hey Dhani is drie maanden vandaag duhh zie ik nu pas aan mn banner haha Yeahhhh wat wordt mn kleine ventje alweer groot 8)
Ga maar is ff dochen..die rooie hier schiet ook niet op ik wil vandaag op de 700 berichten uitkomen dus jullie zien me straks zeker terug.. doeiiii
Hmm na mijn idee is het pas levensvatbaar met 34 a 35 weekjes toch?! Dus ben bang van niet. Alhoewel ze tegenwoordig veel kunnen!! Douchse Sonnie! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?! Ik ga vanmiddag ff lekker naar de stad, met het kleine vriendje Quinten en zijn mama. Dus EINDELIJK me doos ophalen bij prenetal. Al moet ik niet te lang daar in de winkel staan anders heb ik weer van alles in me handen:S
jaaaa lekker shoppuhhh bij de prenatal...echt wel dat je wat koopt hahaha veel plezier dan dhani 3 maanden whoehoe hij wordt groot hahaha 700 berichten dus nog 16 te gaan... dat is ook een doel die je zou na kunnen streven hihi...zie je jezelf al in gesprek met vriendinnen hihi de 1 zegt ik moet vandaag echt even de ramen doen, de ander ik moet echt even stofzuigen...en jij Ik MOET de 700 berichten halen Nouuuu volgens mij red je dat wel ik ga zo maar even stofzuigen ennn was vouwen
Jaaa ik ga ook zeker wel iets kopen Wil een nieuwe speeltje voor Demiën-Sem. Hij word ook een beetje te zwaar voor het platliggen in de wipper. De pootjes staan dan omhoog :s Sonnie wilt de 700 berichtjes halen haha mag ze wel opschieten met douchen
we gaan sonnie gewoon een handje helpen... gewoon allemaal vraagjes stellen (die je wel moet beantwoorden sonnie) en dan ben je er zo dus uhm: Vind je het weer niet ook zo heerlijk sonnie
Sonnie al gedoucht?? Heb je verhaal ook ff gemist, maar aan suus haar reactie te zien, geef ik je ook een dikke knuffel. Hier alles ok. Net Cyenna in badje gedaan en ze ligt nu te slapen... Normaal deed ik haar altijd voor het flesje in bad, maar merk nu dat als ik het een uurtje erna doe, ze het veel leuker vindt. (lees: ze huilt niet ) Volgens mij zijn babies al met 27 weken levensvatbaar. Alleen moeten ze dan natuurlijk wel gelijk de couveuse in. Voor de rest niet veel te vertellen
Een kindje is levensvatbaar met 28 weken hoor dames Ik lag met 26 weken met ontsluiting en een verweekde baarmoedermond al aan de weeenremmers, ben dus expert geworden op dat gebied ' Luca is uiteindelijk met 34 weken geboren, en kon alles zelf, ademen, drinken etc.. hij woog ook over de drie kilo 30 weken is wel iets wat vroeg, het beste is dat ze over de 32 weken zit.. dan valt het gelukkig allemala nog mee.. maja 40 weken uitdragen is het beste he. In het ziekenhuis kunnen ze veel, het belangrijkste is dat ze rust.. ik had met 32 weken al 6 cm ontsluiting en heb nog 2 weken kunnen doorlopen door veeeel te rusten!! maar in ieder geval sterkte keejbie!
Ja idd, maar elk geval is anders. En het blijft een feit dat als je kindje nog zo klein is het toch een grote risico is alsie te vroeg komt Zo ik ga ff me mannetje eten geven en dan gaan we lekker wandelen met dit prachtige weertje
Ja sonnie al klaar met douchen???? Maar wel een mooie foto hoor. Zo vanmorgen al vroeg naar het cb gelopen. Al om 8 uur. Dus Yanouck moest er ook weer vroeg uit. Ze waren helemaal tevreden met haar. Ze weegt nu 7020 gram en 63 centimeter. Dus het was helemaal goed. Gelukkig een keer een aardig vrouwtje de andere die ik normaal had was met vakantie. Hopelijk voor heel lang... haha..... \/ Ik mag met 4 maaden een fruithapje geven heeft ze nu gezegd. Dus alles gaat goed. Nou ik ga straks nog ff wandelen met het mooie weer. En paar kleine boodschapjes halen. O Zeg Miranda lukt het met afvallen.... ????
