Lin suc6 morgen in het ziekenhuis! en succes op het cb..ben benieuwd naar de cijfertjes Dus lekker bezig bij je Senna Lekker geshopt ook he..geen geld joh die lampekappies..kan je idd nog eens wisselen.. Ik zal morgen is ff kijken of ik een filmpje kan maken van dhani en zn zwaaikunsten.. ja grappig he mamaantje..maar als ik het zo lees snapt valentino het zwaaien beter dan dhani hoor hihi..vandaag deed hij het 2 x toen ik zei..dag dag dhani..en bij tuincentrum toen die mensen naar hem gingen zwaaien en dag dag zeiden.. Vraag me hier nog steeds af of het geen toeval is Waar blijven jou filmpjes nou van valentino met zn praatkunsten? ben zo benieuwd Morgen is mn mannetje jarig
hallo allemaal! ik wil jullie is ff iets vragen over de maten, welke maat hebben jullie kindjes nu? zo rond de 10 maanden? civan draagt 74 en soms ook nog 68.
hai dag dag dhani hihi @ mamaantje...fijn dat het gelukt is...nu kun je lekker aan de slag en ook in je tekst foto's plaatsen. dan hoef je niet steeds je album te legen als je ff een foto wilt showen @ miekie: super veel suc6 en sterkte morgen @ mariska: quinten draagt 80 en soms na het wassen en drogen 86 en broeken maat 74 @ miran leuke foto van cyenna in het zwembad. @ senna: lekker gehopped weer! etentje was gezellig en ben nu vreselijk vol, maar echt een aanrader.. wokbuffetrestaurant Atlantis in Almere haven. ff reclame maken hihi
Mamaantje daar hadden er meer last van Dat ze niet wisten wie het was.. maar het was ikkuh VAst geen toeval son! Wel knap hoor! Luca zit alleen maar naar mijn hand te staren als ik dag dag zeg Verder nog geen actie Aah suusje lekker gegeten Wokken is lekker! Slaap lekker alvast! Mariska-> hier maat 74, zeker van broek, van shirt soms 80 .
ben ik nog ff voor ik mn bed in duik... zo die shoot van vandaag was echt leuk.. noa was zo lacherig... voor de rest eigenlijk gen zak gedaan.. ff met noa gewandeld... ben bij mn moeder geweest.. ik heb eigenlijk niets terug gelezen... maarben kapoet.. dus duik mn bed in... noa is van haar apperepoise, hebben we haar zomaar wakker gemakt uit haar schoonheidsslaapje.. daar is ze niet van gediend.. dus ff een fles ... tot morgen...
Goedemorgen 8) Wat een lekker weertje alweer he..heerlijk Suus dus lekker gegeten..Lekker! Saraah leuk dat de shoot goed is gegaan en dat ze zo aan het lachen was..worden vast mooie foto's Mariska dhani heeft maatje 74 van de truitjes..langszaamaan kan hij ook al 80 aan..van broekjes hangt het van het soort broekje af..ene keer 68 andere keer 74..
goede morgen... vroeg wakker son?..hehehe ja idd alhele lekker weer deze ochtend.. het hele huis is verward door de zon die nar binnen schijnt... noa was wel weer lekker vroeg wakker.. dus dat was minder, maar niets wat ik niet gewend ben, vanmiddag naar het CB... oh mariska.. noa heeft broekjes 74 en shirtjes 68. ze heeft nogal lange benen nou ik ga f een broodje eten..
Morguh saraah.. Succes bij het cb vanmiddag.. Eet smakelijk... Ga dhani ff pap geven en dan aankleden..is dat ook weer gebeurd
Morgen! Iman heeft 62/68 in truitjes en broekjes! Ik moet opschieten, moet naar t CB om half 10... Ben nig even snel n flesje aan t doen. Idd lekker zonnetje!
Het lieve meiden, Ivan draagt maatje 74. Maar ik droog ze NOOIT in de droger vandaar denk ik. We zijn hier druk in gesprek want John heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen met een erg goede verhoging van salaris. Het is alleen wat moeilijk want hij werkt nu in een gezellige kleine praktijk in Heemstede en dan zou hij naar Nieuw Vennep moeten. Het is daar wel met topsporters enz. 'S avonds zijn wij dus nu zeer veel in gesprek en aan het mailen met de misschien wel nieuwe werkgever. Is trouwens een oud studie genoot van John waarmee hij ook zijn eind opdracht gemaakt heeft. Erg spannend dus in huize Holdorp. Kuzzzzzz Gave foto van Dhani en ook van Cyenna in het zwembad.
zo... noa heeft lekker gegeten... ze zal zo wel gaan slapen... lin.. ben benieuwd hoe t was op t CB.. tot later
ben benieuwd naar de cijfertjes dan weer vandaag.en de foto's van Noa! lekker weertje koekepeertje...echt? ja echt! heb zin om te schilderen, maar geen inspiratie... zucht... oh trouwens...oh nee toch niet..of misschien wel..nee niet! nou doei doei
hahaahhahahahaah.. ja, echt he.. vind ik ook... naja miscchien, of toch niet?.. wie weet aju met een du ! p.s. vandaag moetern er 3 naar t cb...
Sarah, roos, lin succes bij het cb ben benieuwd naar de cijfertjes. Gijs heeft nu maat 74 of grote 68 van truitjes (vanwege zijn grote hoofd hihi ) en 62/68 qua broeken Gaaf dat dhani al zwaait bij gijs is het echt nog per ongeluk. Lin wat fijn dat alles vergoed word en thuisbezorgd scheelt een hoop. Gijs wil niet meer liggen,kruipen etc alleen nog maar zitten. Gisteren was het zitten zitten en nog eens zitten aaaarggh werd er helemaal tureluurs van hihi. Maar goed zal wel weer een fase zijn. Vandaag mogen ze hem op het kdv vermaken hihi Gisteren mijn auto weg gebracht voor de apk nu moet hij volgende week weer weg want er waren nog al wat puntjes en aangezien ik er veel mee rij wil ik dat alles goed is, maar dat gaat weer veel centjes kosten ben ik bang. (weer niet winkelen)
Spannend Roos..lastig dan wat je moet doen he..succes met het kiezen van de juiste beslissing! Meerdere naar het CB dus vandaag..ben benieuwd.. Die Gijs die wil dus alleen maar zitten..boeffie..
idd spannend Roos maar je mannetje en jij moeten gewoon kiezen voor hetgeen het beste voelt en als ik zo je verhaal lees hebben jullie al gekozen hihi leuke banner weer Sonnie!
Ja ik denk ook wel dat we al gekozen hebben maar we wachten even het tegen aanbod van zijn huidige werkgever af en dan gaan we nog een keer alle voors en tegens op een rij zetten en dan beslissen. Ga zo Ivan maar uit bed halen en dan lekker fruit eten en dan op naar die vervelende mensen op het CB. Ook ik ga me waarschijnlijk over laten plaatsen.
Maakt het voor jullie uit dan als je je laat overplaatsen? wij krijgen dan alleen een andere wijkverpleegkundige maar de arts blijft hetzelfde die zit bij alle cb's in Roosendaal dan he! Dus overstappen zou voor ons bijv. geen zin hebben. Maar wij zijn gelukkig wel tevreden tot nu toe.