jeetje veertje wat gaat dat snel zeg..alweer bijna 1 jaar..zielig hoor weer prikjes Ja we gingen op kadootjesjacht miekie..geen kadootjes wel andere leuke dingen voor in huis enzo gekocht Roos hoe hebben jullie het gehad? Lin was het nog lekker in het vondelpark?
Jeetje Charissa al bijna 1 jaar... Dat is gewoon de eerste van hier... Zo snel al... Idd een foto van nu lijkt me leuk! Ik ben erg moe, ik ben de hele middag gaan paardrijden. Ik was met mijn paard naar mijn moeders huis gegaan want ik wilde een foto maken met Iman erop. Ligt mevrouw net te maffen haha... Dus nog geen foto! Op de terugweg was ik mijn telefoon kwijt geraakt, dus ik flink balen. Belt mijn moeder net op, iemand had bij hun thuis gebeld. Die mensen waren aan het wandelen en hadden mijn telefoon gevonden en hadden het nummer 'thuis' gebeld en hadden dus mijn ouders gebeld. Er zijn toch nog eerlijke mensen op de wereld! Vanavond idd de finale van ANTM en de eerste aflevering van HNTM komt ervoor. Son, hier ook poetsdrang. Ik heb eergister het hele huis gepoetst, en om 20 uur lag ik al in bed te slapen, zo moe was ik ervan! Donderdag moet ik weer naar de internist, ik ben benieuws wat mijn bloedwaardes zijn want ik voel me nog altijd een zak aardappelen... En Iman moet donderdagmorgen weer naar het CB!
Sterkte alvast Lin bij het ziekenhuis! En fijn dat je je mobiel weer terug hebt! Gelukkig zijn er idd nog eerlijke mensen Ik heb vandaag gewerkt met het mooie weer hihi. En ben op de fiets naar m'n werk gegaan, was lekker Kan ik wel vaker doen eigenlijk Morgen en overmogen weer vrij. En morgen ff shoppen met m'n schoonmoeder. En m'n zwager is jarig, dus daar ook nog ff heen morgenavond. En als ik niet ongi ben, gaan we woensdag zwemmen met Cyenna Ze heeft nu eindelijk het rollen door na 9 maanden 8) Nu blijft ze bezig haha. En tijgeren begint ze ook nu een beetje te doen, echt grappig, alleen snapt ze het nog niet helemaal Dus waarschijnlijk toch een sprongetje gehad afgelopen week. Leuke foto van Charissa! Grote meid al, met een hoop tandjes hihi. Son lekker weekend gehad dus! Heerlijk ff bijgetankt! En Roos hoe was het? Jullie hadden het iig getroffen met het weer Wat goed van Noa ook al! Wat gaat het hard ineens he.. Ik ga ff Cyenna op bed doen!
Ohhh lekker Miran, wij gaan ook woensdagochtend een uurtje zwemmen... Maar ja ik pin me nergens op vast, jullie weten hoe de laatste keren samen zwemmen hier gingen
Tante mamaatje gefeliciteerd! Martine sorry dat ik vandaag misschien wat raar reageerde, ik was denk nogal overdonderd je zo tegen te komen. Vond het wel heel leuk om je in leven de lijve te zien. Achteraf dacht ik had ff naar yanouck moeten gaan kijken, maar het ging zo vlug.
ja was eigenlijk best grappig op de parkeer plaats van een winkelcentrum. En ik kijk richtig martine en dacht zo dat ze zijn. En zij kijkt naar mij en ze ziet sam haar rugzakje dus ze stapt uit en vraagt ben jij cindy. Was best raar, dus daarom ging het een beetje stuntelig. hihi.
O ja miranda dat wilde ik al een hele tijd aan jouw vragen ik heb ooit een vakantie vriendin uit mellissant gehad. En wij zijn daar ook een paarkeer geweest. Wat ik heel opvallend vond dat op zondag de mensen daar echt niks doen en wel 2x keer naar de kerk gaan.
Wat grappig dat jullie elkaar tegen kwamen! Suus, nog succes met doneren trouwens! Jee wat een mazzel Lin dat je je mobiel nog terug hebt gekregen! Echt super. Lekker hoor paardrijden en zeker met dit weer! Leuk Miran ook zwemmen strax met Cyenna. Vindt ze vast wel leuk! En ook nog lekker shoppen, heerlijk! Knap dat ze ook al wat tijgert!
Ja Miran, vertel eens even... Hoe vaak ga je naar de kerk op zondag? Cindy wel toevallig zeg! Kan me voorstellen dat als het zo onverwachts is het wat onhandig gaat!
Hoe heette die vriendin Cindy? Hahah niet iedereen doet dat hoor Wij iig nooit Ohja Suus, succes vanavond!
Met Sam gaat het nog steeds goed nu al bijna een maand. Net voor het weekend begon ze weer iets zwaarder te ademen en veel hoesten s'nachts dus wij dachten zie je wel daar begint het weer. WE hebben haar ventolin gegeven en nu gaat het dus weer goed. Dit mooie weer helpt natuurlijk ook wel.
Oh zegt me niets en m'n man ook niet en die woont hier al heel z'n leven Heb je ook een achternaam? PB anders maar hihihi.