Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ja roos idd ;)

2. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Pffffffffffffff Ivan is aan het draken. Overal aankomen wat niet mag en mij dan gewoon uitlachen. hihihihih/
    Nu heb ik hem in zijn box gelegd en is ie boos.
    Poe wat kan hij boos kijken zeg.

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Roos, jij ook al zo'n kleine Terminator in huis :)

4. Niet meer actief

haha die Ivan..erg zijn ze he af en toe..
    Als dhani nu iets doet wat niet mag zeg we: Dhani nee nee..Als steef het zegt gaat ie huilen want zijn stem is natuurlijk zwaarder en als ik het zeg gaat ie lachen..

5. Niet meer actief

nou kan mn banner ook wel weer aanpassen zo zonnig is het niet :(

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha Roos, arme Ivan, opgelosten in de box ;)

Tinus, leuk dat je wat van Crisje gehoord hebt!

Miran, mooie foto's!
    Ik vond diezelfde als Lindaaa echt leuk!

Roos, hou je ook van paarden? :)

Leuk filmpje Mad haha!

Oh ja hier is de sneeuw ook al weer gesmolten gelukkig... Sneeuw in de lente dat hoort niet hihi

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha kleine terminator ;)
    Hier (nog) geen last van... MAar als ze op de arm zit probeert ze wel alles te grijpen waar we langs komen, ook de jalouzieen in de keuken haha...

Son, je kan beter een banner met regen maken en sneeuw haha

8. Niet meer actief

Oh sorry son... dan nog proficiat met steef...

9. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Ja inderdaad Lin het is een kleine terminator aan het worden.

Son dat hebben wij precies hetzelfde dus als ik het een beetje zat ben dan probeer ik ook een zware stem. hihi.

Ivan zit heerlijk achter tralies daar kan ie het minst vervelend zijn Lin HIHIHIHI.
    Paarden JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA al mijn hele leven. Heb er ook 2 gehad en een pony (tegelijkertijd).
    Helaas heeft mijn ex mij toen gedumpt en alle papieren op zijn naam gezet enz zodat ik geen poot had om op te staan en ik had er helaas ook geen geld voor. Het is hier in de randstad namelijk echt niet te betalen.
    Nu ga ik waarschijnlijk een paardje bijrijden van een klant van ons.

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Bel ik net het ziekenhuis, na een kwartier in de wacht te hebben gehangen ... krijg ik eindelijk iemand aan de lijn en ze zegt doodleuk : nou het is erg druk bij cardiologie, eerste plek is op 11 juni :confused:
    Als ik eerder wilde moest ik de HA maar weer bellen en die moet dan aangeven dat het spoed is en dan kan ze binnen een week of 6 (!) terecht.

Pfffffffffff

Heb daarna weer de assistente van mijn HA gebeld en mijn HA is er dus niet vandaag. Nu heb ik een belafspraak voor morgen staan. Misschien kan ze zorgen dat het spoed is zodat we sneller terecht kunnen. Is toch niet normaal dit.

11. Niet meer actief

Nee dit is zeker niet normaal Lin...
    11 juni dat duurt nog kei lang.... Ik hoop voor je dat de huisarts wat kan betekenen voor jou.

12. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Hey dat kan niet pas op Ivan zijn verjaardag hoor.
    Geen nare uitstapjes op die dag.
    Enne belachelijk zeg zo laat. Snappen ze niet dat het om een baby gaat.
    Pffffff sommige mensen!

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ook dat ja, gek trouwens, die vrouw aan de lijn zei 11 juni en ik dacht huh die dag is er al iets, maar ik wist zo snel even niet wat ;) Was dus gewoon Ivans verjaardag die in mijn hoofd zat omdat ik die datum hier natuurlijk al zo vaak gezien heb :p

14. Niet meer actief

Heerlijk het zonnetje schijnt hier al de hele morgen. lekker man :whistle:

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hier alleen maar grote sneeuw vlokken Tinus :rolleyes:

16. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    HIHI grappig he Lin, dat heb ik ook heel vaak nu met data in Juni.

17. Niet meer actief

Ja dat is een heel verschil. Bij mijn ouders in Groningen was er ook sneeuw..

Yanouck gooit net het waterbakje van de hond om die in de bench staat.... alles nat......

18. Niet meer actief

Belachelijk lin..Hopelijk wil je Ha meewerken zodat hij een snelle afspraak kan maken..

Ojee die yannouck..hihi..ook al zo'n dondersteen..

Hier sneeuwt het ook behoorlijk..blijft alleen niet liggen..stom eigenlijk een week geleden ging ik nog lekker fietsen met dhani..had hem een bodywarmer aangedaan was toen warm zat en net gingen we wandelen en had ik zn skipakkie maar aangedaan :( Raar weer hebben we hier toch..zou deze week toch lente moeten worden :(

19. Niet meer actief

Wat zijn we allemaal rustig... :)

20. Niet meer actief

is idd rustig..maar dat is het eigenlijk al weken ;)

Vertel is ff wat Tinus :p Morgen moet je naar het cb he..naja Yannocuk dan..ben benieuwd wat haar cijfertjes weer zijn :D

Wij mogen woensdag weer..die dag is Dhani ook negen maanden..we moeten als het goed is dit keer bij de arts..dus ben ook weer benieuwd!

Zo direct maar is ff boodschappies doen..moeten we nou weer eten vandaag :( Denk dat het maar kip madras gaat worden ofzo..lekker makkelijk :D

Share This Page