Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    linda zet jij de cijfertjes van lois ook onderin?

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh Sam heeft dat ook :confused: ik vind het maar eng hoor, klinkt al zo naar, souffle. Ik hoop maar dat het iets onschuldigs is bij de meiden.

Hoe zet ik die onderin ? Gewoon onder de banner link typen in mijn profiel ?

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
  4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Misschien zit er een stof prop bij de uitgang van de slang? succes

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    er is geen slang. Ik heb een bakje die ik na het drogen om kiep.

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    helaas hanan wij hebben ook z'on droger maar zou niet weten wat het kan zijn! misschien eens iemand naar laten kijken als er toch nog een week garantie op zit.

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    o ja ik voel me trouwens weer een stuk beter dan vorige week. Nu weet ik ook wel waardoor het kwam ben ongesteld geworden. En sinds ik de mirena heb is dat nog al wisselend,

8. Niet meer actief

Hopelijk helpt het plaatsen van een scheidingswand dan lin want dit is ook niks zo he :( en laten huilen met als gevolg dat ze zich openkrapt is ook zielig..moeilijk he :(
    Wel lekker dat je ff je verhaal kwijt kon bij ze ;)

Hanan ik had dat laatst ook met de droger..bij mij stond ie ook zo'n 5 uur :confused: aan en dan was het nog niet droog..onderaan zit een klep en dan kan je zo'n bak eruit trekken..daar komt ook stof in..die helemaal schoonmaken helpt ook..tenminste bij ons ook..en anders ff de klantenservice bellen van dat apparaat misschien kunnen ze je helpen ;) Succes!

9. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Sam is het hier s'avonds ook aan het uit proberen met krijsen, gisteren heeft het een half uur geduurd. Ben tussen door wel gaan kijken en sussen zonder haar op te pakken. En het heeft geholpen vanavond gaan we dat dus weer doen.

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames bedankt voor jullie tips!

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    gelukkig cindy dan weet je in elk geval waardoor het kwam dat je ziek was.

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wij hebben het ook even met gijs gehad idd gewoon even laten huilen is moeilijk maar werkt wel het beste!

heel veel succes.

13. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Sam krijgt nog steeds 2x flioxotide 125 en 2x atrovent moesten eigenlijk gaan afbouwen met de atrovent maar omdat ze van het weekend weer benauwd is geweest wacht ik nog ff een weekje

14. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi Ladies,

Weer even snel tussendoor op kantoor.
    Ik zal vanavond een foto maken van Charissa als ze er zin in heeft want ze is een beetje grieperig ze hoest als een zeehond, echt zielig.

Suus, ze heeft idd al een hoop tanden, 8 tanden en 1 kies om precies te zijn.

Ze kletst de oren van ons hoofd en lacht en zwaait naar iedereen, het is echt een super vrolijk meisje.

Ze trekt zich inmiddels op tot staan en stapt aan mijn handen door de kamer.
    Kruipen doet ze trouwens alleen achteruit lekker eigenwijs net als mama.

Tot vanavond.

Liefs Veer

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    zo die charissa al 8 tanden en 1 kies! gijs zit nog steeds op 2 tandjes maar is ook pas 8 maandjes hihi.

zielig dat ze ziek is!

Cindy blijft sam de pufjes wel behouden of moet je ze helemaal afbouwen? ik moet op 2 x flixotide blijven zitten verlopig en de ventolin als het nodig is maar op het moment moet het echt anders is het niet te doen voor het mannetje.

We mogen maandag terug naar de KA misschien verandert het nog iets we zien wel.

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

He!

Ah wat zielig van Loïs :(, hopelijk is het niets ernstig! *knuff*
    Mooie cijfertjes heeft ze weer!

Hopelijk doet je droger het gauw weer Hanan!

En de rest weet ik ook niet meer :oops:

Wij hebben vanmorgen nog geshopt... Ze hadden een heel leuk winkeltje met kinderkleding.. helaas wel duur, maar kon het weer niet laten haha. Dus zondag kan ze mooi op de foto (als ze het past dan haha, zal nog wel wat te groot zijn)

Zometeen naar verjaardag van mn zwager.
    En morgen komt degene bij wie ik naast in het ziekenhuis lag langs. Ze was ook op 29 mei bevallen en ook te vroeg. (6 weekjes). Alleen had zij een ventje hihi.

Cyenna wilde vanmiddag ook weer niet slapen... Ze heeft wel een half uur gehuild.. (ben wel telkens gaan kijken), maar nee ze ging niet slapen.. Dus ik hoop dat ze zo een beetje gezellig is haha.

17. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Sam moet inderdaad net als gijs de flixotide houden, misschien in de zomer afbouwen.

18. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    We hebben net lekker gefiets wat doet een mens dat goed he een zonnetje, ook nog klein beetje boodschapjes gedaan op de fiets. en even bij de tante van sam op visite geweest. Nu is zo moe dat ze gelijk in slaap viel.

19. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    We hebben net lekker gefiets wat doet een mens dat goed he een zonnetje, ook nog klein beetje boodschapjes gedaan op de fiets. en even bij de tante van sam op visite geweest. Nu is zo moe dat ze gelijk in slaap viel.

20. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Wat hebben jullie gedaan vandaag met dit mooie weer?

Deel Deze Pagina