Ohhhhh SCHANDE : jullie zijn Loïs vergeten in het tanden rijtje ! Nu ben ik ook zwaar pissed Ze heeft er 6 trouwens Even serieus nu nog, ik zeg nog 1 ding over de reactie van Keejbie gisteren : ik snap best dat ze misschien beetje pissed/gefrustreerd is dat ze geen internet thuis heeft en dus minder kan meekletsen. Maar ik vond het jammer dat wij hier dan ineens zo'n sneer kregen dat we niet reageren op haar verhaal. Is gewoon niet redelijk. Maargoed, dat vinden we hier allemaal heb ik begrepen. Dan ist nu klaaar ! Dan gaan we nu weer gewoon lief doen ! Suus : have fun in Grun ! Lin : stink je nu van de turkse pizza ? Wij eten het ook 1x per week en dan meuren we hier de tent uit haha Son, hoest nu met de snotneus van Dhani ? Enne : leuk hoor je kado ! Mad, wat ben JIJ erg ook met dat geshop haha ! Jij staat met stip gedeelde plek op 1 naast Lin Gourmet ze vanaaf !
Haha, bijna iedereen een Ernie gekocht, grappig hoor! Mad sterkte met je schoonmoeder. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid! Leuke sites weer! Mariska, de afstandsbediening is wel een goed idee om Tijn vooruit te leren kruipen. Hij vindt de ab maar wat interessant. Morgen meteen proberen haha. Taat hoe was het bij de ha? Hier altijd (adidas)schoentjes aan met wandelen, fietsen en als hij in de loopkar gaat. Wat heb je weer lekker geshopt Lin! Wat voor speeltafel bedoel je voor in de auto? Hier ook payday als het goed is. En ook ik krijg nog 235 euro vh ZF terug en volgende week is er weer kinderbijslag! Lekker toch!
Ik had de kietel me Ernie al een paar jaar in huis (ooit voor mezelf gekocht haha) maar die kan veel minder dan deze nieuwe versie EDIT : Roos is Loïs niet vergeten hihi
Lin, Roos heeft je al in het lijstje gezet hihi... Nou, ik had nog nooit turkse pizza gehad, maar t was lekker en ik meur niet geloof ik hahahaha Ooit deelden wij plek nr 1 lin met shoppen... Wat is er toch met je gebeurd?
Dit bedoel ik Miek: http://www.budgetpark.nl/webshopkeeper/ ... full&id=88 Ze speelt altijd zo liefjes met haar uiltje in de MC, maar ze weet nog niet dat uiltje dalijk niet mee kan verhuizen naar de grote stoel hihi daarom dit speelgedoe voor haar
Ja stom he Lin. Ik ben gezakt naar plaats 5 ofzo van shop-a-holics. Komt omdat ik me steeds niet zo lekker voel en dan geen zin heb om naar buiten te gaan Scheelt een hoop geld maar tis wel saai hoor ! Maarrrr vanmiddag heb ik nog wel wat Superbaby rompers bij Kruidvat gescoord hoor !
O ja de lama's leuk! Roos veel plezier vanavond en proost! En Mad natuurlijk ook nog veel plezier, lekker saampjes eten.
Oeh Lin, cool die rompers heb ik ook Ik vind Lin, dat je weer op een gedeelde 1e plek met me moet komen... De 2 Lin's shopaholic's hihi Kom, raap je bij elkaar, werk aan jezelf Laat je niet kennen en SHOPPPPPPPPPPUH
Het wordt weer heeeeerlijk weer he dit weekend! Lekker weer veel wandelen en fietsen! Heb ik nou al zin in!
O ja Morgen wordt het weer zomertijd he! VOORjaar dus de klok gaat VOORuit. VOor degenen die het even niet meer weten.
Ik heb ook H&M online geshopt he van de week hihi maar dat was voor mezelf. Alleen 1 spijkerbroek en joggingbroekie voor Loïs. En ik mag binnenkort naar Praxis als ze wandje krijgt ga ik weer lekker schilderen en behangen en leuke dingen kopen Ook erg fijn altijd ! Morgenochtend gaan we een proefles doen voor baby gym met allemaal andere kindjes. Ik zal de link ff geven : http://www.thelittlegym-eu.com/nl/activ ... euters.cfm En daarna ga ik shoppuhhhhhhhhhhh ok ?!?! Dan kan ik wel weer op 1 komen
Ik heb ook 2 jeans besteld, maar was de gratis jurk vergeten te bestellen. T lukt me nu niet om de jurk erbij te bestellen op een of andere manier?!
Nietes ! Ik ben er nog Miek Ik zit ondertussen de Gouden Kooi te luisteren Die gratis jurk was ik echt niet vergeten haha, kun je ze niet ff een mail sturen dan Miek dat je die graag erbij wilt hebben ?
Wij hadden toen een eierwekker gezet voor een half uur ofzo. En hadden allemaal 2 euro ingelegd. En degene die de meeste fiches nog had kreeg de pot. Tijn zn spaarpot werd toen meerdere malen gevuld. Haha!