ja miekie.. ik dacht dat t woensdag was.. hahah ! jheeel dom.. ik keek net op sbs6.. zie ik opeens iets vaags over 25 secy mense ofzo.. bummer
Dhani heeft iets nieuws..heb gisteren bij zeeman zes hele kleine ienemienie badeendjes gekocht..maar nu gebruikt hij die als speen Heb er vanmorgen even een foto van gemaakt..als je ze niet afpakt houdt hij die de hele tijd in zn mond..hmm gek kind haha..
HAHAHAHAHHAHAHA.. SONNNN... zooo grappiggg ! dat eendje.. als speentje... wat lieffff... en ja.. dahni is ook wel een echte lady-killer natuurlijk tis ook een mooi shitje... die stof bedoel ik.. vind ik altijd zo lekker ook voor noa.. oh jeetje.. noa gilt... ( nou ja)
Hij is zeker een Ladykiller! hahaahahah die eendjes heb ik ook bij de zeeman gezien. Dan zijn ze tenminste ergens goed voor hihihihi.
suc6 bij de tandarts dan miek... ik zit ook bij de molenwiek saraah.... lieve mensen vind ik zitten daar. hm hanan klinkt niet fijn allemaal..ik ga even je verhaal lezen! grrrrr een mug in huis.... GA WEGGG! ! hij/zij luistert niet...stom hoog-in-de-lucht-vlieg-creatuur.
Hahaha superfoto van Dhani met z'n badspeentje En dat shirtje is gaaaf! Jeetje Hanan Sterkte en knuff voor jullie! En Saraah ook al zo'n rotdag.. Lekker bezig dan daar met dat geld Miekie sterkte bij de tandarts! Op de verjaardag ging goed met Cyenna! Was nog een jongetje van 4 maanden jonger. Zijn voetjes vond ze errug interessant Alleen heeft ze dus hoogstens een half uur geslapen vandaag, beide keertjes in de auto... en dan moest ik haar uit de auto halen en werd ze wakker. Hihi kan dr moeilijk in de auto laten liggen Maar vanavond tijdens de laatste fles om 7 uur sliep ze al... Dus zo slapend verschoond en naar bed gedaan hihi.
ja he suus.. heel lief.. vooral die vrouw die toen ook bij me thuis kwam, ben ff haar naam kwijt.. wanneer moet jij weer?
ohja... noa heeft weer iets nieuws.. vroeger als ze iets at wat ze nog nooit gegeten had.. bijv. een nieuw potje.. dan nam ze 4 happen en was t genoeg... nu eet ze alles op... maar komt alles er ook weer uit.. eergister kreeg ze een nieuw potje.. ze at alles op... begon ze te hoesten en kwam alles eruit... daarnet gaf ik haar een vlesje met een nieuwe pap(smulpap) had ze nooit eerder gehad.. weer alles eruit... gek hoor... maar als ik t morgen weer geeg, houd ze t wel binnen.. tis alleen die eerste keer,,
hihi gekke noa...eigenwijsje die vrouw die ik meestal heb is paulien... en dat mevrouwtje dat daar altijd de metingen doet vind ik ook een schat. Thea. Die was er toen met davina ook al. Ik weet niet precies wanneer ik weer moet..beetje lui om op te staan maaaaaaarrrr wel eerste week in april. 5 april zegt me wat...ik zal morgen even kijken..en jij? wij horen eigenlijk bij CB/gezondheidscentrum de bouwmeester, maar toen we hier kwamen wonen wisten we niet dat die ook bestond dus kwamen we daar terecht.
ja paulien... zon lief mens.. ze heeft haar haar gedaan (hihi) ja thea is ook heel lief.. altijd een gesprekje voeren... ach de bouw,eester en molenwiek is 5 mni lopen ofzo.. en als je naar de molenwiek gaat, kan je nog ff snel naar de c1000 ik moet donderdag weer.. de volgende afspraak zal wel begin mei zijn. met 9 maanden.
ja ik vind dat ook wel fijn daar hoor..meteen ff boodschappen doen idd...en alles zit hier idd zo dicht bij elkaar. wie weet hebben we ooit weleens tegelijkertijd daar gestaan ...haha ff de datums naast elkaar leggen
ik weet t niet... er zijn altijd meisjes.. of marokkaanse jongetjes... dus ik denk t niet.. 1z een nederlands jongetje maar die was zeker 11 maanden.
ahaaha ja idd... dikzakje.. nee dat jongetje kon al staan en praten enzo.. en noa was toen 6 maanden... dan was Quinten 7 maanden.
Hi dames.. had weer een boel terug te lezen.. dus ga even kijken of ik nog wat weet..hihihi... Miekie succes bij de tandarts... klinkt eng zeg dat laseren.. en geniet lekker van je vrije dagen.. het wordt mooi weer. Linda.. zo das even schrikken met Lois... maar misschien valt het wel mee joh... Mooie cijfertjes ook weer... Miran.. veel plezier morgen.. leuk dat jullie nog contact hebben. Cindy alvast heel veel plezier. NOu Suus... ik zou nog een beetje bloed doneren.. als het zoveel gewicht scheelt.... Sonnie.. die fotos van dhani zijn echt super, gek mannetje met zijn badeendje... Nou Hanan.. jouw moeder is wel erg boos...
ooooh nou dan was het hem wel...die liep met 4 maanden al door het huis....en sprak netjes met 2 woorden :^o