Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hebben jullie ook dat boekje in de bus gehad van olvarit? als je 20 potjes olvarit koopt in 1x dan krijg je de helft van het bedrag terug..altijd handig toch :D Dus van de week maar ff 20 potjes halen..

2. Niet meer actief

Ja inderdaad het is de laatste tijd wel erg rustig hier.

Moet je eerlijk zeggen dat ik ook wel weer benieuwd ben naar de cijfers van Yanouck. Na mijn idee is ze goied gegroeid. Kwam namelijk zaterdag thuis en ze zta in de kinderstoel en ze keek mij aan. En ik zei meteen het valt me op dat ze gegroeid is. Goh zei johan.... wat raar he... Maar het viel me nu eigenlijk pas op. Raar he....

Oh dhani mag dus woensdag leuk ben ook wel benieuwd naar hem.

Wij eten vanavond pasta met kip in knoflook roomsaus... De kip staat al in de koelkast klaar met 5 teentjes knoflook en olie..... Dus stinken vanavond haha

3. Niet meer actief

Ja die heb ik ook gehad. Maar .... ik doe het niet koop niet altijd meer olvarit potjes.

Maar het scheelt wel een hoop.

4. Niet meer actief

hallo... hallo ...... is daar iemand :rolleyes:

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Die aanbieding van Olvarit had ik ook gekregen maar ik doe het ook niet, ze is niet meer zo gek op die Olvarit ... ik koop steeds vaker potjes bij de natuurwinkel of van Zonnatura en die vindt ze lekkerder. Beberix vindt ze ook lekker maar die kan ik hier bijna nergens krijgen :cry:
    Sowieso gaat het avondeten er niet zo gretig meer in ... en brood ook niet dus ze krijgt tussen de middag een bord Bambix groeipap.

Ik ben ook weer benieuwd naar de cijfers van Yanouck en Dhani :)

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Loïs heeft al 2x geslapen vandaag, van 10 tot 11 en daarna weer van 12 tot 1, ik weet niet wat ik meemaak ! Ze is dus echt niet lekker ... ze ziet ook erg pips.

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja boekje heb ik ook gehad en we hebben dit weekend braaf 20 potjes gehaald en de bon omcirkeld en hij is zelfs al op de post. WAUW wat zijn we goed bezig. dan heb je uiteindelijk 20 potjes voor 10 euro= 50 cent per potje..KASSAAAA
    haha

en wie is er bijna jarigggggggg jaaa het is sonnnnn

leuke dag vandaag lin 2 veel plezier..je bent allang weg maar wou het toch nog ff zeggen. Enneh wat slapen betreft zitten Iman en ik niet op 1 golflengte :) dus weet je niks aan te raden sorry

Lindaaaaaaa....wat een rare mensen in het ziekenhuis. gedoe..slaat nergens op

mad: sterkte. Leuk filmpje van Evi

miekie: pannekoeken update

Roos: wat een boefje die Ivan ;)

nou verder weinig te melden. zometeen vien ophalen. Quinten gaat steeds meer op muziek dansen.(voor naar achter bewegen) en als ik boing boing zeg/doe gaat hij in zijn loopstoel ook boing
    boing. Hij begint NEE steeds meer te begrijpen en grijpt dan verlegen naar zijn oortje als ik nee heb gezegd en gaat dan een andere kant op hihi
    en ik doe altijd op schoot met hem: van voor naar achter van links naar rechts...en bij van voor gaat ie zelf naar voren en als ik dan naar achter zeg: trekt ie naar achter.
    zo leuk vind ik dat dat als je dingen tig keren herhaald, ze het toch ook meedoen op een gegeven moment.

verder geen geloop, gekruip etc hier. Q = nog steeds dezelfde Q :D

8. Niet meer actief

Heeft ze ook koorst lin...

Die potjes koop ik ook veel van beberix en van albert heijn eigenmerk. Maar kook vaker zelf.

Maar gelukkig heb ik daar geen moeite mee. Met het eten.

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Geen geloop en gekruip = nog ff lekker rust Suus dus ENJOYYYY nog even !

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha nou de loopstoel doet zijn werk wel hoor lin ;)
    die grijpgrage handjes heeft ook Quinten als hij in zijn kar zit :D

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Yanouck eet echt alles he, zij is echt makkelijk ! Fijn hoor :)

Nee ze heeft geen koorts. Gisteravond en vanmorgen nog gecheckt.

Welke antibiotica had jij gekregen voor Dhani Son, ik heb Klacid voor haar. Als jij die ook had, hoeveel moest jij geven ? Ik moet 2x 5 ml per dag maar dat is veel meer dan in de bijsluiter wordt aangeraden voor die leeftijd ... dan ga ik weer twijfelen pffff doos ben ik ook soms.

12. Niet meer actief

ja yanouck eet echt alles. Had vanmorgen aarbeien gekocht. Ze zat in de kinderstoel en ze keek mij de aardbei uit mijn mond. Dus laat haar zelf een hapje nemen van mijn aardbei. En ja tuurlijk dit lust ik ook.

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lekker makkelijk hoor Tinus zo'n Kliko ;)

Ik vind die reclame van die Hero fruitshot met vezels zo irri, met die kerel die dan buikdansend door de keuken gaat :evil: Hij was er net weer op.

Q is dus ook al mini Terminator :baby:

14. Niet meer actief

Ja zo'n kliko is zeker handig maar dat heeft ze denk ik van papa... die eet ook alles op haha

15. Niet meer actief

Nee lin wij hadden voor Dhani toen Amoicilline PCH..we moesten drie keer per dag 1 ml in pipet zuigen en dan in zn mondje doen..
    Knuff voor loïs..

Ik wil een andere vloer beneden hoor..vind het zo zielig voro dhani..hij valt elke keer zo hard..hij denkt dat hij al los kan staan aan de tafel dus laat hij ineens zn handjes los en boem daar ligt ie weer..vind het af en toe best eng hoor..maar kan moeilijk constant naast hem blijven staan toch :( hij moet het ook leren..

16. Niet meer actief

suus nog geslaagd vanmorgen? :D

17. Niet meer actief

Wel ja als ze het te pijnlijk gaan vinden houden ze er vanzelf mee op. mijn zusje deed dat vroeger altijd in de box.

Dan ging ze staan en dan wist ze niet meer hoe ze moest gaan zitten en dan liet ze zich gewoon vallen. Ook makkelijk hoor....

Ga yanouck ff uit bed halen. Ze is net wakker

18. Niet meer actief

We gaan hier ff stukkie lopen..zonnetje schijnt lekker..kunnen de honden eventjes lekker ravotten :D

Om half 5 komt de loodgieter..hoop dat het een lekker ding is hihi :oops:

Nou doegieeeeee

19. Niet meer actief

ja maar Tinus het boeit hem volgensmij niet zo hoor..op het moment dat ie hard valt huilt hij flink..twee tellen later weer over en doet ie het gewoon weer :rolleyes:
    Maar goed groter worden gaat natuurlijk met vallen en op staan..

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Son, heb je je sexy outfit al aan voor de loodgieter ? Haha dan krijg je vast een ouwe kerel met baard !

Is ook echt zielig ja dat ie steeds uitglijdt ... ben wel blij dat ik vloerbedekking heb. Ik moet wel weer iedereen vragen zijn schoenen uit te doen omdat ze hier kruipt ... dat vind ik anders echt goor ... en jij kunt lekker dweilen en dan ist weer schoon :) Hij heeft het straks ineens door en dan heb jij een andere vloer gekocht ;)

Deel Deze Pagina