Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo!!

Daar was ik ook weer!
    Suus bedankt voor je bloempie!! ;)

Heb gister weer 5 km gewandeld en vanmorgen alweer een half uur gespind. Doet me goed. :D

Net visite gehad van een vriendin, die zei zomaar, dat ik ben afgevallen. Ha ha straal, straal!!! \:D/ :sunny: :bounce:

Gaat het bij jou ook wat Miranda met het afvallen??
    Succes he!

Keejbie niet te veel kopen he!!
    En sterkte met Channie, hopen dat de beeb het nog even volhoudt daarbinnen.

Ik kook altijd een hele kan vol water, laat het afkoelen en zet het in de koelkast. Zo pak ik elke x daar wat van voor de voeding.

Ik moet vanmiddag weer naar de tandarts!
    Grrrrrr!! Ik had laatst ja een wortelkanaalzenuwbehandeling en kreeg toen een tijdelijke vulling. Nou zou ik over 2 weken weer heen, maar de vulling is al aan het oplossen dus voel het alweer. Dus mag ik gezellig vanmiddag weer heen..#%^$%R&%%%(^(& zo ff schelden hoor!!). 8-[

NHou verder ff geen nieuws geloof ik, doeiiiii!

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Haha ja dat scheelt indd heeel wat barleduc ;)
    kzi dat hier de 1 gaat winkelen en de ander dat, hoeven jullie niet te werken ofzo :) of hebben jullie van die rijke kerels ;)

Volgende week vrijdag gaat mn galblaas eruit, had galstenen, kadootje van de zwangerschap :( 8)

Ja maar je moet niet altijd meteen van het ergste uitgaan.

suc6 bij de tandarts miekie !!

3. Niet meer actief

mvjanelle..eind juli moeder geworden van julien

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Thanx Senna, I'll need it!!
    Ik moet volgende week vrijdag weer beginnen met werken.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha...wat zeg je dat leuk :) maar ik verzorg momenteel idd de kindjes en het huis en de beessies...dus hoef niet te werken...dat doet mijn mannetje ;)
    ik heb t gelezen van de juli mama...snel zeg...ze twijfelde nog zag ik, hoop dat ze snel de knoop kan doorhakken....
    hey miekie..uhmmm...nee weet ff niks, ik verzin straks wel een berichtje voor jou
    keejbie: wat ben je aan het kopen???

ja miekie daar was is weer: mijn denktank moest even gevuld worden: maar wat ik zeggen wou succes bij de tandarts

6. Niet meer actief

hey miekie das ff aardig van je vriendin..toch leuk om te horen ;)
    dus het gaat goed met afvallen bij jou? maar ja je loopt natuurlijk ook veel en dan spinnen..toppie..zo vliegt de boel er wel af.. :)

Sterkte bij de tandarts strakkies..

Getsie galblaas eruti..nou jij ook heel veel succes en sterkte..is het een flinke operatie of zo gepiept? kan je er veel last van hebben? owow wat een vraagjes weer..

uhhh wat was er verder ook alweer geschreven..ben t alweer kwijt..nouhou..

Oja nee hier hoeft niet gewerkt te worden..naja het huishouden dan..verzorging van dhani en de honden..kost je ook een hele dag en dat dan zeven dagen per week ;) Mn baan was minder vermoeiend haha..

Ga ff de was van het rek halen en de volgende erop hangen..en moet eigenlijk stofzuigen maar heb echt geen zin.. :(
    Konden die honden van mij maar wat doen..het enige wat hun opzuigen zijn de restanten kruimels van de grond :confused: voor de rest liggen die ook alleen maar te maffen in hun mand..oneerlijk verdeeld haha

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    idd senna: positief blijven denken...is ook mij motto!

8. Niet meer actief

na dit berichtje nog maar zeven berichtjes..yeahhh..

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wel handig van die kruimeldieven....
    ik heb juist een 4 jarig kruimelmonstertje rondlopen hihi....

10. Niet meer actief

haha wil je mijn honden keertje lenen voor je kruimelmonster..die lopen er wel achteraan hoor..scheelt je weer :p ;)

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jaaaaa die dames uit almere he...hahaha...die leven luxe ;) hihihi

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    dankje meiden!!!

jij ook succes senna!!!!!!!!!!!!!

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en eten ze ook hun eigen haartjes weer op dan ;) hmmm uhm nehhhh 2 cavia's 5 vissen en 2 katten is genoeg (tenzij je een chihuahua te leen hebt)

14. Niet meer actief

Zo ben alvats maar begonnen met het maken van de lasagne hoeft straks alleen de oven nog maar aan.
    Nou sonnie je bent vandaag aardig op dreef.

Miekie veel succes bij de tandarts. Ik moet ook nog een afspraak maken maar geen zin in. Dus dat komt nog wel. Zo Yanouck ligt lekker buiten te slapen en spelen. En dan ga ik zo nog ff stofuigen. want dit weekend gaan we weer weg naar Groningen.

Gezellig naar Opa en Oma

15. Niet meer actief

weten jullie(lekker boeiend eigenlijk voor jullie haha maar zeg het toch)..ik moet eigenlijk weer afspraakie maken bij de huisarts maar ik durf niet..nog steeds vanwege mijn oog..hij is niet meer dik ofzo..maar heb niet het idee dat het echt over is..het prikt nog steeds achter mn oog en zie nog steeds wazig met dat ook(nou ben ik ook erg wazig hoor)..maar straks moet ik naar de oogarts ofzo..iekksss..watje he..
    Ik kijk het gewoon deze week nog maar ff aan..begin van de week zei ik nog als ik het halverwege de week heb ga ik donderdag naar de dokter..maar ben gewoon schijterd..

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh gezellie naar groningen...veel plezier alvast

17. Niet meer actief

owww maar katten vinden helemaal geweldig..wordt lachen..heb je gordijnen hihi..vis lusten ze ook..cavia's geen idee..hmm nee zal ze maar hier laten he..

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ga nou maar...straks uhhh gaat je oog stuk ofzo

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja hou ze maar hihi en ook niet stiekem in de tuin droppen als je naar je zus in almere buiten gaat boef

20. Niet meer actief

haha spelen slapen tegelijk :p :p

Lekker lasanga :)
    Wij gaan bietjes eten..getver helemaal geen trek in..maar heb ook geen zin om boodschappen te doen..tsja en dan moet je keuzes maken he..dus dan maar dit eten en morgen weer wat lekkers :chef:

Deel Deze Pagina