Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje wat gaan we weer herd he, bijna 100 pagina's alweer!!

Ja Sonnie, ik snap je wel, dat heb ik dus met de tandarts!!! Maar ja, tis wel beter om er op tijd mee heen te gaan, heb ik dan weer geleerd laatst.
    Heel veel succes!!!

Bah, moet er om half 4 zijn......ieuwww.
    Mijn maag draait nou al om.

Lusten ze ook shoarma? Wij hebben nl een ram, ha ha!

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wij eten mexicaans gehaktballetje, gebakken aardappeltjes en bloemkool,brocolli,wortelmix

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    heb je een ram? een echte?

4. Niet meer actief

haha ikke een boef..echt niet..dat zou ik nou nooit doen..

mn oog stuk..hoe verzin je het..

heb net ff gekeken maar mn was hangt er nog..dus dacht nou ken nog wel ff achter compu..mussen vallen dood van het dak en wat doen wij..forummmeeee..

ben benieuwd wat keejbie allemaal aan het kopen is..ze blijft wel lang weg..is geen goed teken :rolleyes:

5. Niet meer actief

jahoor met een beetje knoflooksaus..kennen het proberen hihi

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik moet zo mijn dochtertje van school halen

ja stuk.... dat ie het niet meer doet bedoel ik :)
    dat zou zonde zijn, dus hup naar de dokter jij

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja sonnie daar komt je 700ste

8. Niet meer actief

Weet je..ik ben een ram en nog een rooie ook..uhh lekker belangrijk :rolleyes:

Maaruhhh ik ga jullie verlaten..mn doelstelling was 700 berichten en die is bij deze bereikt..dus mij zien jullie hier vandaag niet meer :p

ennuhh miekie als hij je pijn doet ros je gewoon als zn tanden uit zn b*k..weet zo'n tandarts ook is hoe het voelt om onschuldige patienten te pijnigen.. :p Sterkte wijffie ;)

9. Niet meer actief

te verslaafd..hier is mijn 701ste berichtje alweer..

Maaruh ja MAM ik ga volgende week :p

en nu maar je dochtertje van school halen he..doegie ;)

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja over 10 min, maar ik ga die kleine even uit bed halen en dan ga ik...dus doei doei...

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja, hebben een echte ram, hij heet Auke, ha ha!

Mijn schoonouders hebben een zorgboerderij.
    Dat is dagbesteding voor gehandicapten die zorgen voor de beestjes e.d. En de ram moest bij de vrouweshaapjes weg. En aan gezien wij een grote tuin hebben, logeert ie hier bij ons al een paar maanden. Over een paar weken mag ie weer weg.

Ik wil niet Ik wil niet!!!!!!! Maarja zal zo wel moeten.

12. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    oh wat leuk miekie! dan heb je vast ook wel ruimt om je huis of niet!

heerlijk suus! lekker bij huis voor de kids zorgen! tja als het kan en je vind het leuk ben je gek als je het niet doet!!!

sonnie 700 , gefeliciteerd meid!
    We zijn trots op je :D En je maakt ons helemaal trots als je naar de dok gaat ;) nee snap je wel hoor, ik haat ook om naar de dok te gaan..

Ingreep is niet erg zwaar als ze hem via een kijkoperatie kunnen verwijderen, geloof dat ik dan zondags als alles goed zou gaan thuis zou kunnen zijn, als het niet via de kijkoperatie wil is het een stuk zwaarder.. dan moet je ook langer rust houden. we zien wel, narcose zie ik het meeste tegen op :)

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

JULLIE ZIJN ECHT ERG ! IK BEN 1 DAG TERUG EN WIL WEER FF BERICHT PLAATSEN EN INEENS ZIJN ER WEER 5 PAGINA'S BIJ :evil:

Ha ha echt erg zeg ik lees me suf. Mieke sterkte bij de tandarts !

Van dat water : ik kook altijd water, laat het afkoelen oor 1 flesje en dan poeder erbij als het tijd is om te eten en dan in de flessenwarmer.

Nu lees ik net iets op mijn pak NAN over loden leidingen ? Daar hadden jullie het ook al over ... ik woon in een meer dan 100 jaar oud pand in Amsterdam ... zijn er dan geen loden leidingen ? Ik vrees van wel, ben gelijk in de stress dat ik Loïs al ruim 3 maanden water met teveel lood heb gegeven ... misschien maar ff woningbouw bellen ....

Zow galblaas eruit dat is niet mis .. sterkte ermee

Ik ga weer ff jullie berichtjes verder lezen !

DOEI !

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja sterkte met de galblaas meis

en linda ik zou idd even bellen als ik jou was.

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Benk weer en Sonnie heeft niet eens gepost???
    Haha ha, nou het viel gelukkig mee en deze x was het bezoek geheel pijnloos!! JOEHOE!!!

Maar over 2 weken gaat de zenuwbehandeling verder en wordt dan afgemaakt, niet fijn!!!
    Dus dat is wat minder.......dus ga over 2 weken weer verder schelden hier.

Ja Senna wij hebben een tuin van ongeveer 1600 vierkante meter. Dus genoeg ruimte. We wonen lekker buiten het dorp. Nou ik ga weer verder!!

16. Niet meer actief

Nou inderdaad Linda zou toch maar eens ff bellen. Nou Ik doe s'morgens ff de waterkoker vol gooien. En dan die ff laten koken. Als het gekookt heeft dan doe ik het in een kan en die zet ik in de koeling. En daar pak ik dan de hele dag watervan. En dan doe ik dat eerst opwarmen en dan pas de voeding erbij.

Ja we gaan rustig door vandaag. Nou sonnie je hebt vandaag de 700 gehaald. Heb eigenlijk geen idee hoeveel berichten ik al heb gepost.

17. Niet meer actief

oh 726 nou ja nu 727 haha

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hahahah Tinus!!! Ja gaat in een ardig tempo door vandaag. Ik doe precies hetzelfde als jou Tinus met dat water!!

Linda nog druk aan het lezen?? Hahaha!!

19. Niet meer actief

was ff wandelen met dhani en de hondjes..zulk lekker weer..maar ben weer van de party hoor..

Gelukkig Miekie dat het meeviel..maar kom hier maar weer schelden over twee weekies hoor..blij dat je het ff zegt..kan ik me voorbereiden :p

Maar over die waterkoker he..onze kraamverzorgster vertelde dat dat niet mocht ivm kalkaanslag ofzo..nou hoor snap er niks meer van haha..

20. Niet meer actief

Ben trouwens van de week gebeld door hostess van felicitas..maar heb ze afgewimpeld..gaan ze me toch vanalles aansmeren..zal ongetwijfeld wel leuke en handige dingen tussen zitten..maar als ik het niet weet mis ik het ook niet..
    Ze feliciteerde me..ik zeg hij is al bijna drie maanden :rolleyes:
    Maar heb haar vriendelijk bedankt voor telefoontje en toen opgehangen.. :oops:

Share This Page