Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    dank je wel, ik ben al een stuk geruster ik dacht echt als het zolang duurt zal het toch echt wel iets zijn, want er is idd niets te zien ook bij gijs niet.

Gijs heeft ook pas 2 tandjes dus wie weet. ;)

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Taatje, hopelijk is het dan idd door de tandjes dat ie naar z'n oortjes grijpt!
    Mag jij wel aan z'n oortjes komen?

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Nee ik mag er niet aankomen!

Maar dat heeft hij eigenlijk sinds wij een zalfje hebben gehad voor zijn oren een maand of 3 geleden. (de huid achter zijn oren was gaan irriteren).

4. MirandaT

Oh hopelijk is het dan geen oorpijn, maar gewoon van z'n tandjes.
    Sterkte vanmiddag!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Succes ermee Taat!
    Is altijd fijn om even de HA zijn mening te horen!

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    absoluut! wij mogen vanmiddag om 15.40 uur naar de HA dus we moeten nog even geduld hebben

Maar hoe is het met de rest van de kids? kunnen ze allemaal al zitten staan of lopen hihi

Gijs kan heel goed zitten en staan, lopen doet hij niet en zichzelf optrekken ook nog niet! Praten doet hij nog niet, alleen grommen en gillen haha

Hij kan wel heel goed alleen spelen, ik hoef gelukkig niet meer elke seconde bezig te zijn met hem vermaken zoals een paar weken terug dus dat is wel heel fijn.

Alleen zou hij wel wat meer mogen slapen, want overdag is het weer helemaal niets met slapen.

7. sweetangel100

Taat: Iman loopt al, ze praat netjes met 2 woorden en sinds gister is ze zindelijk :)

Just kidding: Iman rolt de hele kamer door, doet haar best om te tijgeren, maar lukt alleen op de laminaat en in z'n achteruit. Brabbelt wel hele verhalen met de aaaaa-klank (babababa wawawawa mamamama), trekt zich nog niet op, probeert wel vanuit lig naar zit te gaan, wat nog niet lukt :)

Slapen overdag gaat hier gelukkig weer prima, en snachts vaak ook weer goed, zoals vannacht.

En o ja, Iman kan ook heel goed alleen spelen. Is heel fijn voor mama en ik vind het ook nog eens leuk om te zien hoe ze zich alleen kan amuseren!

8. MirandaT

Hier ook alles goed.
    Net heeft ze een uurtje geslapen en ze ligt nu op de grond te spelen met zo'n babygym.
    Vaakt rolt ze ook heel de huiskamer door en zitten kan ze ook goed. Maar niet uitzichzelf, ze probeert het wel vaak en het lukt dan net niet hihi.
    Tijgeren doet ze ook op het laminaat. Nog niet echt super, maar het is een begin.

En Cyenna gromt ook vaak haha en lekker brabbelen en mamamamamamama zegt ze nu ipv van die ene keer mama :) En sinds woensdag zit ze te klakken met haar tong of hoe je dat noemt.

Hier gaat het dus ook z'n gangetje ;)

9. sweetangel100

Hier net eerste potje fruit van 8 maanden gegeven.
    T beviel niet echt. Ze at het met een beetje verslikken en een zuur gezicht en ipv een heel potje, liet ze de helft over (die krijgt ze morgen haha)
    T was ook n nieuwe smaak voor haar, kiwi/druif, dus misschien was het teveel in 1 keer :)

Iman is trouwens ook veranderd in een terminator :confused:
    Ze rolt nu gewoon overal naar toe waar ze heen wil en trok net een wasmand met schone was om haha

10. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

hoi allemaal!
    wat leuk dat iman doet tijgeren in zijn achteruit, dat heeft civan ook een tijdje gedaan en toen door de afstandbediening ging hij opeens vooruit,op zijn knieen durft hij niet bij ons op de laminaat hij is 2 keer met het proberen te kruipen op de knieen op zijn neus terecht gekomen.

civan werd vanochtend huilend wakker om half 9 uitgehongerd :confused:
    gister om 9 uur wilde hij zijn fles niet, en is daarna gaan slapen tot vanochtend.hij heeft gister nogal slecht gegeten :(
    maar gelukkig gaat het vandaag weer beter hij heeft net een stuk eierkoek op :)

11. Niet meer actief

8)

Tsja over gisteren..er was ook niemand die op haar had gereageerd de vorige keer en er is altijd wel iemand die op iemand reageert ..hmm haha snappen jullie me nog..en het is natuurlijk niet leuk dat als je kindje al ZOOOOOOOOOO veel kan met 9 maanden dat niemand dan ff zegt goed joh of wat dan ook..Maar pas maar op wat jullie(oja en ik natuurlijk) zeggen..misschien (naja weet het eigenlijk wel zeker)leest Miss C mee en dan wordt alles doorgebrieft..hebben we morgen weer troubles hier als keejbie komt :p dusssssss dat heb ik ook ff gezegd..

12. Niet meer actief

Taatje sterkte en succecs bij de HA strakkies..hopelijk valt het mee..overigens deed dhani dat ook, toen had hij oorontsteking..maar daarbij krijste hij ook enorm, weet niet of Gijs dat ook doet..

