goedemorgen Hier ook een supergoeie nacht gehad..ik mocht uitslapen van Dhani tot vanmorgen 8.55 \/ Maar ja normaal is het kwart voor acht en vind ik ook een mooie tijd hoor..dus mij hoor je eigenlijk niet Over uurtje komt mn moeder..die heeft even twee uurtjes vrij genomen van dr werk zodat ze meekan naar het CB..ze is nog nooit meegeweest omdat ze altijd werkt..we moeten om 11.15 bij het cb zijn..ben benieuwd maar denk dat hij nog onder de 9 kg weegt hoor.. Doen die van jullie ook zo erg knarsetanden?bah het is zo'n rotgeluid..krijg er elke keer weer kippevel van..maar ja hoe leer je zoiets af he.. Zielig voor Noa..maar ja kan gebeuren Voor degene die moeten werken vandaag werkse.. en de rest een fijne dag..
Trouwens mn opa en oma zijn opgelicht..echt zo zielig en ze zitten er echt mee.. Paar weken werd mn opa 's avonds gebeld door een bedrijf en die vroeg hem allerlei dingen over zn internet verbinding..dus mn opa dacht dat het de KPN was..hij heeft antwoord gegeven op alle vragen en toen is het gesprek beeindigd..kreeg hij gisteren een brief van kpn dat per half april zn internetverbinding bij kpn is opgezegd..dus hij snaptte er niks van..kpn gebeld en die zeggen dat via een bedrijf de intern. verb. is opgezegd omdat ze zijn overgestapt..mn opa wist dus nergens van..dat nieuwe bedrijf heeft een fax in haarlem maar ze zitten in duitsland..heel vaag..heeft mn opa dat bedrijf gebeld zeggen ze ja u zit er een jaar aan vast..dus mn opa nee hoor heb niks ondertekend en niks bevestigd..hun jawel hoor we hebben gesprek opgenomen op bandje Mn ouders hebben het al ff nagezocht en dat bedrijf is al een keertje bij radar geweest..ze hebben ook een demente man van 89 op deze manier opgelicht..ze flikken dit alleen bij oudere mensen..ze beweren dat het het eerste jaar gratis is..maar volgens die mensen die zijn opgelicht incasseren ze dan weer 28,50 per maand of je krijgt al meteen brieven van een incassoburo..naja in ieder geval mn ouders gaan er achteraan en uizoeken hoe of wat.. Vind het echt zo zielig voor mn opa en oma Sorry voor het lange verhaal..maar moest het ff kwijt
Pfff Son, zo'n mensen zou je toch iets aandoen? Aso's, kunnen ze wel tegen oudere mensen! Zielig hoor Succes bij t cb!
Goeiemorgen ! Son, suc6 op het CB, ben benieuwd weer Hier ook nog geen 9 kilo hoor Gisteren weer een halve dag gedoe gehad int ziekenhuis pfffffff lang verhaal maar ik zal jullie er niet mee vermoeien, dat heb ik al bij Lin gedaan De huisarts belde me net, Loïs mag 2 april naar de kinderarts, ben ik erg blij mee. Dat was echt de eerste mogelijkheid. Ze heeft erg haar best gedaan om Loïs ertussen te proppen Ze wilde ook perse dat ik naar het VU ga omdat daar de beste cardiologen zitten en omdat ze daar als enige ook een echo van het hartje maken enzo. Die speciale apparatuur hebben ze in andere ziekenhuizen niet. Ben dus blij dat de HA zo snel iets heeft kunnen regelen voor me Is echt een tof mens, heeft zelf ook een kleine van 1 jaar dus ze begrijpt alles echt zo goed ! Verder heb ik nog niet bijgelezen dus ik reageer later nog wel ff op de anderen
Wat intens vals zeg van die oplichters, Son, bah ! Is er nog iets anders tegen te doen misschien, ook Radar inlichten ofzo ?
Gelukkig dat Lois al eerder terecht kan! Ik ben blij voor jullie! En Lin, hier mag je klagen hoor, over je ZH-verhaal Het was me ook niet niets
Ik zit braaf te wachten op de monteur van de HR ketel. Die lekt een halve emmer water per dag Dan zal ik nu wel een ouwe kerel met snor krijgen hihi
morguhh achterlijk he die oplichters...blehhhh arme opa en oma en al die lekkere nachten..zouden ze de lente in hun koppies hebben? lin gelukkig kan lois snel terecht nu. nou wij gaan zo naar amsterdam... dus ff alles pakken en dan gaan met die ba.... uh punto nou doegie
Nou ik ga zo shoppen met mijn moeder, ik zit helemaal fris en fruitig klaar, maar madam ligt al bijna 2 uur te slapen Ben helemaal verbaasd, het huis is opgeruimd, alles hahaha...
goede morgen iedereen! zo te zien hebben er veel goed geslapen,na het kleine stukje wat ik terug heb gelezen.
