Zo en hier ben ik weer En nu kan ik ook eens lekker klagen over het feit dat jullie de hele middag zo hebben geluld Haha Idd, mama keejb heb weer teveel inkopen gedaan! Maar heb me wel btje inkunnen houden Heb weer ff nieuwe dingetjes gekocht van het "draakie" collectie. Noemde hem namelijk altijd draakie en vind dat dus super nu ze daar alles van hebben. Moest ff een grotere fles hebben en wat denk je wat?! die hadden ze in het draakje (de kleine fles heb ik ook al) haha. En een lepeltje en een vorkje van het draakje. Want nog 3 weekjes te gaan en dan krijgt meneer een happie Ook meteen de babydoos opgehaald! Nou ik vind um geweldig echt een supercoole bijtring voor de kleine en die had ik nog niet! En ook nog is een cadeautje voor papa En meteen zijn eerste hapje Voor de rest ff een nieuw truitje gekocht en een cadeautje (filmpies) voor me mannetje hehe Wat ben ik toch lief he! Zojuist heb ik Channie weer ff gebeld. Moest gewoon ff weten hoe het nu met der ging. wat blijkt nu, het navelstrengetje ligt onder bij het hoofdje. Doodeng lijkt me dat. Ik duim ook hard voor ze!! Dit lijkt me toch wel ernstig Senna.. Ze moet wachten op nog een echo he om te kijken of de baarmoedermond nog meer verweekt is.
O bah Keejbie, hopen dat het goed gaat mer r en de kleine. We hebben net een bod gedaan op een familietent, hih hi. Hele mooie tunneltent voor volgend jaar. Gaan we lekker weer naar Frankrijk!! Heb ik nou al zin in. Gek?! Dan kan Tijn al lopen, o,o!! Gaan zo even eten, mijn vriend heeft de stokbrood in de oven laten verbranden, hmm mannen... Dus nu poging 2 en een lekker soepie. Lekker makkelijk!!
idd! mijn mannetje kookt erg vaak haha en gelukkig niet aangebrand haha las net ff bij de juni mama's van vorig jaar en daar zijn der ook al een aantal weer zwanger van best grappig dat er dan na een jaar toch een paar weer tegelijk zwanger zijn
dus je hebt lekker inkopen gedaan...leuk zo'n collectie waar je meerdere dingen van hebt ... hey maar over 3 weken al hapje? demiën heeft toch allergien? is dat wel slim dan? (bemoeial ben ik he? haha)maar omdat ze het al afraden als het bij de ouders voorkomt, lijkt het me helemaal als het kindje zelf al een allergie heeft.. we zitten zelf niet met allergietjes enzo dus ben er niet zo in thuis eigenlijk, maar als het wel zo was dan had ik zelf persoonlijk wel gewacht tot 6 maanden...maar ieder z'n ding hoor.. Hey miekie? hoe zat dat met Tijn eigenlijk ook alweer? waarom werd t bij hem voor 6 maanden afgeraden? hoe zit dat sowieso eigenlijk precies...waarom raden ze het af?
