Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hai,

wat een raar weer is t he :( dan weer sneeuw dan regen en nu even zon!

lindaaa echt belachelijk pas 11 juni :confused: hopelijk kun je eerder, of misschien een ander ziekenhuis?

Son; vergeet ik iedere keer te zeggen, dat dikke plastic boxkleed is perfect! was 18 euro geloof ik en heb m nu onder m andere boxkleed en niets schuift meer weg ;)
    balen zeg van je vloer! misschien even een kleed neerleggen onder de tafel? die zijn niet zo duur als een nieuwe vloer :)

Lekker hoor dat Yanouk al aardbeien eet :p

die beberix potjes hebben ze bij ons ook veel bij Hoogvliet! dus lin 1 ff in alphen langs de Hoogvliet ( en gezellig een bakkie koffie bij Evi komen doen :D)

ik doe t ook niet van die 20 van Olvarit! Evi eet eigenlijk steeds meer met de pot mee! alleen als we nasi eten of iets anders gekruids dan krijgt ze een potje! en potjes fruit heb ik nog nooit gekocht.
    gister aten wij een tonijn steak sperciebonen en aardappel en Evi dus ook! hi hi. alleen heb ik er voor haar nog een half ei in gedaan.
    vanavond moet hans overwerken dus als evi wakker is gaan we even op de fiets naar hoogvliet, moeilijk wat we nu weer moeten gaan eten! pffff
    denk ook iets van kipfilet met aardappels en.... dat is t moeilijkst...

Tinus wat is t recept van jou knoflook room kip? klinkt goed!

x

2. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hi hi hopelijk is t een lekkertje Son (de loodgieter)! :D :D

3. Niet meer actief

Gewoon kipfilet in stukjes snijden. En dan 5 teentjes knoflook fijn knijpen en dat dan samen met olijfolie in de koelkast neer zetten. Lekker marineren. als dat lekker heeft staan trekken . een wok warm maken lekker die kip wokken champignons erdoor doen. En dan een zakje van die room saus van knorr. Groen/creme kleurig zakje. Die klaar maken dan daar weer de kip door en de champignons en als je dan wil kun je zelfs daar nog wat knoflook door heen doen.

Uiteraard niet vergeten om de pasta te koken tussen door.
    En eet smakelijk haha

4. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

goeie middag allemaal! :D

5. Niet meer actief

goeie middag

6. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    goede middag!

ligt Civan lekker te slapen?

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Klinkt lekker Tinus en makkelijk ook nog ! Ga ik zeker een keer maken :)

Ja Mad, als ik in Alphen ben doe ik zeker ff Hoogvliet en Evi ;)

8. Niet meer actief

Ja het is zeker lekker...

Yanouck heeft net het weaterbakje van de hond over de grond gegooid. En ze lag er helemaal in. Dus maar weer schone kleren aan voor de verandering.

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Alweeerrr ? Had ze dat vanmorgen ook niet al gedaan ?

10. Niet meer actief

Ja we hebben er twee een in de bench en een in de keuken. En ze was zo aan het kruipen dat ze op een gegeven moment in de keuken was. En daar bakje nummer twee omtrok...

En ze ging er toen nog ff lekker in wrijven met haar handjes en door kruipen ja en dan ben je nat he.

11. Niet meer actief

ja idd Lin je hebt gelijk..strakt heeft hij het door en dan heb ik een neiuiwe vloer..is ook niet handig..

kleed onder tafel hebben we hier al vaker gehad..maar hebben een hele lieve hond en die denkt dat ze een kat is :confused: dus elke keer ziet het kleed er niet meer uit..maar we kunnen wel weer is een poging wagen..

In ieder geval thanx voor het meedenken ;)

Ok boxkleed is dus handig Mad..dan ga ik dieook maar ff aanschaffen :D

Wacht hier nog steeds op de loodgieter..maar heb pech steef is al thuis :( Zal je net zien is het nu een lekker ding en als ik nog alleen was geweest was het zo'n ouwe vent haha..

Dhani eet ook wel vaak met de pot mee..maar 20 potjes is niet zoveel komt wel op voor dat hij twaalf maanden is :p en heb ik gewoon voorraaadje in huis..

