Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Yep strax weer voor de buis.

O beter Sonnie, kun je nog ff wat regelen met de loodgieter, altijd goed!

Ik werk nu 3 dagen van 9 tot 4.
    Op de ma, di en vrij.
    Vanaf eind augustus zit mn ouderschapsverlof erop en moet ik voor 6mnd weer 4 dagen gaan werken.
    Dan heb ik een jaar lang ouderschapsverlof gehad.
    Ik ga daarna wrs wel terug voor 3dgn vast.

2. Niet meer actief

Gaat ook snel zeg die ouderschapsverlof..maar wel lekker dat je dat kon opnemen..Wel lekkere tijden toch? zie je Tijn ook gewoon nog voor en na je werk :)

Sjee Veertje dat was ff schrikken zeg..hopelijk knapt ze snel op..
    Knuffel voor je kleine meid..
    Heb je al leuke ideetjes voor haar eerste verjaardag? of doe je het gewoon "normaal" vieren?

Zo Lin jij hebt ook weer een voorraadje potjes :D Ik ga denk ik morgen maar ff..heb ik het ook maar vast gedaan :p
    wij hebben hier idd laminaat..dus bereid je maar vast voor Lin :(

Hey miran..jou daggie zit er ook weer op he..lekker hoor weer twee daagies vrij :D

3. Niet meer actief

Hebben jullie eigenlijk iets van een spaarrekening geopend voor je kind? wij nog niet maar zitten er wel aan te denken..

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    beterschap voor Charissa! hopelijk is ze weer snel beter!

Son wij hebben gelijk toen ze geboren was een spaarrekening geopend en iedere maand storten wij daar op! en opa en oma ook :p ze heeft al meer op dr rekening staan als ik ha ha ha
    vandaag gaat t redelijk goed met m schoonmoeder thnx! morgen krijgen we allerlei uitslagen! spannend dus....

miek, waarom moet je voor 6 maanden dan weer meer gaan werken na je ouderschapsverlof?

Miran lekker 2 dagen vrij!

o Civan ook al last van zn tandjes! wat doe je er dan op?

Lin knap hoor dat Iman al een heel potje eet! Evi eet meestal 2/3 ofzo!
    laat altijd van die lullige beetjes staan :p waar je niets meer mee kan.... hi hi

o leuk zo hntm! duik lekker op de bank met m fleece dekentje en een kopje thee met honing! mmmmm

x

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Cyenna eet ook ongeveer 3/4 op van zo'n potje. En dan nog een danoontje na ;)

Mijn ouders hadden een spaarrekening geopend voor Cyenna en wij storten er elke maand op en de opa's en oma's ook af en toe. Dus dat gaat best hard hihi.

Fijn dat het vandaag iets beter gaat met je schoonmoeder Mad. Spannend morgen voor jullie!

Haha Son met je loodgieter :p

Ik wil graag een foto op linnen laten maken, maar zit te twijfelen met welke foto haha.

Deze:
    http://www.kd-fotografie.nl/_wp_generat ... 3de_1b.jpg

of:

http://www.kd-fotografie.nl/_wp_generat ... de9_1b.jpg

of

http://www.kd-fotografie.nl/_wp_generat ... 885_1b.jpg

Moeilijk moeilijk hihi.

6. Niet meer actief

Idd spannend morgen Mad..alvast succes en sterkte ;)

Miran ik zit te twijfelen tussen de 1e en 2e foto..maaar zou denk ik toch gaan voor foto 2..die ogen zijn zo mooi :D

Net nog ff met steef overlegd en wij gaan een spaarrekening openen voor onze boef..Maar ja bij welke bank he :( Ga dat de komende dagen maar is ff uitzoeken..houdt me bezig he :p

7. MirandaT

Hihi bedankt voor het meedenken Son. :D

Wij hebben een spaarrekening bij de Rabobank. Kregen ook wel leuke dingen daarbij haha.

8. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

goeie avond iedereen..

mad: ik doe er niks op, maar hij ligt nu lekker te slapen :)

9. Niet meer actief

en ben je er al uit Miran welke foto het wordt?
    Hmm dus rabo leuke kadootjes..zou wel handig zijn want zakelijk zitten we al bij de rabo en we willen prive ook alles overhevelen..naja ga het ff utizoeken allemaal..

ben net anderhalf uur bezig geweest..heb ons bevallingstopic nog is ff gelezen..zo leuk die verhalen haha.. :D

Nou gaan de honden uitlaten en dan lekker naar bed toe..

Trusten allemaal!

10. MirandaT

Jaa leuk is dat he dat teruglezen, ik doe het ook weleens :)

Nee, weet het nog niet.. Ben ff ook aan het kijken waar het goedkoopst is op internet haha.

Ik ga ook slapen. Trusten!

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    vien had ook rabo...kreeg ze een knuffel en het boek van ikke (babyboek om in te vullen en te plakken) ligt hier nog ongebruikt haha

maar schijnt nog steeds hetzelfde te zijn
    dus wij zijn voor quinten voor de sns bank gegaan
    krijgt hij een jetix koalabroertjes pakket

en voor vien hebben we ook een tweede rek bij de sns bank geopend, want dan kreeg ze een totally spies pakket...en laat dat nou net haar favo jetix programma zijn ;)

fijn dat tijn de pannekoek lekker vond

miran ik twijfel tussen 1 en 3
    ik vind bij 1 leuk dat het vanaf een apart punt gefotografeerd is, maar haar vrolijke ik komt mooi tot uiting op foto 3... Ja ik ben eruit. Miran we gaan voor nummer 3 dus bestel die maar :D
    prachtig gefotografeerd trouwens... wat was je kwijt?

