ik heb ook nog maar een flesje en laat die dan op de aanrecht staan, de flessen kook ik ook nog uit, ook een vaste gewoonte..
Mad wij moesten 5 microgram geven elke dag..wij gaven davitamon en dat waren dan 5 druppels per dag..
Zat daarstraks een brief bij de post van het consultatieburo waar we zitten..omdat dhani bijna (naja volgens hun, vind het zelf nog wel ff duren) bijna wordt verwacht voor zn prikjes als hij 11 maanden is, kunnen we meedoen aan een onderzoek wat gehouden wordt door het RIVM..alle ouders van kindjes die bijna 11 maanden zijn worden benaderd met de vraag of ze mee willen doen..het is een onderzoek naar het kinkhoestvaccin.. Meedoen aan het onderzoek houdt in dat er twee keer een buisje bloed wordt afgenomen bij dhani..1 x voor de vaccinatie en een maand na de vaccinatie..in het bloed wordt dan onderzocht of dhani voldoende heeft gereageerd op de gegeven vaccinaties..Als dank ontvang je na de tweede afname een cadeaubon van 25 euro.. Wat vinden jullie hier nou van..zouden jullie meedoen? Aan de ene kant heb ik zoiets van goed dat ze het onderzoeken..maar aan de andere kant om nou bloed te laten afnemen bij dhani terwijl het eigenlijk niet nodig is..vind het zo zielig..maar aan de andere kant als iedereen zo denkt kunnen ze er natuurlijk ook geen onderzoek naar doen..Vanavond maar ff overleggen met steef wat hij er van vind maar ben wel benieuwd wat jullie zouden doen?
Ja het is aan de ene kant wel goed dat ze het willen onderzoeken allemaal. Alleen ik zou het ook niet weten. Zou ook ff overleggen met Johan.
Mooie cijfers heeft Yanouck weer! Dit is ons schema: 8:00 180/6 melk + bambix of nutrix 10:00 fruithapje 12:00 boterham + 120/4 melk evt. met bambix/nutrix 15:00 lange vinger of ander koekje met wat drinken. 17:00 groente + toetje 19:30 200 cc pyjamapapje. Vanmiddag nog ff boodschapjes gedaan. Ging ik speciaal naar de C1000 om voor een vriendin die stempelkaart voor de Toppers in te leveren.. Vergeet ik dat weer Pff en die C1000 zit weer hier niet in de buurt, dus probeer het morgen maar nog eens. (en gister stond ik juist bij de C1000.. had ik die stempelkaart thuis laten liggen.. Haha) Vanavond ga ik zwemmen met een vriendin. En morgenochtend weer met Cyenna. Mad, hoe is het met je schoonmoeder nu? Son, ik zou er ook ff goed over na moeten denken voor dat onderzoekt. Mad, bij Evi viel het bloedprikken mee toch? Moeilijk..
Als ze nog naar de toppers wil mag ze wel opschieten. Ik wilde ook maar er was alleen nog maar plaats op de 5e rang en dat is helemaal bovenin. En daar heb ik al eens gezeten. doe dat nooit meer. Vanmiddag na het slaapje had Sam 39 graden koorts. Net maar een zetpil gezet. hoop dat het zakt, morgen moet ze eigenlijk naar het kdv. Heb oma al gebeld als back-up.
Wij doen de flessen en spenen nog elke dag in de sterilisator! Sonnie, Ik denk dat ik toch aan het onderzoek zou mee doen. Gewoon om zeker te weten dat alles goed is Effe extra check.
haha miran slimpie Ik blijf het moeilijk vinden..vind het zo zielig..maar is natuurlijk wel goed zo'n onderzoek..lastig lastig lastig
Beterschap voor Sam Son, ik vind het ook moeilijk zeg... Van de ene kant is het idd zo dat als niemand meedoet ze niets kunnen onderzoeken, maar of ik dat bij Iman zou laten doen? Ik weet t niet... Moeilijk moeilijk! Tinus, goed dat Yanouck weer goed door de keuring is gekomen hihi Ik heb vandaag tickle me extreem Ernie voor Iman gekocht hahaha... Hij was nu van 50 voor 15 euro per intertoys, dus hebben hebben haha... Ze was er hartstikke bang voor, ik heb het gefilmd, zal t straks even uploaden haha...
Hier nog een leuk filmpje van Iman spelen met papa: http://s114.photobucket.com/albums/n278 ... V00847.flv
Kietel me Ernie hebben we hier ook, Tijn vindt hem ook wat eng, haha. Goeie apk weer voor Yanouck. Ik zou het niet doen, bloed laten afnemen. Vind het opzich wel een goed idee. Maar als het niet nodig is doe ik t niet. Vind de vaccinaties al rot genoeg voor ze. Maar das mijn gevoel hoor. We zijn hier ook de avondfles aan het afbouwen. schema; 8.30 180/6 + paar schepjes nutix 10.30 fruithap + diksap 12.30 boterham en 120/4 melk 16.00 Liga en diksap 18.00 Warm eten. 20.00 120/4 fles Ik bewaar de flessen ook in de koelkast en kook ze 1 x per week uit. Gezellig hoor nu zo met zn 3en samen aan tafel eten! Ik ga ff koken, doeiii!
ja is ook wel zo dat die prikkies al erg genoeg zijn..maar miss. is deze vaccinatie dus wel helemaal niet nodig en blijft het je volgende kindje bespaard.. We zijn er nog steeds niet overuit hier..
Aah dat eerste filmpje is liefff Lin! Echt lekker lachje hihi. En die tweede aaaah haha, Ernie vond ze dus niet zo leuk