Zullen ze met die allergieën, ook kattenallergie bedoelen? Want dat heeft m'n mannetje gehad (is ie nu overheen gegroeid). En hij had ook astma. Ik mag ook pas met 6 maanden met bijvoeding beginnen. Zou het ook wel eerder willen, maar ja beter maar ff uitkijken. Ik geloof dat ze nu trouwens ook echt het grijpen heeft ontdekt . Ze stopt het ook gelijk in dr mondje. Leuk om te zien Vanmiddag was ik wandelen met haar en een oud vrouwtje keek in de wagen en Cyenna begon gelijk te brullen Whaha moest wel lachen Vrouw dat al dat het door haar kwam (misschien was dat ook wel zo hihi) Volgende week is dat met die foto's maken hier bij de C1000, eindelijk
Jeetje Suus wat een vragen haha Bij ons is het ook afgeraden om het voor zes maanden te geven omdat het beter was om zolang mogelijk de hypoallergene voeding te geven en ze pas echt vanaf zes maanden de behoefte hebben aan ander soort voedsel..en blablabla haha weet het ook niet meer precies..maar bij ons heeft zowel de huisarts, het cb, 2 verschillende kinderartsen en de verloskundige het geadviseerd..omdat wij ook allergisch zijn, astma hebben enz...dus ik hou me er zeker aan..dus moet nog ff geduld hebben..ach deze drie maanden gingen al zo snel dus die andere vliegen ook vast zo om..heb ik wat om naar uit te kijken.. Zooo keejbie lekker geshopt dus Wij hebben ook aantal dingen van de draakjes collectie..o.a. slaapzak.. ow wat erg zeg vooor channie..hopelijk blijft de kleine nog ff zitten en gebeurd er niks met die enge navelstreng..he getsie moet je toch niet aana denken.. Leukkk Miekie naar Frankrijk met de tent..en Tijn al lopen dan..idd grappig eigenlijk he.. Ga zo ff wat nieuwe foto's op de website zetten en de twee maanden versie afsluiten hihi..we gaan nu verder met drie maanden Ga ff bakkie doen..meiden tot later..
hey leuk miran...zal vast een leuke foto worden volgens mij bedoelden ze alle allergiën...wat ik gelezen heb. ja zoals ik al zei hebben we het niet, dus ik mocht 4 jaar terug met mijn dochter gewoon met 4 maanden starten en zal nu waarschijnlijk ook wel, maar hadden we wel allergien gehad, dan zou ik het zekere voor t onzekere nemen. Helemaal als je kindje al zelf een voedingsallergie heeft gehad. dat grijpen is cool he? en dat in het mondje stoppen zo aandoenlijk...zucht zwijmel zwijmel hahaha.... arm oud vrouwtje trouwens hihi...maar ja je zal maar lekker in je wagen naar die mooie blauwe lucht staren en dan ineens een gezicht in je blikveld die je ook nog eens niet kent hahaha....dan wil brullen nog weleens helpen...meestal verdwijnt zo'n gluurder wel meteen
haha die cyenna..arm kind..zo'n oud vrouwtje ineens boven je hoofd..ik zou ook gaan brullen hoor.. volgens mij valt kattenallergie er ook onder miranda..ik ben ook allergisch voor katten.. Ik las trouwens dat ze rond de drie maanden wat eenkennig worden, maar dat dat vanzelf weer over gaat..nou volgens mij heeft dhani daar wel last van..heeft iemand anders hem vast dan papa of mama begint ie te brullen..heeft 1 van ons hem dan weer vast is het goed en lacht hij gewoon naar diegene die hem eerst vasthad..zolang wij hem dus vasthouden is het goed..vaag he haha.. Kinderen..het begint nou al
oja Miranda wij hebben afgelopen zaterdag dhani op de foto gezet bij de C1000..ze doen het wel leuk..in een koffer en op zn buikkie..hij kreeg nog een pet op..we kunnen ze zaterdag ophalen dus ben benieuwd hoe ze geworden zijn
Charissa is geboren met 33 weken en 5 dagen, je baby is dacht ik met 28 weken levensvarbaar. Liefs Vera
wat is charissa toch een prachtige meid...........huh?????? 5 maanden alweer?? kan dat nou? wat is dat omgevlogen...ze kan al bijna zitten dan joh...jeetje
Suusje het gaat echt super snel en ja ze kan idd bijna zelf zitten, ze is druk aan het oefenen. Die 5 maanden zijn echt omgevlogen heb soms het idee dat ze vorige week geboren is de bevalling staat me nog zo vers in mijn geheugen. Ik heb ook erg geboft met haar ze huilt bijna nooit en ze sliep al heel snel de hele nacht door. Ik heb je foto's bekeken en wat een lief stel heb jij je kan goed zien dat het broer en zus zijn! Vind trouwens dat wij mei juni en juli moeders allemaal pracht kinderen hebben! Veel liefs Vera
Dan neem ik ook idd maar het zekere voor het onzekere en geef ik nix tot de 6 maanden . De kinderarts zei het idd ook tegen mij. Wat een mooie site hebben jullie Sonnie! Lekker mannetje is Dhani! Geloof dat het vanaf is die foto's maken bij de C1000. Dus ga dan maar gelijk Lijkt me idd ook heel leuk. Jouw foto's dan ook ff laten zien he hier als je ze hebt De tijd gaat echt hard.. Charissa al bijna dan een half jaar Tijd vliegt gewoon. We moeten echt genieten van die babytijd, het is volgens mij zo voorbij. M'n neefje wordt volgende week ook alweer 1 jaar. Weet nog precies dat ze ons 's nachts wakker belden omdat we oom en tante waren geworden En precies 8 maanden later is Cyenna geboren (moest eigenlijk 9 zijn, maar ja mevrouw wilde er al eerder uit ). We waren helemaal niet aangestoken hoor door hun Cyenna gaat telkens al lachen als ze haar neefje ziet, echt zo'n leuk gezicht. Maar ik ga maar weer es slapen... Zit de laatste dagen echt veel achter de pc Trusten!!
