Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ben ik weer.
    Ben weer opgeknapt bij de kapper :)

Ook nog ff bij de bieb geweest. Heb ik voorlopig weer wat leesvoer (al komt het er niet echt van..)

Ikke ga ook waarschijnlijk naar de jonge gezinnenbeurs. En dan ook op 4 november. :D
    Moeten we bij een standje ofzo afspreken :p. Hihi lijkt me leuk om jullie te zien :D, neem ik m'n digi mee, alle babies op een rij zetten en foto maken haha.

Sonnie, kheb een berichtje in je gastenboek gezet ;)

Die draakjes spullen, is dat van "er was eens ...."? Want daar heb ik ook wat dingetjes van (flesje en hydrofiele luiers), nooit echt opgelet dat het een draakje was :oops: :)

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik moet zeggen dat ik toch ook steeds meer ga twijfelen of ik
    Valentino niet eerder bijvoeding geef. Ik sprak vandaag ook een vrouwtje van wie de dochtertje een dag ouder is dan Valentino en die at alles al.
    Fruithap, groentehap, diksap, liga.....
    En dat ging helemaal goed... voor hun is het de tweede en zij zei ook.. ik volg mijn eigen gevoel....!!!

3. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik krijg die banner er niet meer in.....

4. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Ook ik ga naar de jonge gezinnen beurs.
    Weet alleen nog niet met wie en wanneer.
    Als ik met John ga dan wordt het waarschijnlijk de donderdag maar als ik misschien met vriendinnen ga dan wordt het ook de zaterdag.

Hier gaat alles super, vanaf vandaag weer lekker twee weken vakantie. Heerlijk, was eraan toe :D . Al zolang geen vrij meer gehad. HIHI.

Ook ik begin denk ik pas met 6 maanden met bijvoeden, ook hier veel allergieen in de familie.

Hoe weten jullie wanneer de fotograaf bij de C1000 komt. Kan het namelijk nergens vinden.

Dikke knuffel....

5. Niet meer actief

Miranda..thanx voor het berichtje..erg leuk ;)

Roos..geniet lekker van je vakantie ;)
    Ik kwam er bij toeval achter van de c1000..we gingen booschappen doen vorige week en toen waren ze er..maar stond wel aangegeven op de deur zag ik..misschien heeft het ook wel in de krant gestaan..weet het niet..
    je kan ook op deze site kijken....>

http://www.bellphoto.be/planning.htm

staat hele planning waar ze wanneer zijn..dit is overigens niet degene die bij c1000 stond hoor..maar deze was laatst bij AH.

ja kleine meeting de 4e wel grappig hihi..gezellie hoor..en idd digi meenemen..kennen we ff wat leuke foto's maken van de ukkies bij elkaar of nemen jullie ze niet mee? wij wel vindik wel leuk..las dat ze ook op de foto enzo kunnen..dus je weet maar nooit..
    maar ja het kan ook een andere dag worden hoor ik net van mn vriend..hij neemt misschien wel doordeweekse dag vrij..hmm naja het is nog niet zover..we zien wel welke dag het wordt

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou ben benieuwd naar jullie foto's hoor

7. Niet meer actief

morguhhh meiden..

liggen jullie nog op 1 oor haha..

Ga nu ff boodschappen doen..foto's ophalen :) ..naar prenatal..enz..

fijne dag allemaal...

knuf van ons

8. MirandaT

Hey hey,

Ben niet zo lekker... Verkouden aan het worden en zere keel :(
    Hopelijk gaat het allemaal niet doorzetten..

Vanmiddag langs een vriendin van me. En voor de rest niet veel plannen voor vandaag.

Cyenna ligt in de box te spelen en krijgt strakjes haar fles. Gister heeft ze maar 4 flessen op, maar wel 3x 180 (met 6 scheppen, dus eigenlijk 200). Ze kwam niet meer gisteravond, heb ze maar lekker laten liggen hihi.
    En vanmorgen kwam ze weer om 8 uur, dus ze kan er heel de nacht op doen.
    Ik gaf haar eerst namelijk 5x150, maar soms kwam ze dan ook al niet meer voor de laatste fles, dus nu dit maar eens geprobeerd en zo gaat het goed. Hopelijk lukt het vandaag ook zo.

Nou fijne dag!!

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hey goed miran...weer een stap verder...lekker he?

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hey hallo,

Moeders heeft even lekker uitgeslapen vandaag!!

Lekker Roos, weer vakantie! Geniet ervan. Ik moet nog steeds beginnen. Nou schiet dat ook mooi op hoor, a.s. vrijdag weer, blehhh....nog steeds geen zin! Maarja zal wel weer moeten.

Wat goed Miranda dat ze nu op 4 flessen doet, lekker hoor!

Tijn ligt nu lekker op bedje, dus ga ik zo maar weer stofzuigen e.d.

Ik zal zo even op je site kijken Sonnie.
    Veel plezier weer met shoppen ha ha.

Hebben vanavond verjaardag van Peter zijn opa, dus mijn ouders gaan voor het eerst oppassen.
    Ze heeft van de week de generale repetitie al gehad, ha ha. Tijn fles geven en op bed doen.
    Komt vast wel goed.

Groetjesss!!!

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Sonniiieee,
    Kan de naam van je site niet meer vinden....ha ha.
    Hoe gaat het trouwens met je oog?

En Miranda, gauw opknappen he en hopelijk zet het niet door!!

