Gijs wordt in de zomer waarschijnlijk doorgestuurd naar de KNO arts omdat hij al bijna vanaf zijn geboorte verkouden is en ze wil vanwege de warme winter even wachten tot de zomer zodat ze zeker weet dat het niet aan het weer ligt. Dus ja we zijn nog even bezig met gijs! Misschien worden we maandag al doorgestuurd maar ik denk het nog niet.
Ik heb de voor en achter tuin ff lekker aangepakt. Onkruid weghalen en wat viooltjes geplant. En Ga nu nog ff vlug alles opruimen. En dan yanouck uit bed halen. En dan lekker nog ff een stukje wandelen. Ben namelijk alleen thuis vanaaf. Dus moet nog ff kijken wat ik ga eten...... Iemand suggesties
Haaaaai Lin wat rot zeg van dat ruisje Hopelijk is het niets ernstigs! En dat van dat huilen, ja dat is zooo rot, vooral omdat zij anders gaat krabben... Maar helaas had ik dat wel al een beetje verwacht... Ze wennen er snel aan dat er gelijk iemand komt enz... Het is gewoon rot dat ze behalve huilen ook gaat krabben! Wel fijn dat je er goed over hebt kunnen praten! Son... Krijg je nu ook een esprit verslaving hihi... Ik kijk extra NIET op die site O jeetje, hier ook dementie, want ik ben tussen het typen Iman in bed gaan leggen en nu weet ik t niet meer Suus, morgen lekker uit eten! Pfffff sorrrrrrrrrrrrrry
Zo sam heeft alweer gegeten een 8maanden potje bijna helemaal op. Gaat wel wat moeizamer en ze kijkt me dan echt aan van wat is dit nu weer. hihi
Ja er zitten in een keer stukjes in en dat is voor de kids een behoorlijke omslag. Gijs eet ze nu ook helemaal op, maar thuis krijgt hij toch een verse hap zelf gemaakt dan is het nog net iets fijner gemaakt.
Hoi hoi, Wat een lekker weer he! Heb net een stuk gefietst! zo ff koken en bijlezen kan net pas weer op internet, essent had hier storing ofzo. Mooi shit was dat! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Luca had dit ook vanaf zijn geboorte, ze hebben toen foto's gemaakt en een hartfilmpje, (toen hij 3 maanden was ongeveer) en hij heeft een gaatje in zijn hartje, maar dat groeit als het goed is vanzelf dicht! moesten we ons geen zorgen om maken! Dus hopelijk valt het bij lois ook wel mee! Mn broer het het vroeger ook, gaatje in het hart is ook dichtgegroeit! Maar raar dat ze dat niet eerder gehoord hebben! (ze luisteren bij cb toch ook altijd.? Ik heb een paar van jullie toegevoegt bij hyves! Volgens mij nog niet allemaal!
ik ga koken, voor degene die vrij zijn morgen geniet van het mooie weer. En niet al te veel kletsen he. Want ik wil samen met jullie de 1000e halen. Donderdag kom ik weer kletsen. En dan gaan we een lang weekend naar de ardennen.
Heeey Ja arts van cb controleert elke keer weer, mocht het niet over gaan als hij ouder wordt moet hij terug naar de ka. Taatje, ik sta wel bij lin , lin en miran op de hyves.. misschien dat je het dan vindt? Sta jij daar ook ? dan kan ik jou misschien ook wel vinden aah sam lekker zeg naar de ardennen! waar ga je pcies heen? Taatje tot morgen!