Hallo, Roos, je bent al weg, maar bij deze een fijn weekend! Veel plezier en geniet ervan! Jee Senna, wat eng zeg dat Luca bijna stikte... Arme jongen. Gelukkig kon je vriend goed helpen! Mamaantje mooie foto's! Son heel veel plezier vandaag! Mad wat zielig voor al die katten. Dat iemand zoiets kan doen he?! Lin en Lin, hopelijk gaan de meiden weer gauw lekker slapen s nachts. Hier weer gewone nachten gelukkig. Afkloppen. Zo, tis echt lekker weer, we gaan zo weer even lekker fietsen!
Jeetje wat erg van de poezen Ivo is hier druk bezig in de tuin dus kan ik ff lekker op het net zo af en toe hihi Ik volg ook geregelmatig de gouden kooi. Vind het wel ver gaan, maarja ben toch wel nieuwschierig naar hoe het dan verder loopt hihi Het lekkere weer staat ook weer voor de deur! En onze boefjuhs zijn alweer bijna jarig het gaat o zo snel!
goede middag iedereen! dat wat ik van sommige van jullie lees, dan heb ik toch geluk dat civan snachts zo goed doorslaapt van savonds 9 tot sochtends 8/half 9. alleen de eerste maand werd civan snachts wakker of sochtends heel vroeg.voor de rest geen last mee gehad ,ja alleen met nieuwjaar door het vuurwerk.
Iedereen genieten van het mooie weer hihi? Hier viel het echt tegen, het waaide hier hard en was gewoon koud. Ben zo ongeveer heel de dag met Cyenna bezig geweest. Ze heeft misschien totaal op de hele dag een half uurtje geslapen... Niks was goed.. Alleen maar bij mij zitten... Nu is m'n man ze op bed aan het leggen en hopelijk gaat ze nu wel slapen.. Vanavond nog iets op tv?
vervelend miran... half uurtje das niet veel nee.. hier heeft noa juist veel geslapen, maar mevrouw wordt chagrijnig van veel slapen.. dus ze zat de heledag te meieren.. heeeel vervelend hier ook neit echt bijzonder weer hoor... misschien morgen, kwilde met noa ff een fijne wandeling maken.. maar in de regen heb ik daar geen zin in... volgens mij komt er geen zak op t.v. 't weekend is altijd ZOOO saai...
Ja ik had jullie allemaal uitgenodigd hoor... Maar jullie komen toch niet Hier was het echt heerlijk weer, lekker zonnetje... Komen jullie morgen maar allemaal
Ja had ik beter kunnen doen Lin hihi. Oh Noa ook al chaggi... Hihi ik werd er zelf ook chaggi van... Morgen willen we gaan fietsen Als het weer dan wel ok is... Nee he nix op tv op zaterdags
selaam mamas hoe is het hier? Nou bij ons is het een beetje saai. Er is niets op tv vanavond. En op internet is er ook niets leuk te vinden. Ik heb tamer weer op gegeven voor de baby van de maand. Hopen dat we deze maand winnen, zou wel leuk zijn. Doe het meer voor de lol. Met tamer is alles goed. Hij begint weer snachts goed te slapen sinds hij is opgeknapt. We zijn donderdag naar het consultatiebureau geweest. Tamer is nu 70 cm lang en weegt 8 kilo. En ik kan dat aardig voelen als ik hem optil. Ik heb niet zo veel kracht in mijn armen dus ik kan hem niet te lang vast houden. Tijdens de zwangerschap heb ik een bult gekregen op mijn rechterschouder en ik ben toen naar de huisarts gegaan en hij zei dat het een vetbult was en dat het niets bijzonderds was. Het gaat van zelf weg. Ik heb die bult nog steeds en hij begint pijn te doen en is aardig rood en groot geworden. Ben weer teurg gegaan naar de huisarts en hij zij dat hij verwijderd moet worden want er zit talg en pus in. Moet maandag naar het ziekenhuis en laten verwijderen. Heb ik weer hoor. Ben er niet blij mee.
Ik ben er weer Lin We zijn net pas thuis, vandaag bij mijn vader en stiefmama op visite geweest. En mijn vriend is nu bezig Loïs weer in slaap te krijgen, ze had vanaf Rotterdam naar hier lekker geslapen in de auto maar ze werd wakker natuurlijk net met uithalen Ik weet nog niet wat iedereen geschreven heeft ik weet alleen dat Sonnie zonder Dhani is tot morgenmiddag en ik hoop dat je er lekker van geniet ff ! Maar het zal ook wel weer heeeeeeeeel fijn zijn om hem morgen weer op te halen De meiden waren een beetje chaggie vandaag ? Noa en Cyenna ? Loïs was heel lief geweest op visite vandaag, ze had alleen op de heenweg een dikke volle poepbroek, hele romper, maillot onder. Ook een poepplek op de nieuwe autostoel Dus met binnenkomen moesten we dr gelijk verschonen en toen gilde ze dus wel even.
Ja lekker is dat he zo'n poepbroek! Heb niet terug gelezen.. sorry! Heb niet zoveel tijd, gaan zo filmpje kijken samen op de bank (is echt al lang geleden) en heb lekkere hapjes, stokbroodjes en chipie's , vriend is ff film halen en heb belooft dat alles zo op tafel zou staan Twas hier indd rustig vandaag! luca heeft heerlijk tot half tien uit geslapen.. morgen ochtend hopelijk weer Oh en we hebben vandaag een fiets gekocht incl zitjes.. dus ff wezen fietsen, hij vondt het prachtig! hehe . Morgen reageer ik ff op iedereen hoor! Ga nu echt! doei doei!
senna heb net de fotos van luca gekeken die in je album staan, hele mooie fotos zijn het, wat een schatje!
