Bedankt dames voor jullie lieve woorden. Ik heb besloten om in iedere geval de komende dagen geen contact te zoeken met mijn moeder. Zo kan zij nadenken en kan ik dat ook.
Aaaaaaaaaaaaaah megaschattig filmpje Suus! Pfff idd Mamaantje wat een raar geval daar bij jouw CB Mad shop ze vandaag! Ik ben dan eindelijk wezen zwemmen met Cyenna En ik had het veel eerder moeten doen, want ze vond het echt geweldig Dus zeker voor herhaling vatbaar. Heb niet zoveel foto's, maar die ik heb zet ik er vanavond wel even op. Ze was er zo moe van dat ze nu al vanaf half 12 slaapt. (eindelijk weer es hihi) Alleen krijgt ze normaal om 12 uur dr boterham,dus die is nu een beetje uitgesteld haha. En het is echt heerlijk weer . Vanmiddag komt Cyenna dr ziekenhuisvriendje nog langs en daarna nog maar ff lekker fietsen. Fijne dag allemaal!
wat een geweldig filmpje gijs vond hem ook erg leuk. hanan ik denk dat je een goede beslissing heb genomen laat eerst maar iedereen een beetje tot rust komen en dan komt alles weer goed ik zit vandaag met een mega vrolijk kereltje
he waar is iedereen?! allemaal naar buiten aan t fietsen zeker? heerijk dat Cyenna t zwemmen zo lekker vond Miranda. Hanan wijs besluit meis! hopelijk valt er na de cooling down weer te praten! aaaah Suus wat een lachebekkie heb je toch! heerlijk hoor en wokse vanavond wat heb ik allemaal gekocht; een flesje met stippen erop! een trekpopje die gaat trillen voor in de auto een nieuwe magnetron sterelisator (had hans laten smelten in de oven) een dik plastic boxkleed! hopelijk schuift deze niet weg nieuwe harde slab 2x zachte slab 2x o ja en ook die eendjes die Dhani heeft van de Zeeman baby badolie en voor mezelf;;;;;; een oogpotlood ga nu ff met de hond wandelen! wij eten lasange vanavond zelfgemaakte! de hond is met de hondenuitlaatservice meegeweest (altijd op woensdag gaan ze naar t bos) maar wat doet die nou iedere keer als hij eerder thuis is als ik; zich schoonvegen op onze bank en m hele leren bank zit dan onder de haren en modder! kan ik weer gaan poetsen! x
haha wat klinkt dat leuk: elke keer als hij eerder thuis is dan ik..... alsof hij naar zijn werk is geweest of echt op stap hihi lief!
Leuk dat het zwemmen goed is bevallen miran..ben benieuwd naar de spetter foto's van Cyenna Zo Mad goed geslaagd he Leuk he honden Hier vegen ze zich altijd af langs de muur..ook zo lekker Hier trouwens ook weer een goede nacht gehad..hij werd om kwart voor zeven wakker van zn papa die zn motor startte..hij was ff vergeten dat ie de brulpijp er weer onder had zitten Heb weer plantjes gekocht..wordt gek van mezelf..heb helemaal tuinman of uhhh tuinvrouw handen haha.. mn bodywarmer is trouwens bezorgd vandaag..errug leuk dus hou hem en dan nog iets..Dhani zwaait..ik weet het nu zeker..van de week deed ie dat al als je dag dag zei maar dacht dat het gewoon toeval was en vandaag bij de intratuin ging de kassiere naar dhani zwaaien toen we weggingen en toen ging hij ook zwaaien..zo schattig gezicht Dus denk wel dat ie het snapt
Mee met het ZWFORUM-etentje? Ga naar http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=36036 en geef je op!
Hallo, Leuk filmpje Suus, leuk shirtje trouwens! En veel plezier vanavond, lekker eten! Son, wat leuk dat Dhani zwaait! En wat een leuke banner weer! Mad lekker veel geshopt, heerlijk! En toch ook nog wat voor jezelf! Miran, wat leuk dat jullie hebben gezwommen zeg! Ben benieuwd naar de foto's. Jeetje Manuela, wat een pokkewijf zeg bij het CB. Ik zou er echt wel wat van zeggen hoor. Wat een kreng zeg, hoe durft ze! Zo wij gaan zometeen even lekker wandelen, doei!
Leuke foto Miran! Leuk dat Cyenna ervan genoten heeft! Wij zijn vanmorgen uiteraard niet gegaan haha... Maar dat kwam omdat ik niet vooruit kwam weer eens Miekie, ook lekker gewandeld? Ik ook vanmiddag! Suus, leuk filmpje, maar ik had m natuurlijk al gezien! Son wat leuk dat Dhani doet zwaaien! Zie je ook hoe snel ze groot worden! Vandaag n brief gekregen van SOrgente. Zij gaan mij de voeding voor Iman leveren. Is best goed geregeld. Vandaag voor 14 uur besteld, de volgende dag in huis. Dus dat is wel netjes. Er zat ook n briefje van de postbode bij, hij was met een pakje van hun aande deur geweest. Ik neem aan het eerste pak voeding. Morgen komt ie terug. CZ heeft de vergoeding goed gekeurd tot Iman's eerste verjaardag. Dan moet ze opnieuw getest worden. Ik gebruik een pak per week, dus ik ben er heel blij mee! Ik heb nu 3 pakken a 32 euro zelf gekocht...
