Ja, idd.. klinkt ook logisch hoe je het zegt. Ik gebruik nu Bumblies, maar dat is bijna hetzelfde als Kruidvat. En ook veel goedkoper idd als Pampers.
Dus dat is wel te doen Miran! Leuke site Lin! Ziet er goed uit. Al veel aanvragen? Mooie tafel ook zeg!
Ik zal Tijntje ook zo even fles geven, hij heeft de oogjes ook nog dicht. En dan even lekker voor de buis. Dus ik spreek jullie morgen wel weer. Fijne avond allemaal en tot morgen!
ja hoor, ben ff een middag weg.. gelijk 100 paginas bij geklets... pfff ! maar goed... vanmiddag dus weer bij het CWI geweest een boel papieren mee gekregen.. en kan ik pas weer woensdag een nieuwe afspraak maken.. dus joost mag weten waneer ik weer wat krijgt.. oook ben ik erachter dat ik geen zorgtoeslag meer krijg .. ik word gewoon belaSerd...( goh kom ik uit amsterdam ) ik ga ze maandag gelijk bellen.., want ik w8 ook al meer dan 2 maanden op een kinderopvangtoeslag nr. van de belastingdienst... je moet ook overal achteraan hier... btw... over die pampers.. heb ik hier helemaal geen last van, jawel ffetjes toen ze zoveel scheet de heledag, maar das nu helemaal weg... echt vreemd hoor... ! @ miran.. dat pyamatje heb ik ook echt een liefje he... ohja kwas ook nog ff naar de H&M( ja als ik erlangs loop moet ik ff naar binnnen) en wilde ik een jrukje kopen... rukt een vrouw NET voor mn neus dat jurkje weg,,, terwijl ik net tegen mn moeder zei"oh ik wil dat jurkje dat pas bij de bandje wat ik heb gekocht, oh dit is maat 80..goed voor de zomer" en het was dus de laatste in haar maat.. en ze rukte m dus gewoon voor mn neus weg... ASO ! maar ik vroeg of ze nog binnen zouden komen... en dat was zo...gelukkig noa ligt op 1 oor... kwam net thuis.. en ze was vertrokken... ze heeft nog geen fles gehad.. dus ze zal zo nog wel wakker worden( of niet.. wie weet) maja ff medium en de lamas kijken pleasend evening everyone( met overdreven engels accent)
Oeh Sarah wat voor jurkje had je gezien voor Noa? Miran, idd heeft Iman ook, en Noa ook... Allemaal superbaby's! Lin, ik wil ook de site zien! hihi PB
uhm... met bloemetjes.. en dan int roze en geel enzo.. je hebt m ook int blauw met groen... dat bandje wat lin naar miran had gestuurd voor cyenna.. dat had ik ook gekocht( staat ze ook mee op de foto bij de V&D shoot) iig.. dat jurkje past er precies bij... stom wijf ! hamara ( ja marokkaanse agressie )
klessebessies Lijstje klopt niet meer..sinds vandaag heeft dhani er toch ook 8 Valentino/Civan/Dhani 8 Yanouck 7 Ivan/Loïs 6 Tijn 5 Noa 2 Gijs 2 Mr Q 2 Evi 1,5 Luca 1 Sam/Iman/Cyenna 0 Dat gratis jurkie heb ik ook bij mn bestelling..dus ben benieuwd..welke kleur hebben jullie..ik geel..moest van steef haha..hij zag het al voor zich met een lekker bruin tintje.. LEuk babygym..veel plezier Lin..ga zo ff op die website kijken.. Fijne avond morgen.. Ga ff ***** en ****** en *********** eten..zal het niet neerzetten..is zo lullig voor de afvallers onder ons
Ohh ja Saar, dat jurkje heb ik gezien, leuk!... Kan me voorstellen dat je boos was! Tazzzz (als we toch bezig zijn ) Son smakelijk met ***** en ******** en ******** hihi
echt he... genza 'l gora ! en ze was ook echt zo'n Doba...zo'n genziera... hoe ze erbij liep.. al zou ze het terug gehangen hebben wilde ik m niet eens meer hebben... Pfff ! @ son... goh wat vriendelijk... maar das juist goed als je het zegt.. dan voel ik me goed, dat ik het niet eet..