Joepie mijn kennisje is vannacht bevallen! Ik sprak net haar vriend op Msn. Hij heet Joris, 2880 gram. Zij is ingeknipt en hij is met de zuignap gehaald Maar voor de rest alles goed!
nou miran ik heb jouw idee gestolen... ik ga morgen ook naar weight watchers.. ik heb idd ook die stok achter de deur nodig.. heb de succesverhalen gelezen.. nu ben ik gemotiveerd(hihi)
Hallooo! He, he Tijn heeft eindelijk de tuitbeker door, hoera! Hopelijk gaat de uitslag gauw over van Valentino. Apart trouwens dat hij nu zo bang wordt voor sommige dingen. Hier geen last van. Wat leuk een vriendinnetje voor Noa erbij! En een vriendje voor Iman. Leuke filmpjes hoor van Iman. Lachen is die Ernie he! Lekker gezwommen Miran? Heel veel succes bij de WW! Zet m op! Sarah jij ook! Ben benieuwd hoe jullie het ervaren. Ik zou trouwens alle 3 de foto's doen Miran, als 3 luik naast elkaar. Mad stekte met je schoonmoeder. Hopelijk weten jullie gauw meer! Fijne nachten allemaal hoor! Son, hoe was het bij het CB? En wat een k#tstreek zeg van die oplichter! Vindt het erg zielig voor je opa en oma. Fijn Lin dat Lois nu eerder heen kan. Hele geruststelling weer! Heeft ze goed geregeld hoor! Goed van Yanouck dat ze het zo volhoudt! Succes ermee. Hoe gaat het nu met Sam?
Goodmorning, Hier regent het niet normaal! Yassir slaapt al een paar dagen erg laat rond een uur of 22.00 uur. Voorheen was meneertje knock out tussen 19.00 en 19.30. Ik snap er niets meer van . Hij slaapt wel door tot een uur of 06:30 en soms word ie nog midden in de nacht wakker . Sonnie@ ooh wat erg voor je opa en oma zeg! Die mensen hebben volgens mij geen poot om op te staan. En helemaal niet als ze bij Radar zijn geweest. Ik zou radar weer inschakelen of het progamma opgelicht. Saraah en andere dames@ ik ben ook al jaren bezig om af te vallen. Ik ben in 2 jr tijd 20 kilo aangekomen. Ik woog eerst 55 kg(20 jr) en weeg nu 80 kg (26 jr) het is inmiddels meer als 20 kg geworden. Ik heb echt alle trucs geprobeerd en pillen, allerlei soorten dieeten. Ik hou het niet lang vol en sporten vind ik verschrikkelijk. Het gekke is dat ik vroeger gevolleybald(weet niet of je het zo schrijft ) heb dit waren echt wedstrijden van hoge niveau. Jaren lang streetdance gedaan ook wedstrijden, gezwommen, handbal en nog wel meer sporten. Vroeger was ik zo actief en ik vond het erg leuk. Nu ben ik echt het tegenovergestelde. Zo gek! misschien moet ik dan maar de Weight Watchers proberen. Ik ga zo maar eens even google. Mamaantje@ gelukkig zie je in iedere geval vooruitgang. Linda@ meid je kan je ZH verhaal hier wel vertellen hoor, hier ook een dame met een aantal ZH verhalen. Ik heb ze allemaal gewoon lekker verteld en was meteen opgelucht. Suusje@ ik ben aan het sparen om een dag flink inkopen te doen in Amsterdam. Im lovin it . Oh ja ik heb een hele mooie stof gekocht en gevraagd aan een haute couture ontwerpster om een hele mooie marokaanse kaftan voor mij te maken. Ik ben echt benieuwd hoe mooi die zal worden. Het is geen koopie maar wel de moeite waard. Ik heb een hoop creatie van haar gezien. Me zusje naait veel bij haar. Zodra die klaar is dan zal ik een foto in me album plaatsen. Dat was het voor vandaag.
jaaa idd lente 8) Nu alleen het weer er nog naar en dan zijn we helemaal happy nietwaar hihi.. Lin je mag hier klagen hoor..weet je toch..daar zijn we ook voor fijn dat loïs begin april al terecht kan.. Andere Lin vergat ik helemaal te zeggen daarstraks..maar wat super dat Iman zo lekker heeft doorgeslapen..is een goed begin toch En weer nieuwe vriendjes erbij..leuk..gefeliciteerd!