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    truste

en Charissa knuff en snel beter worden

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Iman kwam om 22 uur gister voor een fles.
    Daarna heeft ze doorgeslapen tot half 7.
    Ik heb haar nu weer terug in bed gelegd na de fles, maar ik weet toch dat ze niet meer gaat slapen haha... Dus mama blijft maar wakker.

Son, Iman heeft ook vanaf de geboorte een spaarrekening bij de Postbank. N groeirekening. Volgens mij staat het geld vast tot haar 16e of 18e.

Charissa beterschap!

En wat vonden jullie van HNTM?
    Ik denk dat ik Tanimara het leukst vindt qua karakter, zij is zo normaal... Ik vind dat Yfke nog steeds slechte presenteerd haha en haar uitspraak in het engels is ook nog niet je-van-het :)

Mijn man moet om 8:50 uur bij de kaakchirurg zijn, wordt er een verstandskies uitgesneden. Ben eens benieuwd.

14. Niet meer actief

Zo Yanpouck ligt nog ff weer lekker te slapen. En straks om half tien moeten we op het cb zijn. Dus ben benieuwd.

Arme charissa.... hopelijk voelt ze zich vandaag weer een stukje beter.

Son wij hebben een maand na de geboorte een spaar rekening geopend op naam van Yanouck en daar storten wij iedere maand een bedrag op. En af en toe doen opa en oma ook wat. Wij hebben dat gedaan bij de rabobank. Kregen er toen een aantal leuke presentjes bij.

Lin succes bij de kaak chirurg.

Nou tot straks dames

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    morgen :D

Miran ik stem voor foto 3! vind ik de mooiste (ik vind ze trouwens allemaal mooi) je kunt ze ook alle 3 naast elkaar hangen op canvas! is ook mooi

lin o o mannen die pijn gaan hebben! dat worden 2 kinderen vandaag voor je!

Son ik vind het pakket van regenboog Ikke van de Rabo erg leuk!

jeee Iman lekker geslapen! goed hoor!

hier een slechte nacht en een slechte ochtend! evi is niet te genieten gewoon en zit te huilen om niets in haar box :( vannacht heeft papa lief haar maar weer uit bed gehaald en in ons bed gelegd... hij heeft nu ondekt dat ze t op haar buikje slapen toch wel erg fijn vindt! DOE DAT DAN GEWOON IN HAAR EIGEN BED! maar nee papa kan zn kleine meid niet laten huilen :evil: :(

o en nog een probleem; ons riool of dat bij de buren loopt niet goed leeg! iedere keer staat het water erg hoog en t toilet spoelt niet goed door en als je doortrekt denk je zowat dat ie gaat overstromen! en ik moet naar de wc maar durf niet meer :oops: ha ha ha

16. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hey, hier ook weer back in town. Het was super alleen wel heel jammer van het weer. Het was erg koud en nat en er was ook best wat sneeuw gevallen. Echt een super groot huis niet normaal meer. Jammer was dat ik de 2e dag ziek werd heel erg buikpijn dus ik heb bijna 2 dagen op de wc gezeten. gelukkig waren er 4 wc's dus ik liep van wc naar wc. Ik heb nog niks terug gelezen ga ik zo ff doen. Maar GEFELICITEERD allemaal met ons 1000e hihi.

17. Niet meer actief

Miranda ik vind foto 1 en 3 leuk.
    Moeilijk he.....

Mad.. ik was nog iets vergeten bij mijn recept. er moet een bakje boursin door de saus..... sorry.

18. Niet meer actief

Goedemorgen 8)

Wat een lekker weertje alweer he :D

Tinus suc6 bij het cb strakkies!

Mad balen van jullie nacht met Evi..wel schattig dat je man haar bij jullie in bed nam en haar niet kan laten halen :) Maar idd op buik in eigen bed is handiger..kunnen jullie tenminste ook slapen..

Sam balen dat je ziek was en dat het zo koud was..maar gelukkig hebben jullie het wel leuk gehad :D

Ojee Lin naar de kaakchirurg..hopelijk heeft hij er niet teveel last van..sterkte voor je mannetje ;)

Lastig he miran van de foto's..maar wat Mad zegt is ook leuk..alle drie naast elkaar..

Thanx voor jullie antwoorden over de spaarrekeningen..kan ik vast wel wat mee ;)

19. Niet meer actief

Dhani zit volgens mij in een sprongetje..niet dat hij vervelend of lastig is hoor..hij is juist super lief..maar hij komt de laatste paar dagen zo tussen half 11 en 11 uur 's avonds..en ook precies tussen die tijd..hij drinkt dan een heel flesje van 200 cc leeg en dat terwijl hij om zeven uur ook 200 cc leegdrinkt..dus we denken weer een spurt van hem ofzo..hebben we al eerder meegemaakt..maar na dat flesje gaat hij gewoon weer slapen tot kwart voor acht 's morgens..

20. Niet meer actief

Zal yanouck zo maar eens even uit bed halen asl we er om half tien moeten zijn... tot straks dames.

Deel Deze Pagina