Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo, we hebben eventjes boodschapjes ed gedaan en papa lekkere broodjes gebracht op zn werk.

Het zonnetje komt een klein beetje door hier.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou we zijn net terug van het zwembad.
    Iman vond het verschrikkelijk en begon al te huilen toen ze het zwembad zag :(
    Dus na een uurtje waarin ze zo hard geschreeuwd heeft dat volgens mij alle kinderen bang zijn geworden :) maar terug naar huis gekomen.
    Geen succes dus...

3. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ach arme Iman.. was dit de eerste keer dat jullie gingen zwemmen ?
    Of heeft ze dat ineens ?

En ineens zijn er weer twee tandjes bij, gaat snel he....
    Hier geen zon gezien, nog steeds grauw en grijs buiten..

@ Miran.. ja naast z'n klein mannetje zie je pas echt hoe hard het gaat...

@ Linda, leuk he een neefje of nichtje op komst..
    Ik krijg er in oktober weer een bij.. mijn schoonzusje is ook net zwanger van de tweede.. Heb nu een neefje van 4 en een neefje van bijna 2 weken.

Alle kindjes hebben weer goed geslapen, morgen lekker uitslapen want de nacht is al zo kort..hhihihih

4. sweetangel100

Mamaantje, nou toen ze nog heel klein was ging ik babyzwemmen, toen deed ze niet zo gek. Laatst ben ik een keer gegaan met mijn moeder en toen huilde ze ook en nu dus ook. Misschien geen waterratje :)
    Mijn man zei: dat wordt een zwemloze zomervakantie dit jaar hihi.

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ als ze gaat badderen huilt ze dan ook? idd zwemloze vakantie hahahah

6. sweetangel100

Nee hoor dan huilt ze niet.
    In bad gaan vind ze heerlijk.

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o jammer Lin :( van t zwemmen! misschien te koud water?

Manuelea leuke foto's !

hier zit ALLES verstopt! de halve straat kampt ermee! :( ik kan nauwlijks naar de plee en de vaatwasser doet t ook niet! :(

evi heeft al 4 poepbroeken gehad! lang leve de tanden!

fijne avond allemaal!

x

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

He! T'is rustig hier ;)

Ah lekker irritant Mad :( Worden de riolen nou doorgespoten of iets?
    En die tanden maar.. Kan er nog steeds niet over meepraten hihi. Poepen doet ze hier standaard zo'n 3 tot 4 keer per dag 8)

Oh jammer Lin dat Iman het zwemmen niet leuk vond :(
    Is er ook een speciaal babybadje met lekker warm water?

Leuk mamaantje dat je weer tante wordt! Vond het ook echt zo super toen m'n neefje geboren was. Maar voorlopig zal het denk ik ff niet zijn dat ik weer tante wordt. Misschien over 2 jaar ofzo.

Hier was het niet echt geweldig weer vandaag.. alleen aan het eind van de middag een zonnetje.
    Vandaag waren m'n 2 vriendinnen geweest uit Noord-holland, dus die moesten ook ff stukje rijden hierheen. En ze waren geweest tot vanavond 8 uur, dus was wel gezellig :D Vanmiddag nog ff geshopt, maar heb helemaal niets gekocht :p, behalve wat snoepjes voor de poezels hihi. Goed van me he :p

Hebben jullie trouwens al zomerjasjes gekocht? Ik zit zo te twijfelen welke maat ik moet doen :(, heb er dus nog geen. En straks zijn misschien alle leuke al weer weg...

Ik ga Cyenna maar weer ff wakker maken, want ze moet nog fles en ligt alweer sinds 6 uur te slapen..

Doeii

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Linda.. misschien is het even een fase.. en vindt ze het in de zomervakantie ineens weer wel leuk. Valentino heeft ineens ook angsten die hij hiervoor niet had.

@ Mad... zo irritant ook als alles verstopt zit..
    Wij hebben een keer gehad dat de wc verstopt zat, en toen kwam alles omhoog.. gadverde gacver..Ook hebben ze hier een half jaar geleden de riolen doorgespoten.. ze hadden niets gezegd en ik hoorde een hoop lawaai, spoot er allemaal water door de wc tegen het plafond, en stinken...
    Dus ik naar die gasten toe.. ja.. sorry.. kunnen wij ook niet helpen..
    Ik werd gek, ihihih.. dus als ze het doorspuiten TIP.. doe de wc bril dicht en de deur ook....

@ Miran.. ik heb nog niet echt een zomerjasje.. wel een spijkerjack maat 86, en een paar vestjes maat 86.
    Moeilijk om inte schatten he... ik koop nu zowiezo alleen nog maar maat 86... sommige mouwtjes zijn iets te lang, maar voor de rest kan hij het makkelijk hebben..

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Haaaaai
    back in town (tokkie-town)
    klopt idd dat ze in de bouwmeesterbuurt wonen. Dochter in ieder geval maar die ouders zijn er vaak. Ze wonen alleen niet bij ons stuk gelukkig haha... maar zie ze wel vaker...bij de supermarkten en ook een paar keer op de flevobazaar. Eerst verkocht pa tokkie daar zooi, maar dan ook echt zooi...zo heey!... en toen mijn vriend bij de viskraam stond met Vina op zijn arm sprak hij haar aan, maar Vien knoopte maar meteen een gesprek aan. Het ging erover welke vis er gekocht moest worden. Hij raadde kibbeling en paling aan, maar Vina zei: Nee WIJ kopen Haring :)

groningen was leuk, we zijn vandaag naar Leer in duitsland geweest. en verder dus afscheid genomen van mijn broertje (korporaal dus die gaat binnenkort naar Afg.