Hallo dames... Nou het is hier zeker rustig geweest.. Wij hebben een goede nacht gehad... hij werd maar 1 keer wakker om half vier.. en wat toen goed in paniek.. maar na een beetje water ging hij meteen weer slapen en werd pas om kwart voor 10 wakker... Ik denk toch dat hij gewoon naar droomt... Miran.. balen joh dat Cyenna zo weinig wilde slapen, hopelijk haalt ze de schade vanacht in.. Heb je dat kruidenbadje nog gevonden ? Layla.. hoe kom je daar nou weer aan.. op je schouderblad ? Sterkte maandag... Nou Lin en Lin.. duimen dat de meiden vannacht goed slapen...
Valentino uitslaper tot kwart voor 10 ! Is hier nog nooit voorgekomen Wel zielig als ie eng droomt. Loïs was om half 8 wakker en 1 keer om 2 uur vannacht, is te doen dus. Bij jou Lin ? Son, heb je lekker uitgeslapen ? Hoest met de andere kindjes gegaan ? Sterkte in het ziekenhuis Layla !
Nou dat is hier idd ook nog nooit voorgekomen tot kwart over 10... Er waren wel tijden dat Iman na de fles van 6 uur lekker sliep tot half 9-9 uur en dan in bed speelde tot half 10... Maar dat is helaas ook verleden tijd! Vannacht om half 4 was ik klaarwakker, maaaaar Iman sliep gewoon door... Ik durfde zelfs niet naar het toilet te gaan, bang dat ze wakker zou worden Om half 5 begon ze wat te jengelen, lag ze met haar hoofd klem boven in bed. Heb ik haar goed gelegd en speentje gegeven en toen sliep ze tot 6 uur voor de fles. Daarna terug naar bed, maar dan slaapt ze niet meer... Ze heeft tot 7 uur liggen spelen en toen wilde ze eruit... Pffff 7 uur vind ik toch niks van tijd... Eerst sliep ze altijd zo lekker tot half 9 of 9 uur Maar ja dat komt misschien wel weer... Nu ligt ze er weer lekker in. En wat een heerlijk weer vandaag! En morgen zou het nog mooier worden en de hele week mooi, wel niet meer zo warm als vandaag en morgen, maar wel zonnig en droog Jullie nog plannen? Mijn vader komt Iman en mij strakjes ophalen en we gaan misschien naar de zwarte markt in Tessenderloo en anders ga ik lekker bij hun wandelen... En mijn man moet voetballen vanmiddag en daarna komt hij ook naar mijn ouders, kunnen we daar gezellig eten en dan thuis filmpje kijken
goede morgen.. goh.. half 10... heerlijk hoor..dat is voor mij echt heeeeel lang geleden... noa ws vanacht een beetje onrustig, maar heeft wel geslapen tot 7 uur.. wel lekker ik ga vandaag lekker naar buiten, want het zonnetje schijnt heeeerlijk @ lin.. zwarte markt, misschien zie je remy nog hahaha... @ andere lin: Bah.. zon'vieze poepbroek...hahahah @ son: over een paar uurtjes is dhani weer bij je.. ben beniieuwd hoe het is gegaan...
Ja inderdaad lang geleden ... ik zit besefte net dat het verdorie zondagmorgen 9 uur is en mijn vriend zitten allebei al aangekleed en gedoucht met Loïs te spelen En we hebben al ontbeten ook ! Ieder normaal mens ligt nog lekker ff in bed hahaha wat een leven Lin, leuk he de Gouden Kooi, ik vind het gaaf om te zien hoe die mensen soms ineens flippen daar Er zitten ook echt wel wat idiote figuren in he !
he meiden! Jeetje Chivan is echt een goede slaper! heerlijk! en die Valentino ook gewoon tot zo laat! neeee dat is hier ook echt niet zo! helaas! meestal rond een uur of 7 is t feest! Son hoe heb je het gehad? Senna lekker een avondje samen, gezellig! Lois lekker ff alles eruit gepoept! heb je t autostoeltje nog schoon gekregen lindaaaa? Sarah en Lin hier schijnt de zon (nog) niet! hopelijk blijft het droog.... mmmm hopelijk heeft Cyenna vannacht een betere nacht achter de rug! hopelijk kunnen jullie vandaag lekker fietsen! vandaag is de 20 van alphen! hardlopen.... ik moet de hele dag werken van 11-21 en ik ga kijken want 2 van m meiden doen mee misschien zien jullie ons nog wel bij studio sport vanavond! hi hi gister heerlijk in R`dam wezen eten met collega`s bij Bazar.... Turks achtig iets maar t was heerlijk! vooral het dessert.... was om 01:00 thuis! ben nu kapot en heb grote wallen.... ga opschieten want ik moet zo werken! doeiiiii fijne dag allemaal!
Goeiemorgen! Hier ook een goede nacht gehad, want ik mocht sowieso uitslapen . Ze was rond half 8 wakker en had goed geslapen Mamaantje, ik ga er morgen ff voor kijken, was het weer vergeten gister Ze heeft er nu ook niet zo heel veel last van volgens mij. Hier is het nog geen mooi weer hoor Hartstikke mistig Straks waarschijnlijk ff naar m'n ouders en vanmiddag willen we gaan fietsen. Hahah ja Lin op zondag zo vroeg al op, aan de ene kant ook wel lekker, want dan heb je wat aan je dag hihi. Fijne zondag allemaal