Luca ook al een ruisje dus ... Nee ze hebben het niet eerder opgemerkt en ook in het ziekenhuis niet toen ze opgenomen was, gek he. Hier gaan de 8 maanden potjes er ook niet zo goed in, ze graait alles zo weer uit haar mond. Maar sowieso is ze niet zo dol meer op avondeten. Lin hoest nu met je spierpijn Ik ben net weer in het ziekenhuis geweest. Geen nieuws verder. Mijn vriend was met Loïs gaan lopen in de draagzak en toen sliep ze wel Veel plezier Cindy !
Zo wat een heerlijke dag vandaag. Helaas morgen weer werken. Iedereen die morgen vrij is veel plezier. Cindy veel plezier in de ardennen.
Suus sorry hoor maar na alles wat je gedaan hebt praat ik echt niet meer met je ... Waar haal je t lef vandaan om hier tegen me te praten?
Hey Ladies! Hier gewerkt vandaag, maar ben nu 2dgn vrij! Ik moet alleen do naar de tandarts! Ik krijg dan de 1e laserbehandeling, jippie! En do middag nog ff vergadering, maar verder lekker vrij. Lindaaa, hopelijk gaat het allemaal meevallen! Wel ff schrikken idd. Fijn dat ze je op het Cb kunnen helpen! Hoe gaat het nu met Iman? Miranda, veel plezier morgen wat leuk dat jullie op dezelfde dag zijn bevallen! En leuk weer foto's maken! Fijn Roos dat je zo hebt genoten, doet een mens weer goed he?! Cindy alvast heel veel plezier in de Ardennen, lekker hoor! Haha Suus, lekker een halve kg kwijt. Wel goed van je dat je dat doet. Ik ben ook niet zo'n held. En verder wist Miekie t niet meer. Ik hoop dat alles beebjes vannacht weer lekker gaan slapen!
Roos leuke foto's van jullie weekendje Lekker geshopt dus miran en wat Cyenna nog beetje gezellig ondanks dat ze niet geslapen had? Lekker cindy weekend weg..waar gaan jullie heen of heb ik het gemist en had je het al verteld? Lekker vrij miekie..geniet ervan ..succes bij de tandarts! Past Loïs nog in de draagzak dan Lin? uhh ja natuurlijk anders had je haar er ook niet in..duhhh hihi
joehoee... @ lin... he wat eng die hartruis.. hopelijk valt t allemaal mee bij de arts.. vraagje: luisteren ze altijd naar haar hartje bij het CB? want dat hebben ze bij noa nog nooit gedaan. @ miekie... he lekker bacterie vrij straks hahaha.. ik wilde mn tanden laten bleken laatst, maar t was in utrecht en ik had geen zin om daar helemaal naar toe te gaan.. hahaha wel goedkoop maar 150 euro. Ik had trouwens een K*tdag vandaag... teneerste ben ik niet naar de ikea gegaan.. remy kon opeens niet meer.. met eenofandere lul-smoes... ach 't interesseerde me al niet meer want de ib-groep had een brief gestuurd dat ik ff 500 euro moest betalen voor het eind vand e maand.. ik had vorige maand 136 euro betaald.. en dat was het enige wat ik open had staan daar.. dus ik snapte er niks van.. ik belde ze op.. en eerst maar volhouden.. en kwad worden op mij.. uiteindelijk iemand gesproken.. en bleek dat mijn betaling niet was uitgeschreven... het was dus uiteindelijk een grote fout van hun... maar hoe komen ze van 136 naar 489 euro?... zijn ze wel goed bij hun hoofd?... nou daarna kreeg ik een brief thuis dat ik geen recht meer had op mn uitkering. dus ik bellen om te vragen wat er aan de hand was... "ja je hebt iets niet ingeleverd op tijd." ik was KWAAD... ik heb daar ff de waarheid verteld.. maar alsnog heeft dat niets geholpen.. en moet nu een bezwaarschrift opsturen.. en dan kan t nog wel ff duren voor ik weer wat krijg... ik zit er behoorlijk doorheen vandaag gelukkig was noa lief vandaag... ze heeft eindelijk door hoe haar tuimelbeker werkt.. ze zat er eerst altijd aan te likken hahaha noa slaapt nu lekker gelukkig... zo ff naar de afvallers kijken...