Mamaantje: leuke foto's en wat is hij groot man! zo heey. maar leuk hoor,,, filmpjes gaat je ook lukken hoor. video selecteren en zorgen dat je filmpje die je op de zelfde manier upload niet langer is dan 5 min. moet lukken;)
    Trouwens mega cool fietsje heeft hij...die wil ik ook voor Q.

oh ja son wat jij een poos terug had met dhani in het winkelwagentje dat had Quinten vandaag. Hij vond het geweldig, maar het was een kleiner karretje dus wat knusser dan de vorige keer.

Kladblokkkkkk waar ben je als ik je nodig hebbbb... uhmmm duss enzo... zijn er zieken? zo ja beterschap voor alle zieke kindjes dan. ook bij een snotneusje ;)

vien vroeg me laatst wie het kindje in de winkel was ...ik zeg weet ik niet...zij: wie was het...ik: weet ik niet...zij: ja maar wie was het?...ik: weet ik niehiehiet... Zij: hm jij weet ook niet veel he? :D

en haar nieuwste stopwoord/zin = Oh mijn god!

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    trouwens ik had me toch een doorgelekte poepluier vandaag...zelfs mijn rok was ieuwww en we zaten nog wel op schoot te swingen
    oh ja even voor de duidelijkheid...quinten had een poepluier, maar ik mocht ervan meegenieten... viessss en hij had er al 3 gehad.

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hee Suus.. als ik het stekkertje van de camera kan vinden.. ga ik het proberen.. morgen drukke feestdag.. eerst babyfeest van Dani en daarna een megafeest van mijn andere zus die 30 wordt...

Hoe lang gaat je broertje weg ?

Die Vien is ook een heerlijk grietje zeg, wat een bijdehandje...
    Die Tokkies kan je maar beter niet te vaak tegen komen, wat een lui he... En je zal er echt naast wonen.. gelukkig voor jou van niet...

Dat fietsje heeft Valentino als kraamkado gehad.. hij is echt gaaf..
    Hij zit er heel stabiel in... met die ring om hem heen.. en in de gordels...
    en uiteindelijk kan je hem tot driewieler ombouwen.. en dan kan hij zelf fietsen.. leuk kadoo hee...hihih...

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja echt een heel leuk fietsje... hij zit er zo te zien ook lekker in...wij hadden voor vien ook een leuke vroeger (ahhhh voel me oud) maar daar zat geen ring omheen bij de buik wel riempjes... maar had wel een handig handvat...zo'n doorlopende zoals bij veel wandelwagens. Maar erg leuk fietsje van Valentino...nu ga ik brainstormen welke ...die of toch die andere hihi...

nu eigenlijk helemaal niet brainstormen, want mijn brain wil niet meer...ben moe...op...Müde...bekaf (al medelijden? ;) )
    ik ga mijn bedje in
    truste

ps saar ik reed op de hogering en zag het weer. Het heet Boathouse restaurant. Dit is het internet-adres... http://www.boathouse.nl/index.html

nou truste nu echt! knuf

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Trusten Suus.. ik zit nog allerlei dingen voor te bereiden voor mijn werk..
    normaal doe ik dat zondag.. maar nu echt geen tijd voor..hihih..

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen ladies,

Sorry dat ik nu pas reageer! Gijs is vrijdagmiddag naar de dokter geweest maar had geen oorontsteking. De reden dat hij naar zijn oor pakt is dat hij er door zijn verkoudheid druk op krijgt.

Zijn holtes zijn verstopt en daardoor krijgt hij druk op zijn oren, maar het was nog geen oorontsteking dus regelmatig even zijn neus sprayen en dan kwam het volgens de dokter goed.

DUs het viel idd mee!

We zijn vrijdag direct naar de dokter met papa naar de stad gegaan en 's avonds was ik te lui om nog even online te komen. En gisteren had mama lekker een dagje voor haar zelf! Ik ben met vriendinnen gaan shoppen in Rotterdam en 's middags in Hotel New York high tea gedaan erg gezellig !

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb trouwens ook nieuwe foto's van gijs in mijn album gezet

17. sweetangel100

Goedemorgen!

Leuke foto's Taat!
    Gelukkig dat het meeviel bij de HA!
    En gezellig een dagje voor jezelf gehad :D

Suus back in town ;) :D

Mad, zooo rot van de riolering... Hopelijk komen ze m gauw doorspoelen!

Miran, jawel we waren al in het warmwater badje, maar nog vond mevrouw het te koud :confused:
    Op zondagmorgen is er een uurtje dat het water nog een paar graden warmer is, dat ga ik binnenkort maar eens proberen *zucht* ... Maar ik heb het idee dat het idd een angst is voor het zwembad, en niet voor het water... Hopelijk weer een periode ;)

Hier een goede nacht gehad.
    Ze kwam om half 7 nieuwe tijd, flesje en toen tot 9 uur nieuwe tijd geslapen :D

Hier lekker weertje, zon!

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    pff dat was vroeg Lin! gijs kwam hier nieuwe tijd 8.00 uur dus ook niets nieuws hihi

19. sweetangel100

Nee hoor Taat, ik was dik tevreden. Gister is ze na de groentehap naar bed gegaan en ze had geen laatste fles meer gehad. Normaal komt ze altijd om 6 uur (oude tijd) voor de 1e fles, nu dus maar een half uurtje eerder. Ben er happy mee hihi

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    tja het is maar wat je gewend bent he hihi

Deel Deze Pagina