Ik heb ook van de dermatoloog, het CB en de kraanmhulp te horen gekregen echt te wachten met bijvoeden tot 6 maanden omdat ik astma, allergieen en eczeem heb. Dus dat doen we dan maar. Wil echt geen risico nemen wat dat betreft. Waar zijn trouwens onze baby banners gebleven ? Ik bedoel de balkjes onderaan de berichten waar op staat hoe oud onze kindjes zijn ?
Ja mijn mannetje heeft koemelkallergie. En in de babydoos zat er allemaal ook info in over koemelkallergie. Ik zie dat ons mannetje er aan toe is. Anders wordie niet driftig als ik aan het eten ben (hij wil ook) en ja, koemelkallergie heeftie al dus voor welke allergie zou ik bang moeten zijn? Vroeger wachten mensen ook niet tot 6 maanden. Met 6 maandjes aten de meeste babytjes al met de pot mee (Nu ben ik dit echt niet van plan) maar een ik heb gekeken naar de ingredienten van een fruithapje en daar zitten geen ingredienten in zoals koemelk enz. Dus zou hij eigenlijk geen allergische reactie kunnen krijgen, Krijgtie dit wel dan stop ik meteen. Maar gaat een paar hapjes goed. Waarom zou ik dan stoppen Ik hoef niet meer bang te zijn voor allergieen heb het ergste al meegemaakt. Daarnaast geef ik um gewoon zijn normale porsies melk.
hm heel verhaal over de banners haha, maar ben nog niet wakker genoeg om het te begrijpen geloof ik.... later maar een nieuwe poging!
hey keejbie...volgens mij zit t hem niet daarin...maar dat weten de andere dames vast beter. Denk trouwens dat dat eten uit de mond kijken niet perse betekent dat hij wil-> hij weet immers niet wat hij mist... ik zal me er ook eens in verdiepen
Ik zou toch maar even goed navragen Keejbie. Je wilt immers niet dat ie nog meer of andere allergieen krijgt of ontwikkeld. Wij moeten ook wachten tot 6 maand omdat Peter vroeger astma had. Ach die paar weekjes...en je wilt het beste voor je kleintje toch??! Dus wij wachten nog wel even. Leuk die spulletjes van Drakie he?? Wij hebben er een slabbetje van. Zo, ben weer helemaal fris en fruitig, pfff... Heb net lekker een uur geaerobicd in huis, heerlijk. Gedoucht, de was draait alweer en zit nu lekker met een koppie thee achter de pc. O ja, ons bod op die tent is ook geaccepteerd!! Dat ging snel, en echt een hele mooie tent!! Dus die gaan we binnenkort maar eens even ophalen. Snap t ook niet helemaal van die banners, maar dat zal wel aan mijn haarkleur liggen, ha ha. :smurfin: O ja, ik ga volgende week woensdag naar de kapper!! Ik ga het dit x anders doen. Korter en in laagjes en dan drie kleuren erdoor gooien. Nee geen blauw en groen, wat meer bruintinten. Ben zat van dit blonde en het is nu ook veel te licht. Zal mij benieuwen... Laterssss! :sunny: