Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja dan mag je haar wel uit bed halen tinus anders kom je te laat :p
    Tot straks

2. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik vroeg me af over 2 weken is Sam 10 maanden, En de nutrilon 2 is van 6 tot 10 maanden. Moet ik daarna overgaan op gewone melk?

3. Niet meer actief

Je hebt nutrilon 3 daarna geloof ik

4. Niet meer actief

Heb ff gezocht voor je en het volgende gevonden:

Nutrilon Standaard 3
    Rond 1 jaar maakt je dreumes belangrijke fysieke en mentale ontwikkelingen door. Al die inspanning vergt voeding die genoeg energie bevat om de snel verlopende ontwikkeling bij te benen. Uit onderzoek blijkt dat voeding van veel jonge peuters niet optimaal is. Zo krijgen ze vaak weinig goede vetten en te weinig ijzer en vitamine D binnen. Gewone melk bevat veel goeds, maar is niet afgestemd op de specifieke voedingsbehoefte van je kind. Nutrilon Standaard 3 vormt daarintegen een belangrijke bron van voedingstoffen die je kleine in de leeftijd van 10 tot 18 maanden nodig heeft.

Dus dan kan je als ze 10 maanden is verder gaan met nutrilon 3

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goedemorgen!

Tinus, succes bij het CB, ben benieuwd!

Hier ook lekker zonnetje!
    Ga zo maar een stuk wandelen denk ik :D

Hier goede nacht gehad. Om half 8 was ze wakker ;).

Ja moeilijk die foto's hihi. Ik twijfel nog steeds..
    Suus, het is normaal 60 euro, maar ik kreeg korting :p En dan krijg ik nog 20 foto's van 10x15 afgedrukt en 2 van 20x30. En ik heb ze dan zelf ook allemaal op m'n pc staan, dus kan altijd zelf ook nog bijbestellen.

Son, succes met het kiezen van een bank hihi.

Fijne dag iedereen ;)

Cindy, volgens mij heb je ook nog Nutrilon 3 ;)

6. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Dank je sonnie voor het opzoeken. Ga dus straks over op nutrilon 3. Ik vroeg het me af omdat mijn kleine neefje na 2 gewone melk krijgt hij is 4 maanden ouder als sam

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    O ik ben zo'n doos ging net de telefoon, was mijn pedicure ze zei ik denk dat er iets mis is gegaan je had om 9.45 een afspraak. Ik heb niet meer in mijn agende gekeken, zijn gister avond pas thuis gekomen. Hihi nu volgende week weer.

Ga sam uit bedje halen ze ligt gezellig te brabbelen.

O en lin wat raar van dat zh pas 11 juni, dus je huisarts vond het toch wel nodig om haar door de kca na te laten kijken. Ik hoop voor je dat je ha er spoed van maakt.

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen!

Hier ben ik weer! gisteren naar de KA geweest met gijs en nu zijn zijn pufjes weer verhoogd hij moet nu 2x per dag flixotide en vast 4x per dag ventolin!

4 juni mag hij terug komen en dan wordt hij doorverwezen naar de KNO arts, die doet niets voor dat hij een jaar is vandaar dat ze nog even wachten.

Gijs weegt nu 8916 gram lengte hebben ze niet gemeten, maar volgende week naar het CB dus dan hebben we de complete cijfertjes weer!

Tinus succes bij het CB!
    Miranda leuke banner en foto's

Verder weet ik het niet meer :oops: ik loop ook weer zoveel pagina's achter :confused: ik begin maar weer gewoon hier!

Het is druk op het werk dus ik zal niet veel reageren vandaag!

9. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Sam,

Charissa krijgt ook Nutrilon 3, ze mogen half volle melk vanaf 1 jaar.

Veel liefs Vera

10. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    oke dank je wel dan ga ik dat ook doen als ze 10 maanden is.

11. Niet meer actief

Yanouck was weer lekker gegroeid.

Ze weegt 9580 gram en is 74 centimeter. Dus goed gegroeid.

We mogen nu bij het ontbijt een boterham gaan geven. En dan ook nog opvolg melk. En dan na het avond eten mag ik met een of even daarna een fles geven dat ze rond half acht op bed ligt en ik haar er niet meer uit hoef te halen. En dan willen ze dat wij rond 10 maanden geen avond fles meer nodig hebben. Maar zal haar nieuwe eetschema straks wel ff hier neer zetten.

Ga nu ff een luier verschonen en mijn boodschappen uit pakken

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Mooie cijfers tinus! hoeveel voedingen krijgt ze nu nog?

Gijs zit nog steeds op 4 flessen, fruit en groente en als hij wil boterhammen.

7.00 uur papfles of bord pap
    10.30 uur fruit
    12.00 uur fles en evt boterham
    16.00 uur fles
    17.30 uur groente
    19.30 uur papfles als hij geen brood op heeft

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoi

wilde ik idd ook zeggen dat ze vanaf 1 jaar melk mogen. Bij davina zeiden ze: de melk die je thuis ook gebruikt zolang het geen magere melk is.

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mooie cijfers voor yannouck

hier ligt quinten trouwens om 18.30 al op bed hihi en slaapt tot de volgende morgen 9.00 soms ook nog langer. Hij krijgt wel al vroeg zijn warme maaltijd omdat anders fles en warme maaltijd te dicht op zitten, maar zodra later die laatste fles verdwijnt kan zijn warme maaltijd gewoon rond onze etenstijd en kan hij evengoed om 18.30 naar dromenland

15. Niet meer actief

Ik ga nu dit schema proberen.

7.00 - 8.00 boterham met fles opvolgmelk 180 cc
    10.00- 11.00 fruit met eventueel een beetje sap
    12.00-13.00 boterham met 140 cc opvolgmelk
    15.00-16.00 eventueel bakje yochurt en iets rijstenwafel
    17.00-18.00 avondeten met daarna nog een 170 cc fles opvolgmelk met iets van nutrix of bambix en dan tegen zeven uur op bedje.

Ze willen namelijk gewoon kijken of yanouck rond tien maanden zonder die laatste fles kan en dan zit ze nog aan 3 hoofdmaaltijden

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het netjes hoor !

gijs mag die flessen nog wel steeds hebben van het CB dus het is niet erg. Maar ik verbaas me elke keer weer als ik hoor dat jullie allemaal op minder voedingen zitten.

maar goed kleine man groeit niet heel erg hard gewoon normaal dus het zal wel goed zijn.

17. Niet meer actief

Mooie cijfers weer Tinus..jeetje de avondfles er al af..gaat snel zeg..

Arme Gijs :( Zielig hoor met die medicijnen..knuffel voor Gijs ;)
    Werkse taatje..wel lekker als het druk is gaat de tijd lekker snel :D

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Absoluut lekker hoor als het snel gaat! :D

19. Niet meer actief

Taatje wij hebben tot ongeveer twee weken geleden op 5 a 6 flessen per dag nog gezeten..dit omdat dhani bijna niet dronk dus moesten we hem extra flesjes aan bieden..nu drinkt hij weer normale flesje en zitten we eindelijk weer op drie..en sinds paar dagen komt hij dan 's avonds laat nog een keer voor een fles

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs is dus niet alleen hihi!

Deel Deze Pagina