Mad hoe is het vandaag met je schoonmoeder?

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Haai,

Zo hier weer een hardwerkende mama.
    De maandag hebben we maar weer gehad.

Lin, succes met het overleggen met je arts.
    Juni is wel erg ver weg he....balen ja.

En Son, was het een lekker ding?

Wat een klein draakje die Yanouck.
    Ja, als ze eenmaal iets doorhebben....haha.

Mad, mooi filmpje van Evi.
    Wat goed dat ze dat al kan!
    En heel veel sterkte met je schoonmoeder.

De pannenkoek viel wel in de smaak.
    Hij was wel even verbaasd.
    Hij heeft een halve opgegeten met een beetje stroop.

13. Niet meer actief

Hey miekie..harde werkster ;) Idd de maandag heb je weer gehad :D
    hoeveel dagen werk je eigenlijk?
    Hihi die tijn met zn pannekoek..goed hoor een halve..

Nou echt een lekker ding was het niet :( Wel een rooie en ook erg gezellig haha..we hebben wel gelachen dus als ie nog een leuk prijssie kan maken willen we met hem in zee gaan(voor de badkamer) :)

gaan hier ff eten..

eet smakelijk allemaal

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hai kletsers hihi

Lin, niet normaal hoor van het ZH :confused:
    juni is nog ver weg...
    Misschien idd een ander ZH!

Ik koop altijd potjes van alle merken, gewoon wat me lekker lijkt, en waar geen varkensvlees in zit haha... Maar ik heb vandaag ook braaf 20 potjes Olvarit ingeslagen, fruit en groente en de bon net ook al in de envelop gedaan. Braaf he? hihi.
    Ik heb ook al 8 maanden potjes gekocht, want maandag is ze 8 maanden.

Iman is ook echt een makkelijke eter. Ik ben pas 1 ding tegen gekomen dat ze niet lekker vond en dat was spinazie. De rest eet ze met smaak.
    En ze eet nu sinds een week ook hele potjes. Voor jullie natuurlijk al lang geleden hihi, maar Iman kreeg dat eerst echt niet op.

Son, jij hebt Laminaat he?
    Wij ook, dus Iman zal ook nog wel de nodige klappen gaan meemaken :(

Smakelijk iedereen die aan het eten is!

Vanavond HNTM om half 9 stond in de gids, dussssss niet half 10!

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oh ja suus, jij en Q en Iman zitten echt volledig op een andere golflengte ja wat slapen betrefd hahaha

16. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Allereerst mijn excuus dat er nog steeds geen nieuwe foto van Charissa (vandaag 11 maanden) in mijn album staat , maar ze is echt onwijs ziek. Afgelopen zaterdagavond zijn we ons de pl..... geschrokken om half elf werd ze huilend/gillend wakker ze was echt gloeiend heet, ze had 41 graden koorts. :confused:
    Na een kwartier knuffelen en troosten hoorde we een enorm gorgel geluid en toen kwam alles eruit (allemaal slijm) ze stikte er zowat in, maar wat nog erger was het werd opgevolgd door een enorme koortsstuip! :x
    De huisartsenpost onmiddelijk gebeld, we hoefde ons geen zorgen te maken zolang de koorts maar onder de 41,7 bleef. :(

Zodra ze opgeknapt is zal ik weer een foto van haar maken.

Veel liefs Vera

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje, wat erg Veertje!
    Dat lijkt me erg eng, arme meid.
    Hopelijk knapt ze gauw op!
    Beterschap en een dikke knuffel.

18. missmariska01

Mad: ja civan heeft vanmiddag ff lekker een uurtje geslapen, vanavond vraagt hij om veel aandacht en huilt wat meer, hij heeft wat last van tandjes.

19. missmariska01

ik hoop dat charissa snel beter is!

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Knuffel voor Charissa!

Hopelijk is ze snel weer beter!

Ik ben weer 2 daagjes vrij. Lekker hoor!

Ben nu alweer vergeten wat jullie allemaal hebben geschreven :( Sorry :p
    Jaa vanavond HNTM. Leuk!

Share This Page