Toevallig ben ik net naar een goeie kinderschoenenwinkel geweest om te laten meten. Die man deed het heel goed uit leggen, maar hij zei ze heeft hele kleine voetjes maatje 16 is nog te groot. Dus wij moeten nog ff wachten met schoenen. Het was zoiezo beter om te wachten zei hij, ze mogen pas echte schoenen aan met dikke zool als ze 6 weken los kunnen lopen. Voor nu boxschoentjes. favo merk replay puma
O ja spannend Roos voor jullie. Wat leuk dat het een oud studiegenoot is! Succes met jullie beslissing! En Miranda wat leuk dat Ronals en Cyenna even langskomen op je werk, lief hoor! Zo, ik zal nu de was even buiten ophangen. Strax weer vergadering.
balen miekie! hopen dat het laseren aanslaat dan maar een beetje pijn toch? al die adidas gekken hier hihi
Mennn wat een verhaal over die schoentjes Suus hahaha Loïs heeft ook Adidasjes en ik geloof maat 19 (zitten erg ruim nog) maar plaats eens een foto dan van die jij bedoelt ? Ik ben vandaag alleen thuis, Loïs is gisteraaf naar oma gegaan en heeft daar gelogeerd. Mijn vriend is ziekjes en verkouden (wel gaan werken) en ik wilde uitslapen. Sowieso wilden we wat slaap inhalen en een nacht doorslapen. Dat doorslapen is dus wel gelukt. Maarrr mijn vriend was vanmorgen de deur uit om half 9 en ik ging weer in bed liggen en wilde weer gaan pitten maar je begrijpt het al : ik kon niet meer slapen ! Ben dus nu een beetje aan het opruimen, pokeren op Internet, belasting dingen aan het lezen, enz. Eigenlijk verveel ik me rot haha Iedereen die mee zou kunnen shoppen werkt vandaag en mijn beste vriend zit in Australie 8) Mijn moeder wilde nog even langskomen maar ook daar had ik geen zin an. Echt raar Om 5 uur gaan we naar Zaandam om Loïsje weer op te halen en dan eten we gelijk bij mijn schoonmoeder. Lin, wat een ellende dat je zo lang moest wachten, wel fijn dat Iman zich zo netjes heeft gedragen, lief kind ! Ze komt straks heus wel weer meer aan maar ze heeft zoveeeeel gepoept joh de afgelopen tijd Ben ook benieuwd naar de cijfers van Ivan en Noa van vandaag. Werk ze nog vanmiddag en vanaaf Miran. En Son, leuke nieuwe banner weer Morgen om 10.40 gaan we naar de HA die gaat dan het hartruisje beoordelen en dan horen we of we door moeten naar de KA. Brrr ik vind het maar nix.
En die slanke iman, was verder alles goed? Ik ben alles aan het uitzoeken voor morgen wat er allemaal mee moet. Wat een gesleep eigenlijk he...
Ja Cindy je hebt vast een paar hutkoffers vol mee te nemen Dat heb ik al als Loïs 1 nachtje gaat logeren Kun jij echt schilderen Suus of lul je weer uit je nek Miek ik hoop dat het meevalt en dat je niet aan de pillen hoeft
Van kledign heeft Yanouck ook maatje 74/80. Van broeken echt nog 74 maar ze heeft een lang boven lijf en korte beentjes dus truitjes zijn echt al maatje 80.
Sam maatje 68 en sommige truitjes zijn 74. En martine was je nog bij villa happ geweest. En ik denk ook wel dat het makkelijk in de auto past, maar voor het er allemaal in zit pfff hihihi.
Balen Lin! Nu maar online shoppen dus, haha! Als je je erg verveel Lin, maag je wel een leuke banner voor me maken, haha.
Lin, misschien is het juist fijn als je door mag naar de ka want dan maken ze een echo van het hartje en dan kunnen ze dus alles heel goed zien. En Sam heeft ook nog eens een super knappe ka hihi.
Ow ja jullie gaan toch naar de Ardennen? Leuk man! En hopelijk heb je er dan ook zulk mooi weer bij! Met zn 3tjes Cindy?
doe die 1e maar, die is het verste. maar alleen als je t echt wilt he. aquablauw met zilveren sterren ofzo vind ik wel lek deze x.
Nee we gaan mijn schoon familie, in een 18 persoons huis. 4 badkamers 2 keukens. Dus we hebben wel lekker de ruimte. We zijn met 13 personen met kids
Jeetje wat een boel ja! Wel gezellig hoor! Ik wens je alvast veel plezier. Hopelijk geniet Sam er ook volop van!
Nee ben er nog niet geweest. Had dinsdag zoveel werk gedaan in de tuin dat ik daar geen zin meer in had. Maar ik weet nu waar die zit dus zal wel snel een kijkje nemen.
haha suus heel verhaal over die schoenen.. Hier heeft dhani adidasjes allemaal nog maat 18..past nog wel..en zaterdag heb ik puma's gekocht maatje 19, maar die zijn nog wel ietsjes te groot maar hij kan ze wel aan.. Hmm iedereen heeft hetzelfde al geantwoord op de cijfertjes van Iman..dus zeg ik ook maar hetzelfde Komt vast omdat ze zolang ziek is geweest en heeft lopen spugen Goed dat ze het zolang heeft volgehouden daar! Miekie hopelijk slaat de behandeling aan en wordt de rest je bespaard Suc6 met de vergadering vanmiddag..of zit je eral..hmm ja is al half 4.. Miran leuk dat Ronald en Cyenna eventjes bij je langskomen..gezellie Sam heel veel plezier het weekend! Lin alvast suc6 morgen bij de huisarts met Loïs..hopelijk valt het allemaal mee..maar laat er goed naar luisteren he..en desnoods wel gewoon een verwijzing vragen voor KA..gewoon dubbele check.. Steef is idd jarig vandaag miran en ikke lekker over een weekie Zal de felicitaties aan hem doorgeven..thanxx..komen jullie allemaal een gebakkie halen vanavond
Ja Lindaaa, succes alvast voor morgen. Toch wel spannend he. Hopelijk is alles goed, ik duim voor je. Ik ga nu Tijntje uit bed vissen en dan bij opa afdroppen en dan vergaderen, begint om 16.00 uur. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.