Miek de banner is klaar en op mail gezet Son, gefeli met Steef ! Cindy, wordt vast heel gezellig daar 8) Ik wil ook een lekkere KA haha
Als de foto een keer op de pc staat zal ik hem wel eens laten zien. heb toen sam een echo kreeg een foto gemaakt. mmm lekker echt elke vrouw die die foto ziet zegt mmm wie is dat hahaha.
en natuurlijk kan ik schilderen... * zucht* ... iedereen kan schilderen, je ziet alleen niet altijd wat het is maar zal vanavond een foto plaatsen van eentje die ik een paar jaar terug heb gemaakt... hangt nu bij mijn moeder maar foto staat op de andere pc...
ja vind ik ook tinus...en ze hadden het over natte sneeuw weer binnenkort blehhhh helemaal geen zin meer in...ik wil lente
NEEEE GEEEN SNEEUW TOCH HE, ik hoop toch echt dat we het weekend mooi weer hebben. Weten julie misschien op welke site ik kan kijken hoe het in de ardennen wordt?
Nou meiden nu ga ik jullie dus voor een paar dagen verlaten. Jammer want nu kan ik onze 1000e niet vieren. Fijn weekend alvast. Doei
Suus dat is echt een mooi doek ! Serieus ! Die Adidasjes zijn echt stoer ja, je hebt ze nu met hele gave prints erop enzo he 8) Natte sneeuw ? Doe ff normaal zeg. Veel plezier Cindy
Veel plezier cindy. Zo straks ff eten met Yanouck. Liet net mijn bezoek ff uit stond mijn buurvrouw in de tuin te werken met haar winterjas en oorwarmers op........... 8-[ En ik loop in een t- shirt al de hele middag.....
haai iedereen... hier ben ik weer... wat een drukte daar bij het CB.. die vrouw liep weer eens uit... en er was een gekke vent.. die wilde geholpen worden want hij had pijn ( tis gewoon in een gezondheidscentrum, waar ook dokters zitten) en zat maar te schreeuwen dat hij pijn had.. en dat mensen met een sneetje in hun vinger gelijk geholpen werden maar hij niet...( hij was zwaar aan de drugs) en een jongetje van eenj aar of 2 begon te huilen, hij was bang geworden echt zielig... maar goed.. noa is niet vele aangekomen.. ze weeg nu 8250 gram en is 70,5 cm dus wel goed gegroeid. @ suus... VET coool die painting... ik vind m echt mooi wat heeft dat mens trouwens een "perky tits" als ik t zo mag zeggen ( ) kben ook nog ff naar de bart smith geweest en heb zo'n telefoontje gekocht.. ze zit altijd aande afstandsbediening en telefoon.. dus ik d8 dan kan ze die nemen. en een ontzettend leuk broekje bij de hans(hihi) voor heel goedkoop.. tis maatje 80 dus voor in de zomer... en ik weet niet wie t zei dat t ging sneeuwen?.. daar ben ik niet van gediend... winter heeft zn kans gehad, en niet benut.. nu is t tijd voor zon, mooie bloemetjes en fluitende vogeltjes. @ cindy..veel plezier @ tinus... hahah nou die buurvrouw van jou is niet lekker hoor... hahaha oorwarmers... het zweet breket mij uit aan alle kanten...
Ja wij moesten ook wel ff lachen. Dat mesn spoort sowieso niet helemaal. Maar goed... Kwam net tot de ontdekking dat er al een groot mierennest in onze tuin zit.... Krijg er altijd onwijs de kriebels van...
hai, ga straks even alles terug lezen er is zoveel geschreven las alleen even snel dat Iman niet zoveel was aangekomen... hopelijk nu ze beter is gaat het allemaal weer de goede kant op! mooie cijfers weer voor Noa! miek vervelend van je tandvlees zeg! hopelijk slaat het laseren aan, wie heeft het over sneeuw? m schoonmoeder is kritiek opgenomen in t ziekenhuis (borstkanker en in haar hoofd) en is ernstig ziek.... ze denken aan een ontsteking (misschien in t hersenvlies) ben er net de hele middag geweest en zometeen gaat Hans.... pfff moeilijk hoor allemaal.... kom vanavond nog wel even kleppen! o ja ik las iets over schoentjes etc... dit is een onwijs gave site; koop zieke meiden pas op! ha ha http://www.kidswereld.nl/ x