Hahaha nee ik ben blijer met Ernie dan zij Mijn man en ik bescheuren ons om Ernie, Iman moet ervan huilen hahaha
aaaah arme Iman bang voor Ernie! aaaah dat lachje van Iman is echt zoooo schattig! Weet nog niets over m schoonmoeder, Hans is nu naar t ziekenhuis. hopelijk komt ie vanavond thuis met nieuws want zit me zelf onderussen ook op te vreten verstopping is nog steeds t zelfde vreemd! Son ik zou t denk ook niet doen, t bloed prikken. t viel bij Evi toen wel mee maar dat was omdat het moest... heb t ook een week of 3 uitgesteld! en als t niet nodig is zou ik t niet doen! maar als je t wel doet help je daar ook wel weer anderen mee dus t is ook niet voor niets! Evi dr schema lijkt op die van Tijn alleen krijgt evi dus niet meer die fles van 20:00, en groente en 2 uur later die fles erin lukt gewoon niet! en ook niet om 22:00 want dan drinkt ze ook nauwlijks! 16-04 weer naar t CB dan ga ik t wel weer overleggen, want nu krijgt ze gewoon te weinig opvolgmelk binnen. gek is dat he bij die kleintjes dat ze ' opeens' zo ziek zijn! bah beterschap voor Sam! Miran ga jij ook naar de toppertjes of alleen je vriendin? ik ga 8 juni! met collega`s als teamuitje ha ha mmmm vindt evi ook wat warm voelen! ze wil ook al geen warm eten! x
Mad, hopelijk snel nieuws van je schoonmoeder Nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel xxx Iman's schema: 210/7 180/6 fruit 180/6 groente 180/6 Natuurlijk heb ik geen tijden, want ik voed op verzoek En tussendoor drinkt ze voortdurend water, diksap, gewoon alles. Dat is heel goed zei het CB. Tussendoor ook rijstwafeltjes, het enige dat ze nog mag!
Haha leuk die Ernie! Wil um ook ons schemaatje is op dit moment: 8 uur: bord pap (180/6 forte+bambix groeipap) 10 uur: fruit 11.30 uur: 1 a 2 broodjes met stroop 12 uur: 120/4 forte 15/15.30 uur: roosvice met koekje of rijstewafel 17 uur: warm eten + toetje 19 uur: 180/6 forte
Nou ben benieuwd. Yanouck heeft nu om kwart over 5 eten gehad. Een daarna een uur naderhand een fles. En toen ruim een half uur daarna maar op bed gedaan. En we zien wel waar het schip strand vanacht... of morgen vroeg..... Grappig die filmpjes van Iman. Nou son jij mag morgen naar het CB. Ben benieuwd naar de cijfers van Dhani
Suus hoe laat krijgt Q zijn warme maaltijd als ik vragen mag. En hoeveel cc geef je hem nog met de fles.....
he lin@ hahahahah wat heb ik gelachen om Iman arme meid! Wel leuk die Ernie, ik wil hem ook! Ik hoor de vader van Iman in het marokaans zeggen bangerik hahah. Wel grappig zijn accent is echt arabisch(zoals ik). Hier in NL kom je ze weinig tegen hoor arabische marokanen. Mad@ hoop gauw dat je wat te horen krijgt. Schema van Yassir verschilt niet veel van de rest van de beebs hier.
Ben ook benieuwd Tinus hoe ze het doet vannacht! Mad, ik ga ook 8 juni . Kunnen we zwaaien naar elkaar haha. Vanavond gezwommen met m'n vriendin. Was lekker! En naderhand in een stoomcabine en bubbelbad geweest, was ook ff heerlijk. Morgen ga ik naar de Weight Watchers.. het zelf lijnen lukt dus absoluut niet. Heb echt ff een stok achter de deur nodig. Dus ben benieuwd.. Oh Dhani morgen naar het CB, spannend Tis rustig hier vanaaf
Succes bij the weight watcher miran..hopelijk lukt het via hun En veel plezier met babyzwemmen morgen Trusten voor strakkies allemaal..
hahaha.. zo leukd at filmpje van iman.. ja he hanan.. weinig arabieren.. idd Gouafa(bangerik ) hehehe echt lief.. ! ja en noa's schema is eigenlijk niet veranderd.. en lijkt veel op dat van jullie.. nu ga ik naar bed... ben echt Moe !
Tinus.. mooie cijfertjes hoor van Yannouck. Bij ons hebben ze helemaal niet gepraat over voedingsschema's... dat doen ze hier zowiezo helemaal niet. Je moet zelf maar kijken. Cindy balen dat je ziek was en dat het zo koud was..Maar gelukkig was het wel leuk... hopelijk wordt Sam niet ziek .. is de koorts al gezakt ? Arme Lin.. een man met pijn... is nog erger dan een ziek kind..hihihh... Leuke filmpjes zeg... Nou Miran.. inderdaad moeilijk kiezen.. ze zijn echt leuk.. Mijn keuze zou tussen 1 en 3 gaan denk ik... Succes bij de weight watchers.. gaat je vast lukken... Sonnie.. wij hebben een spaarrekening geopend bij de Rabobank... en ook een soort beleggingspolis bij de Fortis waar elke maand geld heen gaat voor eventueel studieplannen ofzo... Mad nogmaals sterkte met je schoonmoeder. Heeft Evi ook koorts ? Miekie.. geweldig met die pannenkoek.. ga ik van de week ook proberen..hihihih...