Bacterien doden? is dat de reden waarom je tandvlees los zit? Weet je wat ik nu wel heb..dat zodra ik ook maar denk iets te voelen aan mijn kiezen dat ik denk...oh neeeee zenuwkanaalbehandeling... maar heb gewoon gevoelige kiezen en op de foto's was er niks aan het handje gelukkig... nou ja zit tussen mijn oren dan. en son ga je een poging wagen morgen? Lin2..... heeft je vent al patatjes voor je meegenomen? Oh ships praat ik weer tegen je
@ saraah... bij ons hebben ze ook nog nooit het hartje beluisterd volgens mij. Bij welk gezondheidscentrum zit jij trouwens?
hellootjesss.. Jeetje Saraah zit je niet mee he vandaag Wat goed van Noa dat ze de tuitbeker snapt hihi.. Nou suus weet nog niet of ik morgen poging ga wagen..heb namelijk onverwachts de auto morgen dus wil eigenlijk ff naar intratuin..moet nog ff horloge ophalen in de stad en nog kadootje kopen voor steef namens Dhani..druk druk druk hihi.. Dus denk dat het donderdag gaat worden..heb je routebschrijving ff aan steef laten zien en die heeft het nog een keer uitgelegd dus kan niet missen haha.. Hier heeft alleen 1x de arts van het cb naar het hartje geluisterd en voor de rest op cb nooit..wel de kinderarts in het ziekenhuis toen dhani 1 maand was..
Jullie geloven het nooit(vervolg op mijn verhaal forum familie). Me moeder heeft spulletjes van Yassir bij op de stoep gedumpt. Allerlei kleertje, speeltjes, wipstoel etc.
dat meen je niet.. alleen maar omdat je haar neit bent komen ophalen.. wallah hanan...je moet die spullen pakken.. en paar dagen niets meer tegen haar zeggen.. u know.. some ppl lears the hard way.. je moeder is volwassen... dit kan gewoon niet hoor.. ik weet hoe moeilijk dit voor je moet zijn.. maar ik zou echt sterk blijven in deze situatie.. en net doen alsof ze niet bestaat.. en dus niet boos worden.. want dat wilt ze.. ze wilt aandacht....
Jee Sarah wat een klotedag zeg! Kan me voorstellen dat je het even gehad hebt, sterkte! De afvallers komt toch morgen? Goed van Noa dat ze de beker snapt. Ik probeer t wel eens met Tijn die denkt dat het speelgoed is haha. Ja Lin die jippie was ook zeer sarcastisch bedoelt, dussss. Ja ik mag strax weer 4 x heen voor die behandeling. Mijn tandvlees is wat zacht (sponzig) en opgezet op sommige plaatsen en je kan er wat onder komen dit is een gevolg van tandvleesontsteking wat maar niet over wil gaan. De oorzaak is de zwangerschap waardoor mijn balans van bacterien in mijn mond niet is zoals het hoort. De optie nu is om te gaan laseren. Ik heb er zelf geen last van gelukkig en de behandeling schijnt ook vrij pijnloos te zijn. Laten we het hopen! ! ! ! O ja Suus nog veel plezier met wokken morgen!
dat meen je niet.. alleen maar omdat je haar neit bent komen ophalen.. wallah hanan...je moet die spullen pakken.. en paar dagen niets meer tegen haar zeggen.. u know.. some ppl lears the hard way.. je moeder is volwassen... dit kan gewoon niet hoor.. ik weet hoe moeilijk dit voor je moet zijn.. maar ik zou echt sterk blijven in deze situatie.. en net doen alsof ze niet bestaat.. en dus niet boos worden.. want dat wilt ze.. ze wilt aandacht....