Ja idd fijn dat Sammetje het zo goed doet! Hopelijk blijft dit zo! Zijn er trouwens nog meer dames hier die op hyves zitten en die ik nog niet als vrienden toegevoegd heb? Cindy, Senna enz?
Geeft niet hoor Cindy. Dat idee had ik zelf ook al een beetje. Maar dat maakt helemaal niet uit. Het is ook een beetje raar. Iemand die je eigenlijk wel kent via internet. Kom je ineens in levende lijve tegen op straat. En die begint dan ook meteen tegen je te praten. Maakt niet uit. Ik zag het ook een beetje aan je dreads. En toen je het rugzakje van Sam pakte wist ik het zeker. Maar het is je vergeven. Volgende keer beter. Ga morgen nog ff een keertje naar veldhoven.
Gelukkig dat je je mobiel weer terug hebt lin..idd eerlijke mensen bestaan toch nog Miran was ook lekker weer om te fietsen naar je werk..sportief hoor Dus woensdag toch misschien zwemmen hihi..hopelijk blijft de ongi weg.. Wat toevallig dat jullie elkaar tegen kwamen Cindy en Tinus.. Lekker dat het met Sam zo goed gaat de laatste tijd! En wat goed van Cyenna..eindelijk omdraaien en zelfs al tijgeren
Er is sinds vorige week een villa happ geopend hier in het winkelcentrum. En ik wilde alleeeen maar ff kijken tja het vlees is zwak he, heb zo'n schattig vestje lime beetje colbert idee van joging stof. Heb nu al zin om de zomer outfit voor Sam te kopen, ik heb nog geen shirtjes met korte mouw dus moet ik nog wel een keer flink gaan shoppen hihi...
Goedenavond Nog niet terug gelezen Druk geweest vandaag.. kom morgenvroeg wel weer kletsen en alles terug lezen! Jaa ik heb ook hyves miekie! Zal je wel ff toevoegen!
goede avond, wat een lekker weertje was het vandaag he!word dat morgen weer? ik ben ff gaan wandelen met civan hij vond het wel leuk ik ben op zoek naar nieuwe schoentjes
DANIELLE GEWONNEN! En Jade lekker niet in de finale... En wat vonden jullie van HNTM? Yfke zegt nog steeds TAPMADEL Er zijn er weer een boel bij met een egotje... En ene laat me erg aan Silvia van vorig jaar denken... Maar ik ken de namen nog niet
Ja lin dat vond ik nou ook. Johan wou gister avond een film kijken dus heb ik de finale niet gezien. Mar dat komt nog wel een herhaling van op denk ik. Ja heb ook een stukje gezien van HNTP. Maar er zit inderdaad iemand in die op sylvia lijkt......grrrrr erger me ernu al aan. Haha maar goed wat gaan jullie allemaal doen vandaag met dit mooie weer
Tinus, de finale wordt zaterdag herhaald denk ik... Tenminste op zaterdag kwam altijd de herhaling van ANTM. Ik ergerde me ook al op die silvia look-a-like... Terwijl we niet eens weten of zij ook zo'n karakter heeft Ik moet vanmiddag naar de nagelstyliste en erna ga ik met mijn moeder naar de action. Even kijken of ze nog wat leuks hebben
Oh gezellig met je moeder. Nou ik ga denk ik vanmiddag ff de voor en achter tuin aanpakken. Nu kan het lekker. Onkruid weghalen en vegen. En voor 2 planten eruit halen en ook veel onkruid weghalen. haha krijg je als je er lang niks aan doet... haha
Tinus wil ook shoppen Jaa Danielle gewonnen , maar dat wist ik al haha Vond haar ook de leukste van allemaal. Wel grappig dat er bij HNTM een tweeling zit. En bedoelen jullie die Kim zeker? Die leek er idd wel op. Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen. Hier hebben we een goeie nacht gehad en ze zit nu te racen in dr UFO. Zometeen gaan we ff shoppen. Zondag gaan we (weer) foto's maken en ze moet natuurlijk dan wel iets nieuws Fijne dag allemaal!
