Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gezellie miekie...

Ik heb ook een paar jaar geleden ww gedaan en ben er toen uiteindelijk bijna 10 kilo mee afgevallen in 3 maanden tijd.
    Veel gesport toen en daarnaast er erg goed op letten.

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hallo hallo..

Net terug van cb..
    en... *tromgeroffel*

Ik denk toch dat luca de grootste is qua lengte/gewicht als je naar de leeftijden kijkt..
    hhaha hij is 11.330 kilo en 77,5 cm lang :D
    (en dan te bedenken dat hij eig 3 aug geboren had moeten worden, dus nu nog maar 7,5 maand zou zijn. ;) )

De arts vondt hem er supergezond uitzien en hij was perfect in verhouding qua lengte/gewicht/hoofdomtrek.
    ze vondt het een stoer mannetje zo met dat babyvet :D hahaha.
    En ze moest ook al zo lachen om zijn ene tandje.
    (hij heeft onderin in het midden 1 tand :D verder nog tandloos ;) is eig ook wel een komisch gezicht)

Gaan nu toch wel weer wat brood proberen en smorgens krijgt hij vanaf nu dan pap.

en nu ga ik ff terug lezen ;)

3. Niet meer actief

'Dat zijn inderdaad goede cijfers senna.

Zal vats wel een leuk gezicht zijn dat ene tandje voor. haha zie het al helemaal voor me ha ha... :)

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dat zijn beste cijfers!
    Dus Luca was ook weer goed gekeurd!
    Ik denk idd dat hij dan de zwaarste is ja.
    Weet niet wat Tijn nu weegt, we mogen 5 april weer.
    Fijn dat alles weer goed was!
    En wat lief met die ene tand van hem.

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    qua leeftijd is hij iig de grootste ;)
    best wel leuk altijd die cijfertje :)
    hij heeft nu een flesje pap, heb speciale papspeen opgehaald maar gaat niet echt hard ..

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Mooie cijfertjes hoor! Hij staat met stip op nummer 1 ;) Maar idd voor een te vroeg geboren kindje groeit hij wel super! Nou ja beter hoor!

Gijs heeft gisteren voor het eerst in de autostoel gezeten hij vond het ontzettend leuk. Hij kon eindelijk rondkijken geweldig dat koppie :D

Bedankt miekie maar ik ben inmiddels al een maand 15 kilo kwijt en sinds die tijd niets meer dus zo goed gaat het niet hihi :(

Hier nog steeds een slecht brood eter alhoewel hij bij mijn schoonmoeder van de week ineens 8 stukjes heeft gegeten, wij komen niet verder dan 3 stukjes hihi.

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wow mooi hoor dat Luca zo goed groeit!

ik ga snel m bedje in want ik begin om 18:00 voor de nacht! bleeee
    maar dacht ik ga hier nog ff snel spieken ;)

afgelopen nacht weeeer slecht geslapen! ben er wel 4x uitgeweest en ik had t ook nog eens koud :( ben de hele dag al moe dus duik er vlug in!

o dit is zoooo`n leuke site;

http://www.knetterleuk.nl/

en we hadden t toch laatst over baby schoentjes? deze zijn geweldig

www.littlecool.nl

;) :D :D :D

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat goed zeg Senna dat Luca zo groeit als kool ! Het is echt een mooi en gezond manneke dat blijkt maar weer :)

Taat, Loïs is ook niet zo gek op brood, ik krijg er ook maar 5 stukjes in per dag, verder geef ik dan gewoon een bord Bambix tussen de middag.

Ik geef ook nog steeds rijstebloem in de laatste fles met de papspeen, volgens mij past die Bambix pap nooit door die speen want die is nog grover dan de Nutrix ?
    Hoe doen jullie dat ? Tussen de middag geef ik pap met de lepel maar voor het slapen nog wel in een fles.

Miek, het was een aardige jongen van de CV en hij had het zo opgelost, hij vond Loïs erg lief en wilde zelf ook wel een larfje zei hij :) hij bleef veel langer hangen dan dat ie bezig was haha
    Leuk joh weer stappen dit weekend ! Ik ga in april weer met de meiden weg :)

Mijn vriend geeft zaterdagavond weer pokerles en dan gaat Loïs misschien naar oma en dan ga ik ook wel even de stad in denk ik.
    Kunnen jullie allemaal pokeren ? Zo nee dan wil ie ons allemaal ook een leer les geven we moeten dan alleen even een oppas vinden voor alles beebjes haha

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat goed zeg Senna dat Luca zo groeit als kool ! Het is echt een mooi en gezond manneke dat blijkt maar weer :)

Taat, Loïs is ook niet zo gek op brood, ik krijg er ook maar 5 stukjes in per dag, verder geef ik dan gewoon een bord Bambix tussen de middag.

Ik geef ook nog steeds rijstebloem in de laatste fles met de papspeen, volgens mij past die Bambix pap nooit door die speen want die is nog grover dan de Nutrix ?
    Hoe doen jullie dat ? Tussen de middag geef ik pap met de lepel maar voor het slapen nog wel in een fles.

Miek, het was een aardige jongen van de CV en hij had het zo opgelost, hij vond Loïs erg lief en wilde zelf ook wel een larfje zei hij :) hij bleef veel langer hangen dan dat ie bezig was haha
    Leuk joh weer stappen dit weekend ! Ik ga in april weer met de meiden weg :)

Mijn vriend geeft zaterdagavond weer pokerles en dan gaat Loïs misschien naar oma en dan ga ik ook wel even de stad in denk ik.
    Kunnen jullie allemaal pokeren ? Zo nee dan wil ie ons allemaal ook een leer les geven we moeten dan alleen even een oppas vinden voor alles beebjes haha

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oeps sorry, 2x gepost :oops: mijn comp was ineens heel traag !

Roos, dat ballen blaas ding heb ik kado gekregen dus ik weet niet waar ie vandaan komt eigenlijk. Ik denk Bart Smit of Intertoys. Hij is van Playskool.

Werk ze vannacht Mad en welterusten !

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo hier ik ook maar weer..

Zoals ik al had gehoord hoef ik niet terug te lezen want ja niemand heeft op me gereageerd..

Blijkbaar is het dus niet zo boeiend hoe het met onze beeb gaat :p

Voor degene die het wel boeit

Ons manneke is weer is verkouden zielig manneke hij moet de hele tijd hoesten enz.

Maar voor de rest gaat het super hij stapt als een gek en weet echt overal bij te komen ;) Super leuk!

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Pokerles? Wij? da's best een leuk idee haha...kunnen we onze pokergezichten oefenen

enneh mad die knetterleuk site is gaaaaaaaf
    ik wil zo'n deurmat

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Mega goede cijfers van Luca...lang is hij ook he? scheelt echt heel veel in lengte met mr Q

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    @ keejbie...blijkbaar vind jij het dan niet boeiend genoeg wat wij allemaal te melden hebben als je zelf niet terugleest. Of gaat het er alleen maar om om wat er op jouw verhaal voor reactie komt.

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    alweer bijna 1500 uur.... ik ga nog ffies wat opruimen en dan davientje van school halen... laatste schooldag van deze week, want er is morgen een studiedag... en dan gaan we na zwemles naar groningen en zaterdag even de grens over naar duitsland. shoppuhhh...
    hoop wel dat het een beetje mooi weer wordt

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Miekie woon jij eigenlijk vlakbij de duitse grens? zo ja, ga je daar weleens winkelen en welke stad kiezen jullie dan uit?

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Suus ik heb niet zoveel zin om op JOUW in te gaan..

Want de laatste tijden kun je toch alleen maar lekker negatieve berichtjes tikken naar mijn kant toe.

Mij boeit het zeker wel hoe het met jullie ukkies ervoor staat :D We zijn tenslotte allemaal in dezelfde maand bevallen en hebben erg veel met elkaar gedeeld :D

Ik lees continu terug omdat het mij wel interesseerd hoe het met jullie beebs gaat wat ze al kunnen en krijgen. Dat is toch wel erg fijn om te weten, om zo een btje te kunnen vergelijken met ons manneke.

Dus Lieve mama's jullie verhalen interesseren me hoor :D

Btw ik ben in de afgelopen 2 weken 5 kilo afgevallen! Erg lekker en nee geen Sonja Bakker :p:p

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    @ suus.. ik zat ook al te kijken.. echt leuke site..
    ohja ach suus... mensen zijn vaker alleen in zichzelf geintresserd [-(

@ senna wat een cijfertejs heeft luca zeg.. watis hij LANG !.. :D echt heel leuk !

@ lin... ik heb de speen gewoon met een mes wat open gemaakt..dan stroomt de pap er wat makkelijker doorheen... werkt goed ;)

ben net terug van cwi.. heb dik een uur gew8..werd ik geholpen, moest ik door iemand anders geholpen worden, kunnen ze pas morgen.. ben zo boos... sukkels.
    noa is lekker chag, want ze heeft door dat gezeik niet geslapen...

@ keejbie... stapt je kleine door het huis?/ kan hij al lopen dan?
    knap hoor... e dat voor 9 maanden heb je ook een filmpje.. of en foto..
    zien is geloven zeggen ze altijd ;)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Lindaa wat betreft pokeren.

Ik heb een manneke die into de poker is dus ja hehe het is me al geleerd en moet ook erg vaak meespelen :p Maar vind het wel een leuk spel!

Het kan natuurlijk nooit geen kwaad om nog meer te leren dus als je mannetje het werkelijk van plan is laat maar weten waar en wanneer ;)

20. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hi meiden.. heb even snel terug gelezen..
    maar zit op mijn werk he.. dus moet stiekem..hihi...
    Die Luca.. het vroeggeboren jongetje gaat alle voldragen beebs voorbij...
    Lekker hoor.. groot mannetje...

Nou nou keejbee... niet zo humeurig...

Suusje.. shop ze meis.. zal best wel lukken toch..
    Of hebbie hulp nodig..hihihih...

Lindaa .. ik snap nix van dat pokeren.. maar heb me er eerlijk gezegd niet zo inverdiept...

@ Mad.. vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk verloopt je nachtdienst beter...

Lekker Miekie.. dat het dieeten zo super gaat...

Valentino heeft al 8 tanden.. vier boven en vier onder...
    en de hoektanden zitten door te komen.. wat een verschil ook tussen de beebs... zijn er nu nog tandlozen ?

Deel Deze Pagina