Nou sorry laten we het allemaal een beetje gezellig houden. Het was een gezellig forum zo. En ja niet iedereen kan overal op reageren. Want niet iedereen leest alles terug. Dus voor alle duidelijkheid. Laten we het lekker gezellig houden hahahaha He mamaantje al 8 tandjes nu ligt Valentino weer voor op Yanouck... Maar goed straks komt Yanouck weer in de bocht... haha... He miekie gezellie shoppen in Duitsland auf wieder schnitzel... hihi Sonnie heb je mijn kaartje nog ontvangen haha
snurk aaaah noa slaapt.. eindelijk.. kwerd al gek, en mn moederook..(cwi, zit hier op de hoek..) pfff kreeg net phone van een vriendin.. haar vader ligt met leververgiftiging in t ZH..(zware alcoholist) maar super erg natuurlijk.. ze krijgen zo te horenof t nog te redden valt... want die w8lijsten zijn enorm... en zij is zwaar depressief..door allerlij oude dingen nog... leuk zon teleoontje... maakt de dag gezellig.. over kadootjes gesproken.. dits is dan wel gen kado, maar heb vanochtend wel een heel leuk shirtje voor noa binnen gehad.. voor de zomer.. echt heel leuk.. man niet over eten praten bartst van de honger... :S ik wil trouwens dat nieuwe restaurant wel eens proberen.. iets met boot ofo?.. hebben jullie dat gezien?... son en/of suus?
is t een pannenkoekenboot? hijs sinds 16 feb ope.. er stond toen langs de weg zo bord.. dat hij dan open zou gaan kan e alleen t woord bootrestaurant herinneren..
hm...maar waar dan? ik heb geen flauw idee eigenlijk....ik weet wel dat er vlakbij de noorderplassen (hogering) een nieuw restaurant zit, maar ben er nooit geweest
Dhani en luca super goed gegroei, daar mee vergleken is sam een dwergje. Maar wel een heel lief dwergje...
Tinus, ik ga niet shoppen in Duitsland, best jammer, maar Suusje, hihhi! Ik ga in Groningen stappen, tenminste als we na het etentje nog weggaan. Son, breng Dhani hier maar! Kun je lekker eten.
ja dat restarant bedoel ik... ben er ok niet gesweest.. kd8 miss 1 van jullie.. ben best benieuwd.. we gaanaltijd naar atlantis, mar dat komt op een gegeven moment ook je neusuit..heb alle sauzen uigeprobeerd zelfs die met de meeste pepertjes erachter... ik probeer t alijd int chinees te zeggen, mar opt moment schaam ik me dan en dan maar gauw int nederlands..
@ Suus.. ja ik heb het nog niet geregeld dat ik naar een ander cb kan... maar heb hier en daar wel gevraagd of je over kan stappen en dat moet geen probleem zijn. Ik denk dat ik het maar beter kan doen, voordat ik ruzie met die muts van een arts krijg... @ Keejbee.. nou meid.. zo was het niet bedoeld.. het was maar een grapje hoor.. maar goed als jij jezelf in een hokkie wilt plaatsen... @ Tinus.. op hoeveel tanden staat jouw meissie.. en zitten de hoektanden al te komen? Iemand meer dan 8 tanden.. wie bied... we gaan wedstrijdje houden... @ Saraah...nou das ook een rotbericht zeg voor je vriendin..
Ja Sarah dat is een erg naar bericht. Hopelijk komt het nog allemaal goed...sterkte! Allebei mn kerels liggen op bed, lekker rustig haha. Peter moest nl een uur eerder beginnen deze week, 5 uur dus. Half 3 was hij weer thuis en nu maar even slapen. Vanavond moet hij weer darten en morgen kan hij uitslapen, dan is het papadag.
Yanouck heeft er nu 7, maar de hoektandjes zitten er ook aan te komen. Maar goed vind het al heel wat. Oh sorry miekie ik heb weer een keer niet goed gelezen.....
Zou je me dan svp ook niet lastig willen vallen met pb-tjes zoals dit: Suusie het is gewoon simpel je bent gewoon een vage doos.. En dat je het niet kunt hebben dat mijn ukkie al wel stapt Tsja jammer dan! Wees lekker happy met je forumpie