Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou hier ben ik weer...
    Of beter gezegd pas...
    Het was een dik uur uitgelopen bij het CB grrrr... Ze konden smorgens eerst niet in de computer of iets en dan werden alle gesprekjes met de wijkverpleegkundige ook opgenomen omdat zij mee doet aan een project over gesprekstechnieken. Daarom deed ze volgens mj extra haar best en duurde het allemaal extra lang haha...
    De cijfertjes zijn niet zo goed:
    Iman weegt 6680 gram
    En is wel veel gegroeid, nu nl 68,5 cm.
    Ze is maar weinig aangekomen, maar dat kan komen omdat ze sowieso nu minder snel aankomt omdat ze in het begin gespurt heeft en omdat ze 3 weken zo ziek geweest is.
    Ik ga in elk geval 3 april een keer extra wegen en 26 april moet ik weer naar de arts.
    Iman was lang en slank zei de wijkverpleegkundige haha...
    Iman was doodmoe en ligt nu lekker te pitten... Ze heeft zich wel goed gedragen terwijl ze een uur moest wachten.

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin het komt waarschijnlijk idd omdat ze ziek is geweest hoor! ze word gewoon een fotomodel lang en slank :D haha.

Fijn dat ze zich zo goed heeft gedragen want een uur is wel lang hoor voor die kleintjes pff.

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    waar is iedereen? zo halen we nooit de 1000pagina's :rolleyes:

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zo ben er ook weer ff in m'n pauze.

Idd niet gek hoor Lin dat ze niet zoveel gegroeid is. Al dat ziek zijn en spugen :(

Hier was het gistermiddag nog gezellig! Cyenna vond het leuk om met hem te spelen :) Ik zal morgen nog wel ff wat foto's op mn hyves zetten.

Vandaag lange dag... Moet vanavond ook weer werken. Maar voorlopig ff de laatste keer. En Ronald komt ook nog ff langs met Cyenna, want hij moest nog nieuwe rijbewijs en id :D. Dus komt ie gelijk ff naar mijn afdeling.

Spannend ff bij jullie Roos! Ben benieuwd!

Son, had je nog leuke cadeautjes kunnen vinden gister?

En de rest ben ik ook alweer vergeten hihi.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Sonnie....gefeliciteerd met Steef.... was vandaag toch? of ben ik nu heel blond bezig ;)

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    och ja gefeliciteerd sonnie met steef!

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Morgen toch?

8. Niet meer actief

Nou heb vanmorgen al een stuk gewandeld. Helemaal naar het centrum. Is 40 min lopen. Ben om ongeveer kwart over negen weg gegaan en om 11.40 uur waren we weer thuis. Dus goed gewandeld. Ook hebben nog ff 2 rompers gekocht bij de zeeman en 2 paar sokken.

Nee lin ze is neit veel gegroeid, maar Iman is ook 3 weken ziek geweest. En veel spugen dan groeien ze ook niet zo veel. Wij mogen 20 maart weer.

Sonnie jij (alvast) gefeliciteerd met je mannetje Steef.

Zo ga ook nog ff wat doen hier......

Sorry voor degene die ik vergeten ben.

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    pffff... wat een verveling vandaag...
    tis leker weer, en kwil naar buiten, maar aan de andere kant, dan moet ik zo weer..
    of is dat een dom excuus...

ik denk dat ik maar gewoon ff naar buiten ga...

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en nu wil ik ook weleens iets weten..
    een hele dringende vraag
    en heel persoonlijk
    maar ik ga het toch vragen
    en maak je niet druk
    het blijft tussen ons
    de vraag is:
    leeft jullie kindje op grote voet? :D
    (lees: welke schoenmaat hebben ze? )
    ik ga namelijk adidas superstars voor Q kopen. Die koop ik ook altijd voor vien. en die heeft ze ook om de 2 maten gehad :) maar ik heb ze weer weggedaan...en nu wil ik ze dus ook voor Q want ik vind dat gewoon het leukste model. En omdat ik die ook altijd aan heb vind ik ze retestoer. Toevallig hebben mijn vriend, Ik, en Vien allemaal dezelfde adidas superstars haha, maar dan verschillende kleuren hoor ... dus nu moet Q er ook aan geloven. Mijn moeder ziet altijd overal leuke gympen, maar ze wordt gek van me, want ze mag ze niet kopen hihi... dan belt ze bijv..ik zie hier zulke leuke sneakers voor quinten van NIKE... uhm nee dank je mam aan onze voeten alleen adidas wat sportmerken betreft.. Heb natuurlijk wel andere gympen voor de kids en mij zoals all stars of palladiums of replays of esprit haha maar al sinds de mid.school was het wat sportmerk betreft echt alleen adidas voor mij en zou ik me tegenover mijn adidasjes schuldig voelen als ik ineens Nike of reebok ofzo zou dragen... maar dat heb ik dus weer niet met PUMA... die mag weer wel want PUMA en ADIDAS daarover heb ik het gevoel dat ze vriendjes zijn.. nou goed, niet uit te leggen.. hebben jullie een favoriete sportschoenen merk? en de schoenmaten niet vergeten he...

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat moet je dan weer als je naar buiten gaat? naar de wc bedoel je? dan blijf je anders in de buurt ofzo

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs past nog geen schoenen dus denk de kleinste maat dan he hihi :D

Maar qua merk ben ik niet zo moeilijk :confused:

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ik had ook al zoiets in gedachten ;)

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHAHA..
    neee... dan moet ik zo WEER naar buiten.
    naar het CB bedoel ik..
    noa heeft maatje 17 qua schoenen...

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Oh ok! even verkeerd begrepen hihi :D

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Moeilijk? MOI? :-k [-X =; :)

17. Niet meer actief

Yanouck heeft maatje 18 van haar ADIDAS schoentjes.......

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    \
    O:)

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallooooo!

Hier ook ADIDASgek! Tijn heeft al 4 paar adidasschoenen, waarvan 1 paar echte schoenen wit met zilveren strepen. Kep zelf de zwarten met witte strepen en al een 2 paar eerder versleten. Hier ook Adidasjassen (zie foto op hyves), sportbroeken, trainingsjackjes noem maar op!

STEEF gefeliciteerd met je verjaardag!

Ben benieuwd naar alle cijfertjes weer.

Van Iman is op zich wel logisch ja nadat ze zo ziekjes is geweest. Gelukkig kan ze het goed volhouden.

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nou, vanmorgen die laserbehandeling gehad.
    Ze zou het in 4 afspraken doen, maar ze heeft gelijk alles maar in 1 x gedaan. Dit omdat mijn gebit er verder goed uitzag. Heb zo'n kleurtest gehad en ik had geen tandplak of tandsteen verder dus kon ze zo verder.

Het was wel even pijnlijk hoor van die kleine gemene stroomstootjes, bah.

Nu maar afwachten of het gaat helpen.
    Moet over 2 weken weer heen.
    Als het nix heeft gedaan, dan wordt er een kweekje gemaakt van mijn bacterien in mn mond.
    Het zou kunnen dat ik een bacterie heb die daar eigenlijk niet hoort. Lekker hoor.

Want mn tanden zijn goed schoon, maar mn tandvlees heelt maar niet zoals het moet.

Dus als dat zo is, krijg ik een hele zwaren antibioticakuur. Apart he...heb ik weer....
    Ben blij dat ik t weer heb gehad!

Deel Deze Pagina