Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat een wind...niet normaal...of eigenlijk wel normaal natuurlijk, maar toch ook weer niet

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    khou wel van een beetje wind zo nu en dan :)

3. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    zo wij zijn weer terug van een trouwbeurs in Haarlem.
    We hebben wel besloten dat we een strandtent gaan zoeken die we leuk vinden.
    Nu nog uit het vervoer, muziek enz komen. Ach stapje voor stapje komen we er wel.

4. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Jeempie wat schrikken van Luca zeg....
    Pfff gelukkig goed afgelopen.

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Arme Luca ! Wat zullen jullie geschrokken zijn :cry:
    Hoe was ie dan gevallen ?
    Werk ze nog even Senna of ben je inmiddels al klaar ? Suc6 met leggen van de vloer :)

Inderdaad een nare wind bahhh en tis koud ook, ik was net even naar AH, hier op de gracht en ik liep ff in mijn spijkerjasje nou brrr echt koud had ik het.

Schoonpapa is vandaag komen kijken en meten om een kamertje te maken, ze krijgt dus niet alleen 1 wand tussen haar bed en de keuken maar een heel kamertje met een boog ingang ( snappen jullie het nog hihi ) Ze heeft dan ook een schouw in haar 'kamer' en die is nu met dat zwarte retro behang maar die wil ik dus nu roze gaan maken zodat alles roze rood is in haar kamertje :)

F1 was weer leuk maar ook raar om mijn held Raikkonen in een Ferrari te zien, vind je niet, Miek ? Ik haat Ferrari dus het is een beetje dubbel nu. Ik gun hem wel die wereldtitel. Gelukkig heeft McLaren het ook goed gedaan !

Suus van welke rijder of welk team is jouw man fan ?

6. Niet meer actief

Ben ik ook weer ff...

Jeetje Yannouck 9 maanden..snel hoor..oja dhani natuurlijk ook volgende week :(

Miekie ik heb o.a. geld gehad, verzorgingsspulletjes van rituals, voetafdrukjes van dhani in gips, diverse bonnen en planten..en donderdag als ik echt jarig ben krijg ik mijn kadootje van dhani en steef..

Jeetje Senna..schrikken hoor
    Dan heeft dhani zeker een sterk hoofd..zit onder de blauwe plekken maar is gelukkig nog nooit weg gevallen..

Hoe is het gekomen dan?

Net weer ff geshopt bij intratuin..zijn weer leuk geslaagd maar geen lampjes en daar gingen we eigenlijk voor..maar we konden gewooon echt niet kiezen :( Dus nu gaan we het ff laten bezinken en volgende week ofzo nog een keer kijken..is toch geen weer voro steef om die lampen in de tuin te zetten en electra draden te leggen..

7. Niet meer actief

wordt volgens mij leuk het kamertje van Loïs lin als ik het zo lees..wel ff foto's maken als het af is he :D

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O leuk Roos, dus weer even inspiratie opgedaan!

Sonnie, lekker verwend dus en nu nog n paar nachtjes slapen....leuk hoor.

Ja hier ook voor Kimi.
    Vind het erg raar om hem in zo'n smerige rooie auto te zien....weet niet of dat wel gaat wennen.

Leuk hoor Lois haar eigen kamertje strax!

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ben lekker pannenkoeken aan het bakken.
    Strax Tijn ook ff 1 laten proeven.

10. Niet meer actief

Lekker pannekoeken Miekie :D
    Eet smakelijk strakkies..tijn zal de pannekoeken vast lekker vinden :D

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

En hoe vond Tijn de pannekoeken?

Fotoshoot was leuk! Ben heel benieuwd naar het resultaat hihi.

Ach arme Luca, dikke knuffel voor um!

En Yanouck nog gefeliciteerd met je 9 maandjes!

Son, jammer dat je niet voor de lampjes bent geslaagd, maar gelukkig nog wel wat andere dingetjes gekocht ;)

Roos, echt gaaf joh zo'n strandtent, ben echt heel benieuwd, jammer dat 08-08-08 nog zolang duurt :)

Ben ook heel benieuwd naar Loïs haar nieuwe kamertje! Gaat vast heel mooi worden!

Vanavond komt er een nieuwe serie he, voetbalvrouwen op Tien. Lijkt me leuk!

12. Niet meer actief

Ben benieuwd naar de foto's Miran :D

En hoe vond Tijn zn pannekoekies?

Idd nieuwe serie..ook maar weer ff kijken of het wat is..

13. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ah joh die tijd is zo voorbij. Gaat nu al zo snel vind ik. Ben nog steeds aan het wennen aan mijn nieuwe leventje elke keer weer een ander (heerlijk) ritme. En het denken vind ik gewoon heel veel tijd kosten. Hadden jullie een draaiboek?
    Zo ja heb je dat ook op de comp en zou je dat met mij willen delen?

KNUFFFF

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Arme Luca zeg!
    Gelukkig gaat het nu beter!