vergat ik net helemaal te vertellen..maar staan we in almere buiten bij de Gamma in de rij bij kassa..staan de tokkies voor ons(vader en dochter) Bah wat stinken die mensen ieks..die dochter begon tegen dhani te praten omdat hij zo aan het brabbelen was..nou dat brabbelen was snel overgeslagen in krijzen
Oke dan..hihi.. we eten patatjes..kipcorns..kipnuggets..en nu gooit steef er nog een kaassoufletje in en een frikandel..is ons avondeten nog..beetje verlaat
Lin leuke site van die babygym..lijkt me ook wel leuk om te doen..jammer dat zoiets niet hier in de buurt zit
HAHAHAHA iel... ! meen je niet.. ze wonen in de bouwmeesterbuurt.. ik liep laatst langs hun tuin... MIJN GOD ! allemaal vuilniszakken.. en winkelwagentjes... echt super ranzig..! OOOH... lekker zeg... maar iid HEEEEEEEEEEL fout... goh echtlekker een kaassoufle... jammie.. maja dat gaatniet meer.. kost me zeker 10 punten hahaha ! aah marokkaanse les: "geza 'l gora" - lettelrijk viezerik, in context.. stom mens "Doba"- letterlijk beer,in context..dikzak "genziera"- varken ik heb met net een potje lopen janken om een verhaaltje dat ik las... kon t ff neit droog houden.. kvond t zo zielig.. Één oog Mijn moeder had maar één oog. Ik had echt een hekel aan haar, omdat ik altijd verschut stond door haar uiterlijk. Ze werkte als schoonmaakster op de school waar ik op zat. Op een dag kwam ze mijn les binnen en vroeg mijn leraar of ik wel mijn best doe in de les. Ik schaamde me dood. Hoe durfde ze mijn klas binnen te komen? Ik deed alsof ik haar niet ken en keek haar aan met haat in mijn ogen. Een dag later begon een klasgenoot mij te pesten. HAHAHA jouw moeder heeft maar één oog. Op dat moment voelde ik had ik graag levend begraven willen worden. Ik wou mijn moeder graag dood hebben. Toen ik thuis kwam begon ik boos te schreeuwen,,, Val dood, door jou word ik op school gepest met je lelijke gezicht. Ze zei helemaal niks terug en ik twijfelde niet met mijn woorden, omdat ik heel erg boos was. Geen één seconde had ik na gedacht hoe ze zicht voelde door mijn harde praatjes. Op school deed ik mijn best en ik had mijn besluit genomen om in Amsterdam te gaan studeren. Na dat ik mijn diploma had behaald ben ik gaan trouwen en kreeg ik kinderen. Ik leefde heel erg gelukkig me mijn vrouw en mijn kinderen. Op een dag belde mijn moeder aan mijn deur. Mijn kind deed de deur open en was geschrokken van mijn moeders de uiterlijk. Het was ongeveer 10 jaar dat ik haar niet had gezien en gesproken. Ik was boos geworden en stuurde haar weg. Wat kom je nou hier doen? Mijn kinderen worden bang van je ga weg van hier. Heel zachtjes zei ze toen,,, Oh sorry ik ben verkeerde adres gekomen en ze liep weg. Maanden later werd ik op een dag wakker van mijn slaap midden in de nacht. Ik droomde over mijn moeder. Ik had besloten om weer naar mijn oude dorp te gaan om te kijken hoe het met mijn moeder gaat. Ik kwam aan ik belde maar niemand deed de deur open. De buurvrouw hoorde dat en kwam naar buiten. Ze vroeg aan mij wie ik was, want ze had me niet herkend na al die jaren. Zij vertelde mij dat mijn moeder overleden was en dat ze een brief had achter gelaten. Er stond het volgende: Mijn lieve zoon. Zolang heb ik aan jou moeten denken. Zolang heb ik jou moeten missen. Zolang heb ik zitten huilen, omdat jij niet bij me was en omdat ik je nodig had. Ik was al die tijd eenzaam en werd maar zieker en zieker. Het spijt me dat jij door mij werd gepest toen je nog op school zat. Het spijt me dat je door mij elke keer verschut stond als jouw vrienden wisten dat ik jouw moeder was. Het spijt me dat ik naar je huis ben gekomen en dat jouw kinderen bang werden door mijn uiterlijk. Één ding moet je nog weten, wat jij nog niet weet. Toen jij nog twee jaar oud was heb jij en je vader een auto ongeluk gehad. Je vader was toen dood gegaan en jij had je rechter oog verloren. En ik als moeder kon het niet hebben dat jij met één oog zou opgroeien. Daarom heb ik jou mijn oog gegeven. Ik was zo blij dat de operatie gelukt was. Ik was zo blij en trots dat jij met mijn oog de wereld kon zien. Met veel liefde voor jou mijn zoon. Jouw moeder die altijd van je heeft gehouden. Veel succes in je leven. Ken de waarde van je moeder... is t niet om te snikken?...( misshcien nog de hormonen, maar vond t behoorlijk zielig )
ja t was vanochtend toen ik t las.. nou .. ik vond t zo erg.. tis dan wel een verhaal.. maar stel je eens voor dat je eigen kind zo zal doen... ooh bah.. kmoet er nu niet meer van huilen, maar toen ik t voor t eerst las... deed t mij gewoon pijn.. hahaha lijk wel zon amerikaans sentimenteel mens hahaha ja marokkaans is ook wel leuk. niet dat ik er een echte ster in ben.. ben ook maar een halve.. netals iman.. dus het echte marokaans heb ik nooit geleerd.. kan wel goed schelden(hahaha) go figure
lijkt me idd ook wel erg hoor als je kind zo reageert..bah..moet je toch neit aan denken..gelukkig is het maar een verhaal maar toch.. ik ken ook nog twee turkse woordjes..geen idee hoe je het schrijft: buslama salem a le com