Wow die Iman..gaat ook goed zeg..overal naar toe rollen :D

Hier zooo'n leuke nacht gehad..11 uur..2 uur..4 uur..6 uur..
    Ik dacht schijt aan het Cb en heb gewoon om 2 uur en 6 uur een fles gegeven..ging allebei de keren 150 cc in..dhani is geen dikkertje dus hij kan best wat extra's hebben..konden wij tenmisnte weer ff slapen haha..

13. Niet meer actief

taat thanx voor je vleestips..verder niemand tips voor sonnieponnie? zo jammer dat bijna niemand op mn topic reageert he :evil: :p ;)

Achossie arme Civan..gelukkig gaat het nu weer beter met hem :D Hoeveel tandjes heeft hij al? of had je dat al keer verteld en zat ik weer niet op te letten :oops:

14. Niet meer actief

suus je bent natuurlijk al weg..maar evengoed wil ik je nog even veel plezier wensen..dusssuh bij deze ;)

15. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan heeft 8 tandjes en dhani?

16. sweetangel100

8) :)

Soooooooooooon
    Sorry dat ik niet op je gereageerd hebt.
    Gaat het? hihi
    Iman krijgt alleen potjes, dus ik heb geen tips hihi.
    Lui ben ik he :oops:

17. sweetangel100

Mariska, zielig hoor dat je je kind laat uithongeren :) ;)
    Wel heeeeeeeeeeerlijk dat hij zolang slaapt :confused:

Enneee Son... Ik geef Iman altijd eten als ze wil... Dus ik heb ook schijt aan het CB (jou CB dan, want mijne zeurt niet hihi)

18. sweetangel100

En hier ben ik nog einmaal...

Iman poept de laatste dagen zoveel :confused:
    3/4 keer op een dag, waarvan de laatste 2 dagen minimaal 1 keer tot onder haar oksel :)
    Misschien toch tandjes in aantocht?
    Ik voel niets, en kijken mag ik niet van haar :)

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    poe poe ben een uur bezig geweest om 1 dagje bij te lezen :confused: :D

wat een gerel zeg! kom hier voor de gezelligheid!

Lindaaa kan me heel goed voorstellen meid dat je er soms ff door heen zit! hopelijk heb je van t weekend ff tijd voor jezelf als je mannetje ook thuis is!

Son nog van harte meid :D en wat cool zo`n dubbele standaard voor op je fiets, heel handig! en nog zo`n mooie armband ook, te gek!

Saar wat erg zeg voor de vader van je vriendin! ja krom zijn dat soort situaties met tranplantaties etc. altijd he!
    jeetje Remy weet ook niet wat ie wil hoor! aanstoten en weg duwen of juist andersom! jammer dat je niet naar de WW kon! wanneer ga je nu? en wan. is je volgende rijles?

Lin ik wil wel weten wat je gekocht hebt hoor :D vind ik altijd leuk juist om te lezen! dus kom maar op!
    is de Prenetal in Duitsland heel anders? of was t nu Belgie? o sorry :oops:
    ja lin t zou kunnen van de tandjes, of door de nieuwe voeding? dat ze toch hier beter op reageerd en haar darmen ook!

Miran ben benieuwd naar je foto`s op doek! gaaf hoor. heb jij ze via internet besteld?

Miek leuke foto`s weer van je kanjer! ik vind Tijn echt een mooi mannetje.

suc6 bij de ha taat!

heerlijk Maris zo`n uitslaper!

Valentino 8
    Dhani/Yanouck 7
    Tijn 5
    Noa 2
    Luca 1
    Sam 0
    Gijs 2
    Mr Q 2
    Evi 15 :) ha ha
    Evi 1,5 en 2 in aantocht (half door)

hier alles wel oke! kom uit de nacht dienst, evi is bij de oppas tante en komt met Hans om 17:00 thuis!
    m huis is gesopt voor t weekend en de was is bijna weg!
    Evi is nog steeds aan spoken s`nachts! grrrrr hopelijk slaapt ze vannacht wel door!
    m schoonmoeder is thuis, nu al een paar daagjes. we weten nog steeds niets verder! volgende week vrijdag krijgt ze te horen of ze door gaan met de chemo!

morgen zou ik uit eten gaan met Hans, maar evi is snotterig en hangerig en wordt constant wakker dus wil haar eigenlijk niet uit logeren doen!
    denk dat we maar samen gaan gourmetten ofzo! of hier heb je een klein zaakje met susi etc, misschien kan ik daar wat romantisch mee samen stellen!

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    vandaag is t loondag voor mij :D :D en ik kreeg ook 240 terug van de no claim van t ziekenfonds dus ik mag best wat kopen.... hi hi

ga denk ik ook zo`n ernie kopen :D vond m toch wel erg lief!

bovendien is evi haar speelgoed echt zat.... als ik haar een pollepel geef is ze daar nog blijer mee :( tijd voor wat nieuws dus!

x

Deel Deze Pagina