O jee, ik zie dat TIjn 22 maand oud is, op de banner. Ehhh, Lin, ff klein foutje. Komt natuurlijk omdat Lois 666 is.
Hmm, morgen maar weer even tjekken. Heb nu lang genoeg in mn eentje geluld, haha. Trusten meiden, tot morgen!
Hier ben ik weer... Sarah sorry dat ik je gister niets meer heb laten horen lieverd... Je hoort het vandaag Mad, op die site heb ik de eetstoel gekocht... Leuke site he! Suus, mooi schilderij! Je bent echt creatief he... Eerst de kamer van Vina en nu dit Leuk hoor! Natte sneeuw? Hier is het wel mistig... Maar vanaf zondag zou het hier weer slechter weer worden, bij jullie allemaal behalve bij Tinus al vanaf zaterdag Ivan en Noa ook goedgekeurd op het CB hihi... Ik ben gister in het ZH geweest bij de internist. Mijn schildklier werkte nu weer te langzaam. De medicijnen zijn opgevoerd en over 6 weken moet ik weer terug. Daarom voel ik me ook zo duf en ben ik wat aangekomen. Hij zei ik moest stoppen met dieeten, zo gauw als mijn schildklier normaal werkt val ik weer af. Vanmiddag moet ik naar het UWV bij die stomme kabouter op controle grrrr
haai.. good morning...! nou lin.. gheeft neit hoor kheb wel weer een fijne nacht gehad.. een vriendin komt zo hier... eigenlijk niet heeeel veel zin in.. maar kweet zeker dat als ze er is.. 't vast heel gezellig wordt nou kga noa ff wat te bikken geven...
Ha ha Lin bij de kabouter op controle Mad veel sterkte met je schoonmoeder, wat een naar bericht Miek, wat stom he van die 5-5-5 in de banner ! Ik heb net geprobeerd het te veranderen maar ik moet dan ff een hele nieuwe maken want ik kan de tekst in jpg bestand niet meer wijzigen. Dus hij wordt wel ongeveer hetzelfde maar weer ietsje anders want ik bewaar ze nooit in Fireworks stom stom stom Leuke foto's van Noa ! Miran ik heb net een nieuw haarbandje voor Loïs gehaald bij H&M. Hij is al te strak, ze trekt em steeds van dr hoofd dus die kan ik je wel opsturen want Cyenna is wat kleiner. Loïs heeft sowieso een groot hoofd zeiden ze op het CB. Pb me je adres maar even dan doe ik het bandje in een envelop en op de post Hier een foto van het haarbandje, laat me maar even weten of je em leuk vindt.
Oh en Lin, ik hoop dat de medicijnen nu wel goed gedoseerd zijn, dit is toch steeds irri he voor je !
Leuke haarband Lin! En leuke foto hihi, lief Loïsje. Ik heb je pb gestuurd! Ikke ga weer snel aan het werk. Doeiii
hai hai leuke foto van lois en denk dat dat bandje idd ook heel leuk bij cyenna zal staan. onderweg naar huis vh zwembad zegt vien... ik ben zo blij met mijn broertje... hij is zo lief...Quinten.. en een mooie naam dus ik zeg: ja he..en davina is ook een mooie naam zegt ze: ja en jouw naam is ook mooi.. ik zeg: Ja? zegt ze: ja ik vind MAMA een mooie naam en PAPA ook
aahhh kinderen kunnen je echt raken met dit soort lieve woorden. Bij kinderen komt het altijd echt uit het hart.
Wat lief weer van Vien ! Je moet die one-liners van haar echt in een boekje gaan schrijven hoor anders vergeet je ze weer ! Haarbandje gaat vandaag op de bus Miran We zijn terug van de HA en die hoorde het ruisje ook dus ze moet naar de KA. Ik heb een verwijsbrief liggen en moet dus nu afspraak maken in het ziekenhuis Omdat ze ook nog steeds krabt in haar nek en borst hebben we nu een antibiotica kuurtje gekregen want het zalfje daktacort werd niet goed genoeg. Ze heeft nu net liga met sinaasappelsap op en ze is nu boodschappen doen met papa Gelukkig merk je niets aan haar, ze is supervrolijk en actief.
effe rust....vientje naar school en mr Q in bed...ik vind de vrijdagochtend altijd zo blehhh in het warme zwembadgebouw bleh bleh... ik ga dan ook altijd een stuk wandelen in het park tijdens zwemmen. Vorige week dus niet vanwege de kijkles, maar dat was warm joh om daar te zitten...pfffff...maar wel erg leuk om te kijken nu is het even stil...straks weer druk, want denk dat er wel weer aanhang mee komt. ik wil eigenlijk naar de ikea een dezer dagen. Mijn vriend wilde ook wel, maar vandaag niet...beetje moe...ik eigenlijk ook wel... maar op zaterdag is niet leuk..te druk....dus zal wel volgende week worden.
Goedemiddag allemaal..kom ik ook weer ff koekeloeren 8) Mad sterkte met je schoonmoeder! Leuke foto van loïs.. Dus toch naar de KA Lin medicijnen dus verhoogd Hopelijk helpt dit wel.. Mooie cijfers van Ivan ook weer..jeetje wat een beer he Leuke foto's van Noa..lekker kliederen Miekie mooie banner..heeft Lin weer leuk gemaakt Nou doeg maar weer..
Vergeet ik ook elke keer te zeggen.. Gave banners weer Miekie en Son! Ach arme Loïs Gelukkig heeft ze er zelf geen last van. *knuff* En heel erg bedankt alvast voor het haarbandje Lin! Ik ga weer! Doeii