Ja mag het gaan proberen. Wil nog niet zeggen dat het ook al wil. Maar ond tien maanden wil ze toch wel dat ik er helemaal vanaf ben. Dus we gaan rustig proberen. Het is namelijk zo ik moet Yanouck iedere avodn rond acht uur altijd nog wakker maken voor die laatste fles. En dat mag eigenlijk niet meer van haar. Dus we gaan hetvandaag gewoon proberen. En dan zien we het wel
mooie cijfers Tinus voor Yanouk! hoor de meeste van jullie over 3 of soms nog wel 4 flessen en ik begin nu een beetje onzeker over Evi haar 1,5 fles te worden..... ik ga zo ie zo denk ik maar vit. D bij geven.... eerst ga ik zo in t boekje van t CB kijken wat daar in staat! evi is niet te genieten vandaag! pffff de hele tijd zo`n zeurderig huiltje! bah. misschien zit er ook wel weer een tand dwars! vanmorgen zag ik haar 2e boventand ook al uitsteken! gaat nu echt rap! x
ik geef civan om 9.00 bord pap of boterham 11.00 fruithapje 12.30 boterham tussen door rijstkoekje of andere koekjes 17.00 warm eten 19.00 pudding 21.00 zijn laatste fles voeding
hey..long time no see.. zo uhm.. 23 paginas bijlezen gaat iets te ver.. dus ik lees vanaf nu weer gewoon mee @mad... ja dat huilen zal dan wel door drtandjes komen.. noa is ook zo.. en onderin zie ik 2 bobbels dus denk dat er hier ook weer 2 tandjes aankomen... wa een weekend zeg .. ze bleef van vrijdag tot maandag.. ben uitgeput.. ze had zichzelf uitgenodigd te blijven slapen, enik kon t niet overmn hart verkrijgen haar weg te sturen... maar goed.. nu f bijkomen..
heb ff gegoogled! vit D Hoeveelheid opvolgmelk te suppleren dosis vitamine D Volledige borstvoeding 10 mcg < 200 ml 10 mcg 200-500 ml 5 mcg 500 ml en meer 0 mcg Aan Danone Start is suiker toegevoegd. Het is belangrijk om jonge kinderen niet te veel te laten wennen aan een zoete smaak. Daarom is het beter om niet te vaak podukten te gebruiken waar suiker aan toegevoegd is. Het mag wel af en toe, maar niet te vaak. Aan vanillevla is ook suiker toegevoegd. U kunt wel yoghurt met vanillevla geven, maar geef dan in verhouding meer yoghurt dan vanillevla. Hieronder is een algemeen voorbeelddagmenu voor babys van 8 tot 10 maanden weergegeven. Het is een voorbeeld en er mag natuurlijk van afgeweken worden. Ontbijt: pap van 200 ml opvolgmelk of 1 snee brood met 1 beker/fles opvolgmelk. Tussendoor: fruithapje of vruchtensap. Lunch: 1 snee brood met een beker/fles opvolgmelk van 150 ml. Tussendoor: fruithapje of vruchtensap. Warme maaltijd: groente, aardappel of vervanging, vlees (geprakt evt. vermengd met opvolgmelk) en een toetje. Tussendoor: fles/beker met 150 ml opvolgmelk. In onderstaand schema staat een voorbeeld van een dagmenu voor een baby van 10-12 maanden: Ontbijt: pap van 200 ml opvolgmelk. Tussendoor s ochtends: fruithapje of vruchtensap. Lunch: boterham met beleg besmeerd met dieetmargarine en fles of beker opvolgmelk (150 ml). Tussendoor s middags: fruithapje. Warme maaltijd: groente, aardappel of vervanging, vlees (fijn gesneden) en toetje. Tussendoor s avonds: fles of beker opvolgmelk (150 ml).
Weten we dat ook weer. Wij doen het volgende: 7.00 fles 200 10.00 fruit 12.00 boterham+fles (wat ze op kan) 16.00 potje 8mnd 18.00/18.30 fles 200 19.00 ligt ze meestal in bed
o'ja en tussendoor probeer ik haar ook nog wat roosvicee te geven, maar dat gaat nog steeds niet zo goed. Wel af en toe een rijstewafeltje.
Hey ik zie dat ik over de 500 post ben. Goed he, ben nu ook ineens senior member geworden zie ik haha...
Mooie cijfers van yanouck! Wij mogen donderdag weer Zal ook ff de cb cijfers zo in mijn onderschrift zetten Hier zitten we op drie flessen, fruithapje, liga, halve boterham, avondeten en toetje.
Ik doe de flessen in de vaatwasser. En af en toe doe ik de spenen nog een keer uitkoken. maar niet meer zo vaak.
flessen indd in de vaatwasser, spenen af en toe uitkoken om de week.. meestal heb ik na 1 maand weer een nieuwe speen nodig omdat luca ze altijd kapot zuigt/bijt
ik kook alles nog iedere dag uit macht der gewoonte laten we maar zeggen! ha ha ha maar het komt ook omdat ik te lui ben om alles meteen af te spoelen waardoor het langer staat! bewaren jullie alle flesjes nog in de koelkast? hier wel. krijg zo m vader op viste en heb m huis net aan kant gemaakt! lekker fris is t weer! nog 1 wasje vouwen. Lin hoe is t met je man? Sarah gezellig dat je vriendin zo lang bleef of was t toch wel gezellig? x
Mad wij moesten dhani ook extra vit. geven van het Cb omdat dhani ondanks ongeveer zes flesjes op een dag evengoed niet boven de 350 cc kwam.. Hmm saraah gewoon zichzelf uitgenodigd om te blijven slapen..maar was het verder wel gezellig? Idd lin hoe is het met je man? Hier kook ik heel af en toe nog is wat uit, als ik er aan denk..nieuwe spenen doe ik altijd ff in een sopje..in de vaatwasser doe ik het eigenlijk nooit..vergeet het altijd en maak flesje meestal meteen na gebruik schoon.. Gefeliciteerd Cindy met je 500 berichtjes hihi..verslaafde
heb nog maar 1 flesje en staat altijd gewoon op aanrecht dus niet in koelkast.. Gezellig je vader op visite..veel plezier! en wat lastig dat Evi vandaag zo is..misschein toch tandje dan
Hello ladys, Ik doe 1x per dag spenen en de flesjes in magnetron sterilisator. De flesjes gaan hier ook in koelkast. Mad@ kom je niet meer kletsen bij de juli mamas?
ja wie weet toch dr tand Oke! extra vit. dus! gaf jij dan gewoon vit D Son? en hoeveel druppeltjes? Heeee Hanan! ja ik kom nog wel kletsen maar niet zo veel meer! kan niet al m sociale contacten gelijk onderhouden geloof ik zal zo weer eens ff komen gluren! x ga ff m dweil water weggooien! hopelijk stroomt t water weg je hoort ook de hele dag blup blup uit de gootsteen komen! gelukkig trok t toilet wel weer normaal door! x