Oke, kennen jullie nog leuke sites? Esprit, h&M, Otto, Neckermann en Wehkamp. Iemand nog leuke aanvullingen? Ik ken nog een leuke duitse site, daar hebben ze veel rock en surfkleding. Voor degenen die dat leuk vinden; www.rockon.de
Voor 'gewone' kleding weet ik ook geen aanvullingen meer Miekie... En ik wil ook geen aanvullingen meer weten hahaha is niet goed
Haha, grapjas Lin! Gezellig hoor even samen shoppen! Ik ga alleen nu even mn kereltje op bedje doen. En ff Geert Hoes bekijken, doeiiiiiiiiiii!
Jaa Suus, hoef ik het niet te kijken Is het al bezig? Ben nieuwe banner aan het maken.. Ff uploaden nog. Tijn welterusten!
nu reclame luchtmacht klene drop philips simplicity lamp coca cola zero supradyn energie met Q10 weer coca cola zero nivea bodylotion for men morgen Harry potter en de geheime kamer (krijg altijd spannend gevoel bij dat liedje..zo'n cool boek Het begint weer: geert is al 1 keer geweest...ze vonden dat hij het goed deed, behalve 1 lift vonden ze niet zo mooi en ik zag vast een voorstukje van sita dr kuur, met een mega coole lift, maar daar vind ik meteen het oneerlijke verschil in zitten Haar danspartner danst al jaren op de schaats en die tilt dat wijffie van 50 kilo zo op en kan allerlei spectaculaire liften doen en geert moet het van lagere liften hebben omdat hij natuurlijk nog niet zo hoog kan. Dus dat vind ik eigenlijk niet eerlijk. maar goed
leuke banner miran..mooi nu was sita huh volgens mij liet die achtergrond-danser haar bijna vallen net hahahahahaha... ff luisteren of dat de bedoeling was hm ze zeggen er niks over? effe jury dan maar afwachten hahaha en sita vertelt dat ze ooit slawomir met haar schaats heeft gesneden en vroeg of hij het wou laten zien...maar hij wou niet,,,zei joling...slawomir wil zijn sneetje niet laten zien
Whaha die Joling Ohjee.. Geert achter Hopelijk komt er nog verandering in Hoeveel keer moeten ze nu schaatsen?