ja groeten terug..vies he die schotels..en idd als ze het eruit hebben..getsie..blubberd helemaal.. Vond het wel leuk dat Sita heeft gewonnen..maar ben ook beetje bevooroordeeld
Ja en dan tot de conclusie komen: we kunnen beter minder hard gooien, dan doen we de kinderen geen pijn Hoezo ben jij bevooroordeeld Son?
Meen je dat Son... Hahaha En waarom nu dan niet meer? Ik ben niet nieuwsgierig hihi Leuk Miran, waar foto's maken?
Nee nu niet meer..toen we van de mavo afgingen hadden we nog een tijdje contact maar verwaterde een beetje..we zagen elkaar op een gegeven moment alleen nog op verjaardag van een gezamelijke vriendin..maar toen werd ze wat meer bekend en had ze het te druk om nog op die verjaardag te komen..dus nu zie ik haar nooit meer.. Aagie
Hahahaha je mag ook zeggen: "lin daar heb je geen zak mee te maken" Maar dat zou ik niet zo leuk vinden hahahaha Grappig zeg dat jullie vriendinnen waren! Hier geen BN-vriendinnen haha
we gingen vaak bij elkaar slapen en namen dan onze hamsters mee..zo debiel als ik er aan terug denk haha..
Gisteren trouwens voor het eerst verjaardag meegemaakt sinds dhani staat aan de tafel..maar jee wat is dat lastig zeg..alles moet naar het midden maar er blijft dan echt weinig ruimte over op de tafel Gelukkig bood de box oook uitkomst hihi
trouwens we waren gisteren bij de kapper en die vertelde dat het goed is om dhani zn hoofd kaal te scheren een aantal keer omdat hij dan steviger haar krijgt..hebbne jullie hier ook van gehoord?
Ja daar heb ik ook van gehoord. Dat valt bij mij onder de categorie 'ouderwetse Marokkaanse schoonmoeder ideeen'
Ja was erg gezellig..zijn ook lekker verwend Mn zusje had nog iets leuks..had vorige week dhani zn voetafdrukjes in gips of klei( weet neit precies wat het is) gezet..en dat kregen we dan gisteren..zo leuk
Haha die Dhani Hier ga ik foto's maken: www.kd-fotografie.nl Ik ken haar ook via een ander forum en ze is pas begonnen met haar eigen studiootje. Dus ben heel benieuwd! Ikke heb ook geen BN-ers in de buurt haha.
haha nou aan die ouderwetse ideeen doe ik maar neit mee..vind het juist zo leuk dat ik gel nu bij hem in kan doen en dat het beetje punky is
Zeg Miran, jij kent wel veel mensen die foto's maken he Leuk hoor! Veel plezier! Nou Son, ik doe ook niet mee aan die ouderwetse ideeen... Maf gedoe... Mijn kind wordt niet kaal geschoren! Leuk dat voetafdrukje! Is een leuke herinnering. Over een paar jaar kun je je niet meer herinneren hoe klein zijn voetjes ooit waren.