ja dat klopt maar wil ook een paar viooltjes kopen voor in de tuin. Dus denk dat ik dat vanmiddag ff ga doen...haha
hai cool dat danielle heeft gewonnen..helemaal super en dat mens dat eruit ging bij HNTM vond ik stom..ik hoopte al dat zij er snel uit zou vliegen. die tweeling is zo op het eerste gezicht wel schattig toch? en die kim idd haha en die blonde vind ik ook niet leuk..sandra heet ze geloof ik.. arrogante kop. zaten een heleboel meiden tussen waarvan ik dacht...blehhh want een arrogante dozen... maar goed, we zullen het zien..Die MAAN vond ik ook niet leuk. verder 0.5 liter bloed armer ...Maar wel lichter op de weegschaal vanmorgen dus als ik wil afvallen dan ga ik gewoon ff naar die kliniek toe haha... 8 min aangesloten en half kilo lichter hahaha nee hoor, mag maar 3 x per jaar,...dus ergens in juli krijg ik weer een oproep...die naald was overigens wel HEEL DIK! maar gelukkig geen naalden-angst. Ik heb trouwens B positief zag ik. Mijn vriend heeft bloedgroep O Dat is het meest ideale, maar hij durft niet. Aan zijn lijf geen naalden hey wat grappig dat jullie elkaar tegenkwamen. En Cindy, zo heel stuntelig ben je vast niet geweest joh.. Vertel vertel jullie liepen op elkaar af en toen..............
ola! jeetje Saar wat goed van Noa! ze gaat nu echt rap hoor! Suusje je hebt inderdaad een goede daad verricht met het bloed geven! wou het ook al heel lang gaan doen maar t komt er niet echt van.... Son heerlijk weekend heb je gehad zo te lezen! en die Dhani gewoon al aan de tafel staan! geweldig. Lin wat heerlijk dat je gister zo lekker buiten kon rijden met range rover en gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen die je gsm terug geven! hi hi een mini meeting onverwachts! grappig zeg! ik ben gister weeeer in slaap gevallen tijdens antm dus ga ook zaterdag kijken! bij hntm vond ik maan ook wat vaag en veel vond ik er ook arrogant! bah evi kan zelf blijven zitten gister zijn we voor het eerst naar de speeltuin geweest.... is bij mij achter natuurlijk en vaak kom ik bekende tegen waarmee ik dan ff klets en ik ga vaak ff in t zonnetje zitten evi vindt gras sprietjes plukken erg leuk! ze wil ze dan in dr mondje doen maar omdat ze te klein zijn glippen ze uit dr handjes echt weer een *&^%^& nacht gehad! gister ook al! evi wordt wel 5 keer wakker! heb haar om 06:00 naast me gelegd want ik was het zat! nu zit ze ook weer te piepen! ga fruit geven! x
Cindy fijn dat het goed gaat met sam! Heeft zijn nu niet constant pufjes meer? Gijs krijgt nu 2x flixotide 125gr en 2x ventolin 100gr en op het moment nog een keer extra ventolin omdat hij zo piept hij mag nog meer maar is gelukkig niet nodig op het moment. Leuk villa hap kan daar ook nooit binnen lopen zonder iets te kopen. heb vrijdag trouwens weer leuke kleertjes gekocht bij H&M voor gijs ook daar kan ik niet zonder iets naar buiten toe.
goede morgen.... Jeeeh..DAnielle heft gewonnen.. ik was voor haar... die achterlijke jade.. maja ze was wel lachewekkend hoor, ze had gewoon niet door dat ze zo arrogant was... en altijd maar comentaar,,, @ suus.. goed van je hoor.. je zal wel ff ligt in je hoofd zijn geweest.. ik wil ook wel.. maar volgens mij heb ik de meest voorkomende bloedgroep.. dus dan is het een beetje nutteloos... neem ik aan. Noa heeft goed geslapen vanacht.. en ik heb bij de H&M zoooon mooi zomer jurkje gekocht.. helemaal leuk.. kwas gister in de zomerstemming door het lekkere weer. vandaag gaan we ff naar de ikea, ik heb remy gecharterd, want ik moet stoelen hebben, en dan kan ik misshcien ok gelijk zo'n box meenemen. morgen ga ik bij de V&D fot's laten maken van noa.. ben benieuwd, krijg 1 gratis foto, maar als de serie mooi is dan neem ik de serie. noa is over t algemeen best wel chagrijnig, maar ik zie onderin haar mond ook weer allemala bulten, dus ik denk dat ze er weer 2 nieuwe tandjes onderin krijgt,,,