De uitslag op Valentino zijn lichaampje begint aardig weg te trekken.. hij is er totaal niet ziek van en heeft ook geen jeuk.. Ook zijn eczeem plekjes zijn nog niet helemaal weg, maar kan morgen een ander zalfje halen. Het is al wel een stuk minder... Hebben jullie kindjes dat ook dat ze ineens voor allerlei dingen bang zijn, die ze eerst wel leuk vonden ? Hij heeft zo'n winnie de pooh voor in bed die gaat gloeien en muziek speelt.. maar hij is er ineens panisch voor... Ook voor zijn winnie de pooh hobbelbeest en zijn winnie de pooh vliegtuig is ineens helemaal eng.... Gillen en pure paniek ? Terwijl er niets raars is gebeurd... Valentino zijn schema is als volgt 8.30 uur 210/7 nutrilon 2 10.30 uur fruithap 12.30 boterham en 100 cc nutrilon 16.30 8 maanden groentepotje plus danoontje 20.30 nutrilon 180/6 met bambix 21.00 uur slapen... Tussendoor diksap en rijstewafeltjes...
Goedemorgeeeeeeeeen. Hier n supernacht gehad, Iman heeft doorgeslapen van 19 uur tot even voor 7 uur vanmorgen Dat is t betere werk hihi. Voor iedereen die Ernie cooool vindt Deze week bij intertoys van 50 voor 15 euro! Miran succes bij de weight watchers! mamaantje gelukkig gaat t beter met de uitslag van Valentino! Een 'kennis' van mij (ze woont 2 huizen naast mijn schoonmoeder) hier op t forum(minimuisje) is aan het bevallen, sinds gistermiddag geen nieuws meer. SPannend! Ze krijgt n jongetje en was al een dikke week overtijd!
Nou het ging vanacht goed. Ze is om half elf wel ff wakker geweest. Maar ze lag boven de dekens. En met haar hoofd tegen de spijltjes aan. Heb haar terug gelegd en ze sliep meteen weer verder. En vanmorgen was ze om kwart over zes wakker geworden. Dus dat is een goed begin. Dus we zetten dit rusitg door.
Oh en iedereen een fijne dag vandaag. Niet teveel kletsen maar dat lukt wel aardig de laatste tijd. Ik zal vanavond weer eens kijken hoe het er mee is.....
good morning zo heb heeerlijk geslapen.. noa sleip van 19.:00 tot 8.00 door... ik was zelf om 7.30 al klaar wakker.. dit is echt nog nooit gebeurd... en ze is zooo vrolijk... ook zo leuk.. gister had remy noa haar pyama aangedaan.. terwijl hij de bovenste knopjes(bij t schoudertje) dichtdeed.. zat haar velletje ertussen... ik hoor opeens een super harde schreeuw.. dus ik ren erheen.. zeg: wat is er gebeurd? zegt hij: niks?.. ik weet t niet.. dus ik ging kijken..en ik d8 al dat er zoiets was gebeurd, was het helemaal blauw.. echt super zielig... mijn buuf(bij mn moeder) is ook eergister bevallen van een meisje ze heet joy ! ik leefde zo met haar mee de hele zwangerschap door.. ik heb haar nog niet gezien.. maar dat komt wel als we het geboorte kaartje krijgen... vind t echt leuk nu heeft noa een vriendinnetje. ik ga nu ff een broodje essen.
wow lekker nachtjes allemaal gehad hier ook! 1x eruit geweest! evi heeft geen koorts en is nu naar de creche! gister heeft ze niets meer gegeten... geen fles geen warm eten maar vanmorgen klokte ze zo 200cc naar binnen weten nog steeds niets van m schoonmoeder! waarschijnlijk krijgt ze nu vandaag uitslagen.... heel misschien mag ze vandaag naar huis! hoop t zo voor dr want ze wil zoooo graag naar huis! aaaah arme Noa! zielig is dat he! ik heb t wel eens met een rits ofzo gehad... ben nu extra voorzichtig! o cool Miran dan zien we elkaar 8 juni! zal ik je thermo flesje dan meenemen hi hi suc6 bij de Weight W. o spannend Lin van minime! leuk zeg fijn dat de uitslag bij valentino wegtrekt! Miran heb je al een keuze gemaakt voor je foto? of toch maar alle 3 ik ga rennen, moet werken! bleeeeeee! x