Ja Lin, ik volg t nu ook helemaal hihi Ik haaaaaaaat die Jaap... Wat een $(*#$&@ hahaha Heb net de livestreams gekeken, maar behalve Huub sliep iedereen nog Mad, werk ze! Leuk dat je een leuke avond gehad hebt gister! En misschien word je wel ontdekt vanavond op tv Saar... We gaan naar Tessenderloo in Belgie, niet naar Beverwijk Anders had ik Remy even opgezocht en een schop onder zijn kont gegeven
O ja trouwens... Ik had het er laatst nog met mijn man over... Dat we 'vroeger' lekker sliepen tot 11 uur enz... Nu ben ik om 7 uur fris en fruitig hihi... Gek hoor Mad en Miran... Hier is het echt zonnig! Ik zal n beetje jullie kant opsturen
Ja doe dat Lin hihi, ik wil ook zon Cyenna net op bed gelegt, maar ze ligt alweer te huilen dat ze niet wil... Pff haha, zo maar weer ff speentje geven.
Mogge, Zo, heb vanmorgen alweer heerlijk gesport. Tis hier ook echt prachtig weer! Heb alle ramen boven open en hier benenden de achterdeur. Kunnnen de honden ook lekker in en uit. Strax even lekker de was ophangen en vanmiddag even lekker wandelen. Senna, hoe was je avondje? We willen natuurlijk ook fietsfoto's zien van Luca! Tamer, heel veel sterkte morgen. Hopelijk valt het mee. Cyenna meissie, ga maar lekker slapen vandaag! Lindaaa heb je stoel nog schoon gekregen? Lin veel plezier vandaag! En de rest natuurlijk ook! Son, hoe heb je het gehad? En hoe ging het met Dhani? Mad veel plezier in Alphen! En verder weet ik t niet meer.... en we schrijven al niet eens zoveel meer haha.
goede middag iedereen! wat schijnt het zonnetje vandaag weer lekker civan heeft geslapen tot 9.15, om half 8 had hij even geluidjes gemaakt en is verder geslapen. hij huilt sochtends eigenlijk nooit, hij maakt dan gewoon heel zachtjes geluid en wacht tot wij hem komen halen.
Wat een braaf mannetje die Civan! Tijn is over het algemeen ook erg rustig en hoor je niet veel. Vanmorgen is hij lekker in de loopkar buiten geweest. Dat vond hij echt lachen! Nu lekker broodje eten en dan op bedje.
YEEAAAHHH de bevalling van mijn kleine zusje is begonnen. Ze is om 3 uur vanacht begonnen met weeen... en om 7.30 uur naar het ziekenhuis gegaan. Ze heeft gekozen voor een ziekenhuisbevalling.. vandaar. Nou toen had ze nog maaar 1cm ontsluiting... Dus moest ze om 11 uur terug komen. Toen had ze ongeveer 4 cm... De weeen komen toch nog een beetje onregelmatig.. maar zijn wel heel heftig ook rugweeen enzo.. Maar als het goed is.. wordt ik vandaag tante... Ik ben helemaal zenuwachtig...hihihih... sta al start klaar om te gaan kroelen met de kleine.... Nou jullie horen het wel... doei
Owww, wat spannend Manuela! Nu ben ik ook zenuwachtig, haha. Spannend hoor! Hopen dat alles goed en vlot gaat. We horen het wel.
Spannend Manuela! Is er al meer bekend? Ik ben net heeeeel lang gaan wandelen met Iman, het is hier echt heerlijk weer... Bij jou ook de zon nog gaan schijnen Miran?
Hai! Jaa sinds 12 uur is de zon gaan schijnen! We waren toen bij mijn ouders. En op de terugweg in de auto sliep Cyenna eindelijk en heeft ze ook nog wel anderhalf uur thuis geslapen . En toen zijn we gaan fietsen haha. Ze vond het weer helemaal geweldig. En ook nog ff langs andere opa en oma geweest. En jij heerlijk met Iman gewandeld . Miekie ook nog gefietst? En Manuela is het al geboren? Spannend hoor!
Wat leuk Mamaantje! Super ben benieuwd hoor! Ik word 9 september weer tante Het is hier ook zo'n heerlijk weertje! Ons kleine manneke geniet er enorm van maarja dat is ook niet zo gek h e als die in de zomer is geboren
Gisteren hebben we een flink stuk gefietst en vanmiddag een uur gewandeld. Heb nu weer spierpijn want had vanmorgen al gesport, ha ha. Ach, alleen maar goed toch?! Ja, wat een lekker weer he, dit is echt weer genieten! Gelukkig blijft het mooie weer nog even aanhouden. Fijn Miran dat ze nog even lekker heeft geslapen. En Manuela ben je al tante? Lin nog wat gekocht op de zwarte markt?
Idereen lekker buiten geweest vandaag Wij ook ! Mamaantje je bent vast al bij je zus op kraambezoek ! Ben erg benieuwd, kom je snel verslag doen ? Son, hoe ist met Dhani gegaan bij de oppas ? We zitten nu aan de kip tandoori en dus ga ik even verder eten tot later 8)
hey... nou ik heb echt een hele lange wandeling gemaakt.. van mijnhuis naar mn moeder.. en bij mn meoder is een parkje en daar ben ik lekekr doorheen gereden.. nog ff gestopt voor een kale boterham... ze vond het echt leuk.. kheb echt zin in dit warme weer @ mamaantje.. wat leuk spannend hoor... laat je ons weten wanneet je tante bent geworden... kga nu ff eten... tot later..
mamaantje: is er al meer bekend , ben je al tante geworden? [civan is me toch druk hij wil geen minuut stil zitten, haha zo actief