaal meer.. Fijn dat het goed gaat met cyenna..
Wat is het hier rustig ! Wij zijn net thuis, we hebben bij mijn schoonmama gegeten en geborreld en ik heb een fles wijn op dus ik ben een beetje vaag hihi *hik* Loïs was in de auto in slaap gevallen maar werd net weer wakker met het eruit halen en nu moet je dus weer bij haar bed zitten om haar in slaap te krijgen Lin, wat fijn dat je de voeding thuibezorgd en vergoed krijgt ! En Senna pfff ik kan me voorstellen dat je gschrokken bent zeg van Luca die bijna stikte Wij gaan ff online pokeren en dan tv kijken en vroeg naar bed want we zijn doodop van die gebroken nachten ! En morgen gaan we bij mijn vader en zijn vriendin op visite. Fijne avond nog allemaal !
Aah lin, dronken sjappie we hebben tegelijk gepost!~ Veel plezier! waar speel je dan online poker? Rust ze nog
He Senna en Lin! Pff da's nog lang tot 2 uur Senna! En Lin, lekker aan de drank haha. Gezellig hoor. Ga je weer winnen met pokeren ? Succes! En Senna sterkte met je oog..
pfff.. ik d8 al.. tis zeker stil hier.. kreeg geen melding meer van "lotte"dat ik berichten had. maar ik zie dat er volop is gekletst.. Eng senna dat luca bijna is gestikt.. gelukkig hield je vriend zn hoofd koel.. hhah een hele fles wijn lin?.. goh ja, je bent niet meer zwanger he hahaha ! Oh Suus... ik zag net dat er allemaal katten doodgaan in de bouwmeesterbuurt.. khoop dat jij gene katten hebt.. arme beestjes.. mn schoonmoeder woont ook in de bouwmeesterbuurt.. precies op L.C. vd vlugtstraat.. waar t nieuws(rtl) zich bevond.. haar hond is net overleden... misschien heeft het er iets mee te maken.. dat zou erg zijn.
good evening lady's.. Sonnie is weer back in town..was maaar een middagje en avondje weg..maar toch Roos gefeliciteerd met het nieuwe vriendinnetje van Ivan..en tot maandag..veel plezier had ik jullie al gewenst maar bij deze nogmaals Lin lekker hoor fles wijn Is loïs weer snel gaan slapen? Ik duim hier dat jullie lekker kunnen doorslapen Miran lekker weekend nu Saraah zielig voor al die katten..Suus heeft ook katten.. Wordt er gif gestrooid dan ofzo? Lin super dat het vergoed wordt en nog thuisbezorgd ook he..wat een luxe hihi Balen Mad dat jullie het niet vergoed krijgen..pff kost een hoop..Evi drinkt ook nog steeds zo weinig dus? En was alles goed met je verholpen ingegroeide teennagel (hmm staat die zin vaag maar je snapt wat ik bedoel he? hihi)
Morgenochtend om 9 uur wordt dhani al opgehaald voor zn logeerpartijtje door mn zusje Dit wordt de tweede keer logeren..ben benieuwd.. Mn vader belde vanmiddag of we dhani zondagmiddag ipv zondagochtend op willen halen omdat ze nog 's morgens naar het bos willen met hem..dus steef..nou mij maakt het niks uit..maar Son he haha..Maar heb ingestemd hoor..ik moet gewoon niet zo zeuren..weet zeker dat dhani het leuk vind en het is ook goed voor hem..hij hangt de laatste dagen weer zo giga aan me.. Vanmiddag en vanavond vriendin van me op visite gehad..erg gezellig..dhani is weer erg verwend..hij heeft echt stoer shirtje gehad.. Verder weinig te melden eigenlijk..duik mn bed in..morgen shoppuuhhhhhh \/ We hebben besloten om naar Amersfoort te gaan..schijnt dat je daar ook leuk kan winkelen..ben benieuwd.. Fijne avond nog en een fijn weekend allemaal..
Senna.. werkze nog.. je moet nog maar eventjes.. Sonnie.. shop ze.... Dhani zal het heus wel naar zijn zin hebben op zijn logeerpartijtje.. dus geniet lekker van je weekend. Roos gefeliciteerd met het nieuwe vriendinnetje van Ivan... Saraah wat heb je toch enge mensen.. dieren vergiftigen.. Hopelijk is die hond daar geen slachtoffer van geworden. Miran.. je hebt van zwitsal ook kruidenbadje.. is ook lekker als ze verkouden is..in ieder geval dikke knuffel voor Cyenna Lekker Linda.. dan je de voeding van Iman vergoed en thuis bezorgd krijgt... hou je weer geld over om te shoppen... Ik vond trouwens een bon van Nutrilon... Dan moet ik 5 streepjescodes opsturen van Nutrilon 2 of 3 en dan krijg ik of 25 retour.. of 50 euro aan V tech spullen.. Winnie de Pooh.. bos en leer boek.. en een baby globe .. of 50 euro Annie MG Schmidt pakket boeken van Jip en Janneke. Ik denk dat ik voor de Vtech gaat. Ik wat toevallig iets aan het zoeken en ik kwam de bon tegen. Helemaal gratis...nou mooi meegenomen. Hebben jullie dat ook al besteld, of nooit gehad. Weet ook niet hoe ik eraan kom....
@ son.. spannend hoor zo'n logeerpartijtje.. ben benieuwd, ik zou het ook eng vinden, noa heeft nog nooit ergens anders geslapen zonder mij... maar er wordt idd gif gestrooid, dus al die arme huiskatten die een rondje lopen worden allemaal vermoord 1 vrouw was al 3 katten verloren @ mamaantje goh zo'n bon wil ik ook wel, maar ik heb zo'n bon nog nooit gezien wel jammer, want dat klinkt niet gek. noa was vanochtend pas om 7.15 wakker heerlijk, dat is echt lang geleden.. nou sliep ze ook wel pas 21.15 dus dat mag ook wel... en haar bibs ziet er ook al veel beter uit. tis alweer weekend, de weekt vliegt echt voorbij...
He goeiemorgen! Hier ook een goede nacht gehad, om kwart over 7 was ze ook wakker hier. Son,komt idd zeker goed met Dhani! Hier nog steeds geen logeerpartijtjes haha. Ik heb ook ooit zo'n bon gehad,maar ik ben hem kwijt Aaah zielig joh van die vergiftigde poezen... Ik snap die gasten echt niet arme poesjes... Oh dank je Mamaantje voor de tip,zal straks gelijk ff gaan kijken in de winkel! En ja tijd gaat echt snel... Nog 2 1/2 maand en Cyenna wordt alweer 1 Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen! Hier GEEN goede nacht gehad Om 4 uur kwam mevrouw voor de fles... En erna was ze om 7 uur wakker, helemaal bepoept weer hahaha... Dus smorgens alweer in bad... Nu ligt ze weer lekker te pitten. Wat zielig van die poezen GRRR Suus heeft wel poezen, pas maar op ermee Son, Dhani uitlogeren... Kan me voorstellen dat je even moet slikken... Iman is nog niet uit logeren geweest... Ik denk ook dat niemand haar wil hebben met haar nachtvoeding Nee maar ik wil het ook nog niet Sarah gelukkig zijn Noa's billen niet meer zo open. Lijkt me zo pijnlijk
Oeh ja Lin, jij keek toch ook de gouden kooi? Ik had het toevallig n paar dagen terug gezien en sinds toen elke avond Is idd verslavend