12. Niet meer actief

nou hebben de foto's opgehaald hoor..maar vielen best tegen..we hebben nu twee foto's genomen..die van twee euro..maar hebben we gehad voor een euro..dus scheelde weer en diezelfde in een vergroting..mijn moeder is namelijk jarig en vonden het wel leuk kadootje..dus ff lijstje gekocht..bij hun konden we ook lijstje kopen maar kostte beetje deur..nu voor acht euro bij blokker..zelfde lijstje haha..

Miekieeeeee staat toch ook in mn onderschrift haha :p bij www ;)

Hmm das minder miranda verkouden worden..rustig aan he..des te eerder is het over...

oww en met mn oog gaat het nog steeds niet lekker..snap er niks van zodra ik moe begin te worden..meestal rond vier a vijf uur ga ik giga wazig zien met mn oog en de volgende ochtend kan ik negen van de tien keer weer gewoon kijken..moet echt naar de dokter..ik weet het :(

Ga nu ff boerenkool eten met een lekkere worst en dan ff wat spullen op marktplaats zetten..we hebben vanmiddag de zolder opgeruimd..wat een troep kan een mens hebben zeg haha..

Meiden fijne avond...

knuf van ons

13. Niet meer actief

oja Miekie veel plezier vanavond :flower:

14. MirandaT

Hier ben ik ook nog ff.

Nog steeds keelpijn en verkouden, maar hoop nog steeds dat het niet erger wordt ;). Nu is het nog wel te doen.

Sonnie, maandag bellen naar de dokter he!
    Straks ben je nog verder van huis als je zo blijft lopen :(
    Zo Miranda heeft gesproken :p

Oh jammer dat de foto's tegengevallen zijn..
    Moest hij op z'n buik liggen? Cyenna heeft daar nogal een hekel aan :rolleyes:, hihi ze laat meteen merken dat ze dat niet leuk vindt.

Vanavond lachte ze weer met zo'n lief geluidje, dan lig je zelf ook in een deuk. Heerlijk lachebekkie.

Vanmiddag samen met haar nog in bad geweest en nu vond ze het wel leuk :) (in tegenstelling tot de vorige keer)

Gaan jullie morgen nog wat doen? Hier geen plannen nog..

Miekie hoop dat je een leuke avond hebt!

(en vandaag waren het weer 5 flessen hihi, nou ja het begin is er :p)

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hai hai

miranda: beterschap!
    heb weer een bloempje hihi, maar dan links <---
    vroege vogel ben ik eigenlijk nu.en dat nog wel op zondag en terwijl de kids nog slapen.hmmm.nou ja. heb weer een nieuw fotootje geplaatst in mijn album.weet je wat ik dacht dat misschien leuk was. Als we elke week een opdracht voor een foto bedenken. en dan 1 dag in de week uitkiezen en daarop dan die foto in ons album plaatsen. Dan heb je dus allemaal dezelfde soort foto's van onze kids, maar toch weer anders omdat iedereen het anders uitvoert.moest eraan denken toen we allemaal foto's hadden van de kids met zo'n sleutelbosje.snappen jullie me? of heb ik het erg hokus pokus neergezet.hihi.
    bij allemaal een foto met een big smile, of nou ja verzin eens haha.hoe groter ze worden hoe meer ze kunnen natuurlijk.hulpkok dhani was ook leuk en dan allemaal hulpkokken foto's ofzo
    nou ik ga ff stoppen.kids hoor ik wakker worden
    fijne dag

16. Niet meer actief

hey vroege vogel.leuk idee van de foto's.ennuhh staat er duidelijk hoor :p

Miranda voel je je al wat beter?
    Dhani heeft op zn buik gelegen met een kleed eronder en in een koffer gezeten.maar die foto's waren al helemaal niet leuk geworden.zal zo wel ff kijken of ik die foto die we genomen hebben ff op de foto kan zetten met mn mobiel.laat ik het wel ff zien.
    En ik ben maandag toch bij het gezondheidscentrum bij het cb dus dan zal ik meteen ff afspraakie maken.want kan zo idd niet langer.wordt er gek van.

Vandaag verjaardag bij mn moeder.wel gezellie :) We gaan er rond twee uur heen.mn moeder gaf al hints dat we konden komen als we klaar zijn en dan kunnen we gewoon campingbedje meenemen.maar wij willen pas rond twee uur, we blijven er nl ook eten, maar hebben geen zin om daar de hele dag te zitten.pff en nu elke keer van die hints.grr.moeders af en toe haha.Campingbedje nemen we zowiezo mee ook al komen we om twee uur :( Nou goed dus daar zijn we vandaag.

uhh dit was het geloof ik wel weer 8)

fijne dag

17. Niet meer actief

suus lekker bekkie heeft ie ook he.idd een stoere man ;)

ennuh leuk bloempje heb je weer :p

18. MirandaT

Gefeliciteerd met je moeder Sonnie!

Ah lekker ventje Suus! En leuke kleertjes :thumup:
    Ja leuk idee van die foto's!

Hier gaat het wel een beetje. Nog steeds verkouden, keelpijn lijkt gelukkig niet door te zetten. Vannacht niet echt lekker geslapen. Zo irri een verstopte neus.
    Maar ja we moeten ermee door :p

Fijne zondag!

19. Niet meer actief

Foto van de C1000 staat in mn album ;)

Moest eerst weer foto verwijderen omdat album te vol is.maar kan gewoon niet kiezen welke ik moet verwijderen :(

20. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh maar die is wel leuk hoor sonnie!
    en idd feli met je mams

dank je miranda :)

Share This Page