Ben ik weer Oke dus wel levensvatbaar..maar goed is natuurlijk altijd beter als het blijft zitten..nou hier zitten we [-o< voor Channie hoor Het weer is super he..net ff gewandeld met de doggies en dhani..heb ff de verkleiner uit de maxi cosi gehaald..vind ie veel fijner, heeft hij tenminste wat meer ruimte..maar als we met de auto weggaan doe ik hem er wel weer in hoor..zo heeft hij nl best veel ruimte met zn hoofdje.. WAnneer gaan we nou is afspreken..pff Dhani wil toch wel ff die mooie meiden van jullie bekijken..en ff stoere mannenpraat houden met de boy's hihi.. Ja wat een doelstelling he van me..en ik moet hem halen..dus het huishouden moet maar ff wijken hoor vinden jullie niet haha... Ach ja op een gegeven moment wordt je beetje "desperate" housewife he en dan ga je gekke dingen verzinnen.. Ik had dit bericht natuurlijk ook in etappes kunnen doen maar ja dan speel ik vals he.. Dus keejbie gaat ff shoppuhhh..leukkkk ga ik ff broodje maken..ben ik zo weer terug..
Hey Tinus Super joh dat alles goed gaat met je flinke meid Ff vraagje he..doen jullie nog steeds water koken voor het flesje? tot wanneer moet dat eigenlijk? Ik ben gestopt met het water koken..want al die flesje vooraf maken..pff werd ik gek van..nu kopen we flessen barleduq(of hoe je dat ook schrijft)..en maken we gewoon per keer flesje..ik vind het zelf veel makkelijker en zo duur zijn die pakken niet..je doet er ook best lang mee.. Maar een vriendin van mij, haar kleintje is nu alweer negen maanden hoor..maar met vier maanden deed zij al met gewoon water het flesje geven..maar vind dat nog wel vroeg.. dus ben benieuwd hoe jullei dat doen????
Zo was je boterham lekker sonnie... haha. Ik ga ook ff een broddje eten. En dan Yanouck maar eens even haar flesje geven. Ze heeft gelukkig ook niet gehuilt bij haar prikjes alleen thuis heeft ze enorm liggen huilen. En ja had ik natuurlijk net een klantje zitten voor het kleuren. Maar goed zij wordt over een week of 7 zelf oma dus vond ze hetr gelukkig niet erg. ZO tot straks allemaal
Mijn kraamverzorgster zei dat tegenwoordig als je de flesjes meteen gebruikte, je gewoon koud kraanwater mocht gebruiken en dan dus poeder erbij opwarmen en gelijk gebruiken... dat doe ik dus maar als je vooruit flesvoeding maakt, dan dus wel met afgekookt water...dat zei ze dus.. maar nooit de warme kraan ivm bacterien...
Water koken of niet? Bij het maken van een flesje voeding dat meteen aan de baby wordt gegeven, is het niet nodig om het water eerst te koken. Neem wat koud water uit de kraan en verwarm dit in een waterkoker, magnetron of flessenwarmer tot de gewenste temperatuur. Maakt u voeding klaar voor een hele dag dan moet het water (zowel kraanwater als verpakt water) eerst worden gekookt. Neem daarvoor koud water uit de kraan en breng dit in een waterkoker of een pannetje (dat geen aluminium bodem heeft) aan de kook. Laat het water ongeveer een minuut doorkoken. http://www.medicinfo.nl/%7B9b230514-7f1 ... a_cm7004_1
oh ja als je in een oud huis woont met loden leidingen, sowieso niet met kraanwater..... maar anders kan het dus prima, en hoeft het niet voorgekookt als je het meteen gebruikt ok tot zover hahaha
owwww thanx..scheelt weer wat barleduq pakken haha.. Zie je maar goed dat we hier ook vraagjes kunnen stellen he Las trouwens dat een juli mama ook weer zwanger is..erg vruchtbare maanden hebben we gehad he hihi