Leuk Roos, idd kun je leuk inspiratie opdoen!

Ik ben benieuwd naar het kamertje van Lois!
    Wanneer staat het op de planning Lin?

Ik haaaaaaaat formule 1 :oops:
    Stomme rondjes rijden hahaha

Wanneer zijn de foto's klaar Miran?
    Ik ben benieuwd!

Idd Miekie, hoe vond hij de pannekoeken?
    En Yanouck nog gefeliciteerd met de 9 maanden!

Wat een *#)@#*( weer vandaag zeg... Harde wind, regen... Vanmiddag kwam het zonnetje wel even door. Vanmorgen even bij mijn schoonmoeder geweest, maar Iman was niet gezellig, ze was moe. Daarna thuis naar bed, en daarna kwamen mijn ouders eten. Iman was gelukkig supergezellig en heeft zich heel druk gemaakt, draaien enz... hahaha... Nu ligt ze lekker te slapen!'

Vanavond kijk ik altijd CSI en erna 6e zintuig gezocht. Hopelijk blijf ik wakker, want ik voel me moe hahaha

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lin hij was als Verstappen mee mocht rijden voor Verstappen..(kon ik hem lekker pesten want die bakte er niks van ;) )..en als die niet mee reed, dan was hij voor Ferrari . Schumi ... maar die is er nu ook niet meer...maar hij blijft wel Ferrari steunen haha, dus nu raikkonen en Massa.

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi allemaal :p

zo wat een verhalen weer allemaal dames :) pagina 1000 al lang voorbij! joepie! heb wel mee gelezen gister en vandaag maar we zijn zooooo druk! :(

jeeee yanouk alweer 9 maanden!

Tijn lekker aan de pannekoek jammie :eek:

Jeetje senna wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! wats gebeurd?

Son je bent lekker verwend met al jullie kado`s! leuk hoor. ja oefff na zo`n korte nacht valt t niet mee weer zo vroeg eruit! jullie zullen zo wel moe worden dan!

wow Roos gaaf hoor op t strand trouwen

Lindaaa fijn dat Lois een eigen kamertje krijgt! leuk hoor alles met roze! alleen als je zo`n toog erin hebt zit er geen deur in toch? dan hoort ze nog steeds de tv etc? of niet?

bedankt Miran voor de herinnering van voetbal vrouwen! leuk ga ik ff opnemen, want wij kijken altijd de peking express!

Hier ook sneeuw wind en hagel! bah.
    Evi is ondertussen bezig met tand nr 2,3,4 tegelijk! pffff spuit luiers en slechte nachten tot gevolg! voor de rest eet ze super! flesjes melk zijn een ramp! ze krijgt smorgens nog een fles... die gaat goed en de tussen de middag fles gaat slecht... drinkt ze 60 cc als ze zin heeft! nou ik kan t niet dwingen... vraag me alleen nog steeds af of ze daar genoeg aan heeft.... ze eet wel genoeg fruit brood en groente etc. en diksap drinkt ze ook genoeg!

met m schoonmoeder gaat het al ietsjes beter, ze is bij en kan ook uit bed. ze blijft deze week denk ik nog wel in t ziekenhuis. ze weten nog niet wat het is. of de kankercellen in haar hoofd doen dit of een infectie is erbij gekomen. ze krijgt antibiotica. morgen horen we meer. ze denken erover om alle behandelingen te stoppen omdat het niet meer aanslaat..... echt zoooo erg!
    ook voor evi vind ik het heel erg. ze is altijd zooo`n lieve en geweldige oma die haar klein kinderen lekker verwend etc. en liedjes zingt en noem t maar op! zelf heb ik dit nooit echt gehad vroeger omdat mijn oma ook jong overleden is (van m moeders kant) en nu krijgt evi dat straks misschien ook niet meer! pfff t maakt me allemaal zooo verdrietig!

wie van jullie is ook peking express fan? :p

x

17. Niet meer actief

Jeetje mad wat erg dat ze de behandeling mis. stop willen zetten :(
    Nogmaals sterkte met je schoonmoeder..

Suus bij de trekpleister hebben ze aankomende week 10 % korting op friso 2 en 3..geld voor het gehele assortiment..

18. MirandaT

Jeetje Mad :( Heel veel sterkte voor jou en je familie..

Lin, ze ging ze nog indien nodig aanpassen (zijn digitale foto's) en dan krijg ik ze ;). Dus nog ff afwachten.

Voetbalvrouwen vond ik wel leuk! Pfaffs is trouwens ook leuk. 1 van die zussen heeft pas een baby gekregen en een andere zus is ook bijna uitgerekend. Leuk om te zien!

Ik ga naar bedje toe, morgen weer werken ;)

Doei doei!

19. MirandaT

Oh Roos, ik heb geen draaiboek meer haha.
    Er zijn ook trouwfora, moet je je daar aanmelden :p

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    truste! ! ! ! ! ! !

Deel Deze Pagina