Oh leuke foto Miran, mooi badpakje heeft ze! Dus zeker voor herhaling vatbaar! Heb net weer even een pakje besteld bij Rainbowbabies. Een mooi aquablauw setje met voorop het shirt zn voornaam en op de achterkant zn achternaam. Kon t weer niet laten. Denken jullie morgenvroeg even aan mij als ik naar de tandarts moet, brrrr. Ik hoop toch zo dat ik er nix/nauwlijks van voel. Maar goed, we zien t wel. We hebben vanmiddag nog lekker even een uur gewandeld. Tijn hield onze Luke vast aan de riem, haha. Eigenwijze!
Zo,Lin dat is goed geregeld zeg! Gelukkig maar! Best prijzig spul zeg. Fijn dat dat allemaal zo kan! Moest jij morgen niet naar het ziekenhuis? Zo ja, succes! En Sarah succes bij het CB morgen.
Leuke foto Miran! Lief joh met dat badpakje.. Was het vanmiddag nog gezellig? Super Lin dat je het vergoed krijgt..idd goed geregeld! haha die tijn Luke vasthouden.. Ojee weer geshopt bij rainbowbabies..leuk zo met zn naam! succes morgen bij de tandarts..zal voor je duimen dat het pijnloos is
Miekie, thanks ik moet smiddags naar het ZH en smorgens ook naar het CB Dus morgen weer nieuwe cijfertjes haha... Lekker weer wat gekocht, ik kom bewust even niet op de site van rainbowbabies en simplycolors haha... Ik heb nog een truitje hangen met Iman's naam, maat 62-68, maar jeetje die valt groot haha... Zo doet ze er wel lekker lang mee Die had ik toen besteld met korting van de jonge gezinnen pas! Miekie, jij sterkte bij de tandarts! Son, mooie banner (zie ik nu pas haha)
Thnx dames! Ik spreek jullie morgen wel weer. Fijne avond verder en alvast weltrusten voor strax. En snaveltjes toe, slaap lekker...
Hoi hoi Weer een leuk filmpje suus! Miekie suc6 morgen! Ik zal aan je denken! wow dhani al zwaaien. Volgens het cb doen ze dat normaal met 11 maanden ongeveer! goed hoor! Haha mad dus ook aan het shoppen geweest! Me too, heb nieuw schemerlampen (van die grote zilveren voeten, en heb er paars achtige kapjes bij, hahah waren maar 5 e per stuk, (die kapjes dan he, de voeten helaas niet ) kan ik nog eens wisselen! wil er eig zwarte bij hebben! Verder heb ik nog een paars en roze kussentje gekocht, paars/roze kaarsen een houten dienbladje waar ze op staan en twee paarse vaas dingen. Oja spijkerjasje voor luca, en schoenen voor luca, en voor mezelf een spijkerbroek met riem. Miran leuke foto's! wij hebben ook zo'n nijntje ding! kwil binnenkort ook weer, heb een nieuw zwempak bij wehkamp besteld, hopelijk is ie gauw binnen! Lin fijn dat je het vergoed krijgt ! scheelt een hoop knaken. Hanah goed besluit indd! kan iedereen ff afkoelen! En toen wist ik niet meer wat er geschreven was! Ze zijn hier nu de keuken en het plafon aan het stucen.. als het goed is is het vrijdag klaar en dan zaterdag de nieuwe vloer erin.. jippie
@ Suus.. wat een leuk filmpje zeg... En bedankt voor het aanmaken van de account bij Photobucket... en het hotmail adres van valentinootje..hihihi.. @ Sonnie.. leuk he dat zwaaien.. Valentino doet het ook naar alles en iedereen.. en als ze niet terugzwaaien is hij teleurgesteld.. hihihih. Ook zwaait hij naar foto's, is ook heel grappig.. en zijn eigen spiegelbeeld. Dhani ook weer lekker goed geslapen.. @ Mad en Senna..jullie zijn lekker aan het shoppen @ Senna.. nou dan gaat het lekker opschieten.. ik wist trouwens helemaal niet wie je was toen je me uitnodigde voor hyves.. geukkig herkende ik luca..hihih.. @ Miran.. leuke foto...leuk he dat zwemmen @ Lin.. nou jij gaat ook de goede kant op.. Voor je het weet slaapt Iman door....en lekker joh dat haar eten vergoedt wordt..kun je nog meer shoppen.. ben benieuwd wat jouw poppetje weegt... @ Hanan... nou meis zou ook maar even een afkoelperiode inlassen. En dan komt het vast wel weer goed..
Suus.. ik heb mijn eigen link.. super meis.. Ga binnenkort ook even proberen met zo'n filmpje.. vindt jouw filmpjes zo leuk....